Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noloimmat asiat, joilla ihmiset ylpeilevät

Vierailija
19.06.2017 |

Eli kaikkea josta ihmiset ovat ylpeitä, mutta joka on todellisuudessa joko yhdentekevää tai jopa negatiivista ja myötähävettävää.

Kommentit (2321)

Vierailija
181/2321 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassikkokirjojen "tuntemus". Kontekstina siis ihminen, joka käyttää 90% vapaa-ajastaan räävittömän tosi-tv:n katseluun, ei ole lukenut edes Harry Pottereita, mutta otti asiakseen häpäistä minua siitä, etten tiennyt sitä ainoata ~klassikkoa~ jonka hän on yläasteella pakosta lukenut. Huhhuh.

Vierailija
182/2321 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Klassikkokirjojen "tuntemus". Kontekstina siis ihminen, joka käyttää 90% vapaa-ajastaan räävittömän tosi-tv:n katseluun, ei ole lukenut edes Harry Pottereita, mutta otti asiakseen häpäistä minua siitä, etten tiennyt sitä ainoata ~klassikkoa~ jonka hän on yläasteella pakosta lukenut. Huhhuh.

"Ei ole lukenut edes Harry Pottereita"...? Hmmm... Onko nyt niiden lukeminen sitten joku kirjallisuuden tuntemuksen täydellinen mittari...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/2321 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ei ole lukenut edes Harry Pottereita"...? Hmmm... Onko nyt niiden lukeminen sitten joku kirjallisuuden tuntemuksen täydellinen mittari...?

No ei sinänsä, mutta omassa ikäluokassa se on aikalailla olettamus, että jos olet mitään lukenut, niin ainakin ne Potterit :D Pointtina lähinnä se, että hän otti tosi koulukiusaaja-asenteen tässä, oikein ääntä korottamalla kivahti, että "etkö SÄ TIEDÄ". No ei nyt heti ainakaan tullut pelkän kirjan nimen perusteella mieleen, eikä kyllä tee mieli enää asiasta keskustellakaan...

Vierailija
184/2321 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myötähäpeää aiheuttaa ihmiset jotka kehuu esim jollekkin virkailijalle/työntekijälle sanoneensa "suorat sanat". Ja sitten tyytyväisenä myhäillään ja ollaan että "eiköhän muista ens kerralla". Joo, mutta kun se yksittäinen työntekijä ei varmasti tee päätöstä siinä asiassa tai toimi ilkeyttään niin, tai vaadi liitteitä mukaan ilkeyttään, vaan säännöt ja toimintaohjeet tulevat työnjohdolta. Esim virkailijalle kettuilu tuskin auttaa siinä että hakemuksesi käsitellään nopeammin. Bussikuski tuskin voi itse päättää reitin, jokainen myyjä ei voi antaa aina alennusta jne

Vierailija
185/2321 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma ja puolison ulkonäkö.

Yksi läheiseni on tällainen. Hän on äärimmäisen ulkonäkökeskeinen ja erimielisyyksien tullen ottaa kortiksi sen, että on paremman näköinen kuin joku muu. Ja kyseessä siis lähes 5-kymppinen mies. Myös se, että hänellä on hyvä kunto, on kehuskelun asia. Kun kaikki muut on lihavia, huonokuntoisia ja rumia, mutta hän ja hänen puolisonsa ovat kauniita, hoikkia ja hyväkuntoisia.

Välillä tuntuu kun kommunikoisi 15-vuotiaan kanssa - ehkä jopa nuoremman. Tulee vähän sellainen "mun isä on vahvempi kun sun isä" -fiilis. Niin huvittavaa, että menee sanattomaksi. Aikuinen ihminen.

Vierailija
186/2321 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei sinänsä, mutta omassa ikäluokassa se on aikalailla olettamus, että jos olet mitään lukenut, niin ainakin ne Potterit :D Pointtina lähinnä se, että hän otti tosi koulukiusaaja-asenteen tässä, oikein ääntä korottamalla kivahti, että "etkö SÄ TIEDÄ". No ei nyt heti ainakaan tullut pelkän kirjan nimen perusteella mieleen, eikä kyllä tee mieli enää asiasta keskustellakaan...

