Noloimmat asiat, joilla ihmiset ylpeilevät
Eli kaikkea josta ihmiset ovat ylpeitä, mutta joka on todellisuudessa joko yhdentekevää tai jopa negatiivista ja myötähävettävää.
Kommentit (2321)
DI-koulutus, BMW, suuri kulli, perussuomalaisuus.
Mun ei ole tarvinnut ikinä miettiä raha-asioita - lapsen tasolle jäänyt aikuinen muija, joka on ulkoistanut kaiken vastuun elämästään muille: (yleensä muutaman vuoden välein vaihtuville) kumppaneille, koululle (sekä itsensä että lastensa tapauksessa), terveydenhoidon työntekijöille, terapeuteille, kavereille, (yleensä myös tiheään vaihtuville) työkavereille.
Eikä kyse ole siitä, että rahaa olisi. Ei sitä ole, mutta hän vähättelee koko ongelmaa ja odottaa muiden vain järjestelevän asiat. Hän pitää itseään tällaisten ongelmien yläpuolella olevana. Selittelyt liittyvät yleensä sekaviin kuvauksiin omasta persoonasta mikä on milloin boheemi ja rento hällä-väliä tyyppi, milloin tarkka minimalisti, milloin elämästä nauttiva laatutietoinen kuluttaja, milloin elämän nautintoihin kriittisesti suhtautuva pohdiskelija, milloin vaatimaton pärjääjä ja milloin mitäkin.
En nyt väitä, ettäkö näitä ei olisi miehissäkin, mutta aika spontaanisti tuli mieleen yksi tosielämän naishenkilö, joka taitaa olla jo viisikymppinen.
Lastensa asiolla, ei kiinosta Maijuli, mä yritän tehdä töitä.
Yksi neiti piti viiltelyarpiaan esillä hyvin ylpeästi. Teki mieli kysyä että luuleeko hän selvinneensä jostain rankastakin? Ei osannut edes valtimoaan viiltää kunnolla. Hihan rullalle aina syödessä ja muiden läsnäollessa.
Sukulaismies on yrittäjä. Katsoo alaspäin niitä jotka ei oo.
Vierailija kirjoitti:
Sukulaismies on yrittäjä. Katsoo alaspäin niitä jotka ei oo.
Ymmärrän sukulaismiestäsi.
Rikkailla ystävillä .Monimiljonäärejä ja vaikka mitä, leuhkija itse köyhä .
Toinen taas leuhkii kuin jokainen kaveri tarjoaa hänelle jatkuvasti syömisiä ja viinejä ulkona.Itse lopetin tarjoamisen tähän, rupes vaan niin suututtamaan.
Netissä 20-30 vuoden takaiset meriitit, asemat, tehtävät, valokuvat, tittelit
Vierailija kirjoitti:
Jatkan vielä edellistä: kaikkein kummallisinta ruualla leuhkimista on ruokarajoitteilla leuhkiminen. Jotkut kai luulevat, että on hienostuneen ja trendikkään ihmisen merkki, jos noudattaa omakeksimiä ruokavalioita. Gluteeniton tai viljaton ("mulla ei oo todettu keliakiaa, mutta voin paljon paremmin gluteenittomalla"). Vähähiilarinen. Paleo. Onneksi nykyään kukaan ei enää korota itseään laktoosittomuudella, siihen törmäsi takavuosina.
Mikä sut saa ajattelemaan, että tuo on leuhkimista? Mun mielestä on aika neutraalia todeta, että voin paremmin ilman gluteeiinia sisältäviä viljoja. Eihän se tarkoita niim sanoessaan, että sinä syöt väärin, jos niin ajattelet tuon henkilön tarkoittavan?
Kaverin isän rahoilla leuhkiminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työpaikalla on pari naista jotka aina kehuskelevat suurilla veronpalautuksillaan. Itse en kyllä kehtaisi kehuskella sillä että oon vapaaehtoisesti antanut valtiolle erittäin matalakorkoista lainaa.
Tämä on kyllä idiootin merkki, jos kuvittelee palautusten olevan hyvä asia.
Uskomatonta, mutta totta, jotkut kuvittelevat veronpalautusten olevan jotain extra-rahaa palkan päälle.
Iso maha, jotkut miespuoliset jopa esittevät omaansa mielellään.
Leuhkiminen sillä että tekee liikaa töitä.
"En oo nukkunu 3 yöhön kun yhteensä 4 tuntia. Mä en mitäään unta tai ruokaa tarvitse. Minä teen vaan töitä niin kauan että henki lähtee."
Joo no onnea sulle. Oma on elämäsi.
Se, kun muodoton läski kehuu olevansa kurvikas.
Kilpasyöminen.
Leikitään ruoalla ja palkinnoksi sepelvaltimotauti. Jippii!
Mulla tekee pahaa, kun someen on alkanut ilmestyä näitä parempia ihmisiä. Ihmisiä, jotka keräävät ylistäviä kommentteja kun ovat esim. maksaneet 50 senttiä toisen ostoksista tai lainanneet euron jollekin bussilippuun. Oikein mainostavat tätä hyvää tekoaan kaikille. Itse en ikinä kehtaisi.
Elämänkoululla ylpeileminen. Kaikki jotka on lähteneet opiskelemaan on typeriä eikä ole mitään kokemusta oikeasta elämästä. Eikä koulutus tarkoita viisautta. Mutta se elämänkoululainen on niin viimeisen päälle kokenut ja viisas.
Eiköhän lopeta kun tajuaa olleensa lastensuojelun ja sosiaaliviranomaisten asiakas.