Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Noloimmat asiat, joilla ihmiset ylpeilevät

Vierailija
19.06.2017 |

Eli kaikkea josta ihmiset ovat ylpeitä, mutta joka on todellisuudessa joko yhdentekevää tai jopa negatiivista ja myötähävettävää.

Kommentit (2321)

Vierailija
221/2321 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ostanut auton, perätuupparin, tai muuta tyhmää

Vierailija
222/2321 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuttu laittaa faceen kuvia lapsistaan, jotka on syöneet/syömässä suklaata, jäätelöä tms. sotkevaa. Ne sotkuiset lapset on tän tuttavan mielestä niin suloisia. Tai ehkä tuolla halutaan kertoa, että miedän lapset saa herkkuja jo vauvasta asti. En tiedä. Joku yksittäinen kuva olisi ehkä söpö ja hauska, mutta jatkuvasti ja vain noita kuvia postaamalla aiheuttaa lähinnä myötähäpeää. Kai niistä lapsista vois ihan tavallisiakin kuvia laittaa, jos niitä kuvia nyt on ihan pakko laittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/2321 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet tykkäävät pienistä naisista, julisti 155cm tappi suureen ääneen joka käänteessä. Hmm...

Vierailija
224/2321 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun tuttu laittaa faceen kuvia lapsistaan, jotka on syöneet/syömässä suklaata, jäätelöä tms. sotkevaa. Ne sotkuiset lapset on tän tuttavan mielestä niin suloisia. Tai ehkä tuolla halutaan kertoa, että miedän lapset saa herkkuja jo vauvasta asti. En tiedä. Joku yksittäinen kuva olisi ehkä söpö ja hauska, mutta jatkuvasti ja vain noita kuvia postaamalla aiheuttaa lähinnä myötähäpeää. Kai niistä lapsista vois ihan tavallisiakin kuvia laittaa, jos niitä kuvia nyt on ihan pakko laittaa.

Jospa hän rakastaa lapsiaan ja pitää heitä niin suloisina, että tahtoo näyttää muillekin. Miten tämä liittyy ylpeilyyn?

Vierailija
225/2321 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini jaksaa aina kehuskella sillä, jos joku luulee häntä muun maalaiseksi kuin suomalaiseksi. Ollaan muutama kerta lomailtu ulkomailla yhdessä ja hän meinaa haljeta ylpeydestä, jos joku ei heti arvaa, että hän on suomalainen. Myös Suomessa häntä on kuulemma usein luultu ulkomaalaiseksi, mitä hieman epäilen, mutta vaikka olisikin, niin on kummallista ylpeillä tällaisella asialla. Kai se sitten on hienoa ja eksoottista. :D Kaveri on kyllä aika keskivertosuomalaisen näköinen, tykkää tosin värjätä hiuksensa tummemmiksi ja ottaa överirusketuksen joka kesä.

Vierailija
226/2321 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti kyse on siitä, että kuvien laittaja joko ajattelee lastensa olevan suloisempia kuin muiden. Tai sitten hän haluaa antaa itsestään rennon ja luovan kasvattajan kuvan, kun hänen lapsensa ovat niin itsenäisiä ja taitavia (syövät itse), eikä häntä haittaa, vaikka sotkua tulee.

Mä en voi sietää ruualla leikkimistä, ihan sama, onko se leikkijä aikuinen, pikkulapsi, upporikas miljonääri tai vaikka lemmikkieläin. Ruoka on syömistä varten.

Vierailija
227/2321 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti kyse on siitä, että kuvien laittaja joko ajattelee lastensa olevan suloisempia kuin muiden. Tai sitten hän haluaa antaa itsestään rennon ja luovan kasvattajan kuvan, kun hänen lapsensa ovat niin itsenäisiä ja taitavia (syövät itse), eikä häntä haittaa, vaikka sotkua tulee.

Mä en voi sietää ruualla leikkimistä, ihan sama, onko se leikkijä aikuinen, pikkulapsi, upporikas miljonääri tai vaikka lemmikkieläin. Ruoka on syömistä varten.

Kyllä minä mieleni pahoitin.  Pikkulapset nyt vaan syö sotkuisesti, ei siinä ole mitään piiloviestiä sinulle. Poista kavereista, jos niin ahdistaa.

Vierailija
228/2321 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten harrastusten määrä. Meidän Lumialla on tänään baletti, huomenna soittotunti, torstaina teatterikerho ja  luistelu... Eletään lasten kautta omaa elämättä jäänyttä lapsuutta ja elämää ja kuormitetaan lapsi harrastuksilla ihan näännyksiin. Ja muistetaan kertoa joka tilanteessa, miten hyviä harrastuksia tytöllä on.

Vierailija
229/2321 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peniksen pituus häpyhuulten koko

Vierailija
230/2321 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä yrityksessä ja meillä tehtiin yhteistyötä Martinan kanssa.

Tämä ei koskettanut minun työtäni millään tavoin, joten en tiennyt mistään aikatauluista jne. Eikä ole eka julkkis.

Sattumoisin työkaverini oli laittanut aiheesta juttua fb.hen ja sain ystävältäni aivan järkyttävät haukkumiset. Koska en ollut kertonut, ja minun olisi vähintään pitänyt pyytää nimmari.