Kai sä nyt TITANICIN oot kattonu? Etkö TOSIAAN oo nähnyt Taru Sormusten Herrasta-leffaa? (Minä:En. Koska yritin lukea sitä kirjaa jo 25 vuotta sitten. En tykänny silloin, enkä nytkään ole jaksanut leffaa loppuun asti katsoa koskaan. Vastaus:Ei siitä kirjaa oo tehty, mut se leffa on huippu, kantsii kattoo, on oikeesti huippu! Minä: Olisko se leffa tehty siitä kirjasta? Vastaus: No ei se oo varmaan sama, kun se on leffa eikä kirja.)

Vierailija
187/2321 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

M Roomin platinakortilla elvistely. 

Vierailija
188/2321 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"En tunne henkilökohtaisesti ketään aikuista, joka ei olisi käynyt lukiota. Taidan elää kuplassa."

Mitä kehuskelua on sanoa noin? Kontekstista ehkä voisi selvitä, jos on jonkun poliitikon tokaisu?

Voisin itse sanoa noin, mutta en näe sitä kehuskeluna. En muutenkaan tunne paljon ihmisiä.

Vierailija
189/2321 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni ylpeilee sillä, että hänen isänsä maksaa heidän menojaan ja on muutenkin varakas. Mielestäni on lähinnä noloa, että 35-vuotias ei pysty elättämään itse itseään.

Vierailija
190/2321 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma ja puolison ulkonäkö.

Yksi läheiseni on tällainen. Hän on äärimmäisen ulkonäkökeskeinen ja erimielisyyksien tullen ottaa kortiksi sen, että on paremman näköinen kuin joku muu. Ja kyseessä siis lähes 5-kymppinen mies. Myös se, että hänellä on hyvä kunto, on kehuskelun asia. Kun kaikki muut on lihavia, huonokuntoisia ja rumia, mutta hän ja hänen puolisonsa ovat kauniita, hoikkia ja hyväkuntoisia.

Välillä tuntuu kun kommunikoisi 15-vuotiaan kanssa - ehkä jopa nuoremman. Tulee vähän sellainen "mun isä on vahvempi kun sun isä" -fiilis. Niin huvittavaa, että menee sanattomaksi. Aikuinen ihminen.

Voi ei. Puhutaankohan samasta ihmisestä vai onko tuollaisia paljon. Tuttu. n 5-kymppinen mies ei arastele sanoa toisissa huomaaviaan "vikoja" juurikin tyyliin lihava, lyhyt, sivistymätön jne. Itsessään ei näe mitään vikaa, kaikissa muissa sitä hänen mielestään tuntuu olevan. Loukkaa surutta muita, itse on kovin herkkänahkainen.

Vierailija
191/2321 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietämättömyys. Yksi leuhkii, ettei tiedä mitään pesäpallosta, toinen ettei tiedä mitään klassisesta musiikista. Ei ole sellaista asiaa, josta olisi pakko tietää jotakin, mutta ei myöskään sellaista asiaa, josta pitäisi olla tietämättä ollakseen hyvä  ja sivistynyt ihminen.

Mä ainakin sanon tätä sellaisessa tilanteessa, että joku jauhaa 5 tuntia jostain aiheesta, joka ei kiinnosta mua yhtään. Erityisesti jotkut miehet tekee tätä. Puhuu esim. jääkiekosta tai autoista koko ajan. Sanon siihen että hehheh, mä en kyllä tiedä autoista yhtään mitään.

Minullekin eräs moottoripyöränäyttelyssä käynyt esitteli valokuvia pyöristä ja kertoili niistä innoissaan teknisiä tietoja. Ei oikein tykännyt kun sanoin hetken päästä "nätin värisiä!". Kun en enempää niistä ymmärrä...

Vierailija
192/2321 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään ole lukenut. Ja minä luen paljon.

