Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Noloimmat asiat, joilla ihmiset ylpeilevät

Vierailija
19.06.2017 |

Eli kaikkea josta ihmiset ovat ylpeitä, mutta joka on todellisuudessa joko yhdentekevää tai jopa negatiivista ja myötähävettävää.

Kommentit (2321)

Vierailija
2301/2321 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että ovat menettäneet vanhempansa lapsena tai nuorena. Ihan järjetöntä.

Tunnen yhden lapsena orvoksi jääneen, joka aina leveili sillä minä hän oli saanut ja minne päässyt uusien huoltajiensa kanssa. Mikäs kai siinä elellessä, kun sosiaaliviranomaiset hoitaneet sijoituksen ja sosiaalitoimi ja huoltajat kustantaa elämisen. Ei millään ymmärtänyt, ettei kaikilla perheillä ole varaa matkustaa hiihtolomalla Thaimaahan.

Eiköhän lopeta kun tajuaa olleensa lastensuojelun ja sosiaaliviranomaisten asiakas.

Vierailija
2302/2321 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

DI-koulutus, BMW, suuri kulli, perussuomalaisuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2303/2321 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ei ole tarvinnut ikinä miettiä raha-asioita - lapsen tasolle jäänyt aikuinen muija, joka on ulkoistanut kaiken vastuun elämästään muille: (yleensä muutaman vuoden välein vaihtuville) kumppaneille, koululle (sekä itsensä että lastensa tapauksessa), terveydenhoidon työntekijöille, terapeuteille, kavereille, (yleensä myös tiheään vaihtuville) työkavereille.

Eikä kyse ole siitä, että rahaa olisi. Ei sitä ole, mutta hän vähättelee koko ongelmaa ja odottaa muiden vain järjestelevän asiat. Hän pitää itseään tällaisten ongelmien yläpuolella olevana. Selittelyt liittyvät yleensä sekaviin kuvauksiin omasta persoonasta mikä on milloin boheemi ja rento hällä-väliä tyyppi, milloin tarkka minimalisti, milloin elämästä nauttiva laatutietoinen kuluttaja, milloin elämän nautintoihin kriittisesti suhtautuva pohdiskelija, milloin vaatimaton pärjääjä ja milloin mitäkin.

En nyt väitä, ettäkö näitä ei olisi miehissäkin, mutta aika spontaanisti tuli mieleen yksi tosielämän naishenkilö, joka taitaa olla jo viisikymppinen.

Vierailija
2304/2321 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastensa asiolla, ei kiinosta Maijuli, mä yritän tehdä töitä.

Vierailija
2305/2321 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sateenkaarilippu.

Vierailija
2306/2321 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi neiti piti viiltelyarpiaan esillä hyvin ylpeästi. Teki mieli kysyä että luuleeko hän selvinneensä jostain rankastakin? Ei osannut edes valtimoaan viiltää kunnolla. Hihan rullalle aina syödessä ja muiden läsnäollessa. 

Vierailija
2307/2321 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaismies on yrittäjä. Katsoo alaspäin niitä jotka ei oo. 

Vierailija
2308/2321 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sukulaismies on yrittäjä. Katsoo alaspäin niitä jotka ei oo. 

Ymmärrän sukulaismiestäsi.

Vierailija
2309/2321 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkailla ystävillä .Monimiljonäärejä ja vaikka mitä, leuhkija itse köyhä .

Toinen taas leuhkii kuin jokainen kaveri tarjoaa hänelle jatkuvasti syömisiä ja viinejä ulkona.Itse lopetin tarjoamisen tähän, rupes vaan niin suututtamaan. 

Vierailija
2310/2321 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkedin kontaktien määrä🤣

Vierailija
2311/2321 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä 20-30 vuoden takaiset meriitit, asemat, tehtävät, valokuvat, tittelit

Vierailija
2312/2321 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkan vielä edellistä: kaikkein kummallisinta ruualla leuhkimista on ruokarajoitteilla leuhkiminen. Jotkut kai luulevat, että on hienostuneen ja trendikkään ihmisen merkki, jos noudattaa omakeksimiä ruokavalioita. Gluteeniton tai viljaton ("mulla ei oo todettu keliakiaa, mutta voin paljon paremmin gluteenittomalla"). Vähähiilarinen. Paleo. Onneksi nykyään kukaan ei enää korota itseään laktoosittomuudella, siihen törmäsi takavuosina. 

Mikä sut saa ajattelemaan, että tuo on leuhkimista? Mun mielestä on aika neutraalia todeta, että voin paremmin ilman gluteeiinia sisältäviä viljoja. Eihän se tarkoita niim sanoessaan, että sinä syöt väärin, jos niin ajattelet tuon henkilön tarkoittavan?

Vierailija
2313/2321 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin isän rahoilla leuhkiminen.

Vierailija
2314/2321 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työpaikalla on pari naista jotka aina kehuskelevat suurilla veronpalautuksillaan. Itse en kyllä kehtaisi kehuskella sillä että oon vapaaehtoisesti antanut valtiolle erittäin matalakorkoista lainaa.

Tämä on kyllä idiootin merkki, jos kuvittelee palautusten olevan hyvä asia. 

Uskomatonta, mutta totta, jotkut kuvittelevat veronpalautusten olevan jotain extra-rahaa palkan päälle. 

Vierailija
2315/2321 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso maha, jotkut miespuoliset jopa esittevät omaansa mielellään.

Vierailija
2316/2321 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leuhkiminen sillä että tekee liikaa töitä.

"En oo nukkunu 3 yöhön kun yhteensä 4 tuntia. Mä en mitäään unta tai ruokaa tarvitse. Minä teen vaan töitä niin kauan että henki lähtee."

Joo no onnea sulle. Oma on elämäsi.

Vierailija
2317/2321 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, kun muodoton läski kehuu olevansa kurvikas.

Vierailija
2318/2321 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpasyöminen.

Leikitään ruoalla ja palkinnoksi sepelvaltimotauti. Jippii!

Vierailija
2319/2321 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tekee pahaa, kun someen on alkanut ilmestyä näitä parempia ihmisiä. Ihmisiä, jotka keräävät ylistäviä kommentteja kun ovat esim. maksaneet 50 senttiä toisen ostoksista tai lainanneet euron jollekin bussilippuun. Oikein mainostavat tätä hyvää tekoaan kaikille. Itse en ikinä kehtaisi. 

Vierailija
2320/2321 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämänkoululla ylpeileminen. Kaikki jotka on lähteneet opiskelemaan on typeriä eikä ole mitään kokemusta oikeasta elämästä. Eikä koulutus tarkoita viisautta. Mutta se elämänkoululainen on niin viimeisen päälle kokenut ja viisas.