Martina oli jättänyt jotain promokuvia ja kollegan kanssa etsittiin Martinan nimmari ja laitoin sen siihen päälle väärentäen.

Kirjoitin vielä tyyliin Tiinalle hyvää kesää Martina ja vein kun nähtiin.

Ja Martina oli töissä, ei nimmarien jakokeikalla

Vierailija
231/2321 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni ja paras ystäväni ylpeilevät sillä, etteivät ikinä ole lukeneet yhtäkään kirjaa alusta loppuun. Tämä kaverini tokaisi aikoinaan että vähän tylsää joku kirjan lukeminen.

Maailma on täynnä mahtavia kirjoja ja tarinoita, harmittaa tuollaisten ihmisten puolesta:D

Minun mieheni ei ylpeillyt asialla, mutta ei vain lukenut. Kunnes pari viikkoa sitten ostin itselleni erään ihmisen elämänkerrallisen kirjan ja mies yllätti ahmimalla teoksen. Nyt puolestani minä olen haljeta ylpeydestä mieheni puolesta, kun onnistui ylittämään kynnyksen, ehkä tästä edespäin lukee enemmänkin, kun huomasi miten hienoja teoksia on olemassa.

Vierailija
232/2321 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumeiden käyttö, ja sillä avoimesti leuhkiminen

Myös kouluaikana lintsaus ja kaupasta näpistely oli ylpeilyn aihe

Vierailija
233/2321 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että osaa piereskellä jonkun melodian, en arvosta (vaikka itsekin osaan mm. Maamme-laulun, ukko-nooan, Marseljeesin(vaatii jo jonkunasteista vatsavaivaa), pätkiä Finlandiasta, Kummisedän tunnarin ja pari joululaulua).

Vierailija
234/2321 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi noin vain puhumaan sukupolvierosta. Tarkoitan yleisemmällä tasolla. Tutkimustietoa siihen tarvittaisiin ja muutakin kuin vain omaa kokemusta. Kyllä ennenkin osattiin lukea ennen kouluun menoa. Joku kasvatustieteitä lukenut nuorempi ihminen saattaisi tietää tästä tutkimuksia. Omat pedagogiset opintoni ovat niin kaukaa, enkä ole koskaan ollut edes alalla.  Lapsuuden kokemukset taas ovat sitä kirkkaampia, mitä enemmän ikää tälle isoisälle karttuu.

Vierailija
235/2321 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

isomuna

Vierailija
236/2321 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunneihmisyydellään. "Minä olen niin tunneihminen" selityksenä milloin mihinkin sen sijaan, että otetaan vastuu asioista. Nämä tunneihmiset sekoittavat tunteet intuitioon, joka on eri asia kuin tunteella asioihin suhtautuminen.

Vierailija
237/2321 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se miten uunottaa kumppaniaan. 

Vierailija
238/2321 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietämättömyys. Kun joku muusikko/näyttelijä menehtyy, iltapäivälehtien kommenttiosio täyttyy maininnoista: "Kuka? Enpä ole ikinä kuullutkaan!"

Vierailija
239/2321 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystävän kaveri ylpeili kerran sillä, että hänen isänsä oli ostanut todella kalliin purjeveneen. Selitti vielä vitsillä jotain, että "tee niin ja näin niin saat tulla purjehtimaan sillä" :D Mielestäni itse tienaamistaan rahoista saa ollakin ylpeä, mutta iskän rahoilla leveily on todella noloa. Ja tyyppi oli kuitenkin pitkälti yli 20 v tuolloin...

Myös yksi lääkiksessä opiskeleva kaverini ylpeilee aina sillä, miten hän ei lue tentteihin ollenkaan tai panosta koulunkäyntiin muutenkaan, mutta saa kuitenkin aina kurssit läpi ykkösellä tai kakkosella. Tämä on mielestäni vähän kummallinen ylpeilyn aihe enkä oikein ymmärrä tätä. Pitääkö hän itseään kurssikavereita fiksumpana, kun ei käytä aikaa pänttäämiseen? Mielestäni hyvät arvosanat ja niiden eteen tehty työ olisi loogisempi ylpeilynaihe.

Vierailija
240/2321 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset, jotka ei koskaan sairasta ja muistavat mainostaa tätä aina kun joku muu on sairaana "En ole ollut kahteenkymmeneen vuoteen sairaspäivällä". Yleensä syy tähän sairastamattomuuteeen löytyy joko geeneistä, aloe verasta, zinzinosta, valkosipulista, kookosöljystä, d-vitamiinista, chia-siemenistä jne.

Olisi todella ihanaa, jos ei koskaan sairastaisi. En itsekään elämäni ensimmäiseen 30 vuoteen ollut sairaana juuri koskaan. Elän terveellisesti, liikun, en valvo, en käytä alkoholia. Sitten vain sairastuin perussairauteen, jonka takia tunnun imuroivan itselleni kaikki mahdolliset taudit. Lisäksi saan yleensä myös itselleni kaikki lasten sairastamat ripulit ja oksennustaudit.

Mieluummin olisin terve, mutta näillä mennään.