Vierailija
193/2321 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myötähäpeää aiheuttaa ihmiset jotka kehuu esim jollekkin virkailijalle/työntekijälle sanoneensa "suorat sanat". Ja sitten tyytyväisenä myhäillään ja ollaan että "eiköhän muista ens kerralla". Joo, mutta kun se yksittäinen työntekijä ei varmasti tee päätöstä siinä asiassa tai toimi ilkeyttään niin, tai vaadi liitteitä mukaan ilkeyttään, vaan säännöt ja toimintaohjeet tulevat työnjohdolta. Esim virkailijalle kettuilu tuskin auttaa siinä että hakemuksesi käsitellään nopeammin. Bussikuski tuskin voi itse päättää reitin, jokainen myyjä ei voi antaa aina alennusta jne

Asiakaspalvelijoille räyhääjät on kyllä alinta rupusakkia. Hävetä joutaisivat, vaan silti moni naureskelee omaa käytöstään itsetyytyväisenä.

Vierailija
194/2321 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mä olen liian sivistynyt tunteakseni valtavirtamediaa," esim. yksi hs:n kommentoija joka kyselee missä elokuvissa Carrie Fisher esiintyi kun ei muka tunnista.

Tämä. Siis eri asia jos on kyse jostain "julkkiksesta" tyyliin Miss Lohja 2003, näitä "julkkiksia" on iltalehtien otsikot täynnä. Mutta olen monta kertaa nähnyt, kun on uutinen esim. Robinista, niin siihen porukka kommentoi "kuka on Robin?" ja sitten ollaan olevinaan niin parempaa ihmistä, kun ei tunnisteta valtavirtatähtiä. "Joku nykyajan turha tähti, minä ainakin kuuntelen vain Kikkaa" - joo Robin on ihan muuten vaan Suomen myydyin artisti tällä hetkellä.

Vierailija
195/2321 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ylpeilyn aiheet on oikeasti pientä ja mitätöntä.

Vierailija
196/2321 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ateismi ja tiedeuskovaisuus. Elämänkatsomuksellisista asioista keskusteltaessa toisinajattelijat ovat vain höynäytettyjä hölmöjä. Ihmiset ovat kuitenkin erilaisia ja ajattelevat elämästä omalla tavallaan.

Vierailija
197/2321 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mä olen sentään nähnyt oikeaa elämää!", "Sä et tiedä oikeasta elämästä mitään" ja viitataan joihinkin vankilatyyppien kanssa hengailuun, alkoholistiperheiden tappeluiden todistamisiin tai katutappeluihin.

Joo ilmeisesti en ja haluan sen olevankin niin jos se tarkoittaa tuota. Hyi.

En sano kenellekään noin, mutta joskus saatan ystäville puhua, miten käy hermoille tyypit jotka ovat eläneet pumpulissa koko elämänsä. Ovat jotenkin kapeakatseisia, elämän suurin vastoinkäyminen on että ei päässyt ekalla yrittämällä lääkikseen opiskelemaan. Tuntuu, ettei ole tällaisten tyyppien kanssa mitään yhteistä eivätkä he pysty mitenkään ymmärtämään kokemuksiani. Yleensä nämä pumpulissa kasvaneet haluavat vielä opiskelemaan psykologiksi, lääkäriksi, sosiaalityöntekijäksi tjms.

t. alkoholistin lapsi

Vierailija
198/2321 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla on paljon rikkaat kehuskellu sillä, että ostavat halvimpia kehitysmaissa tehtyjä ketjuliikkeiden lastenvaatteita, koska eettisten ja kotimaisten laatuvaatteiden ostaminen on white trashia.

Vierailija
199/2321 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hauat lapsen, voin tehdä sen sinulle . Ottamatta huoltajuutta.

AIVAN  TOSI!  OTA YHTEYTTÄ.

Vierailija
200/2321 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi tuttu harrastuksen yhteydestä kehuskeli, miten sai pilattua yhden tytön/nuoren naisen elämän. Siis kun alkoi vokottelemaan sen tytön avomiestä, keksi ihan ihme juttuja heidän suhteestaan ja sitten tyttö masentui vakavasti ja suhdekin toki kärsi. Oli kuulemma hänen ansiotaan ja "luonto karsii heikot" ja on vain ajan kysymys kun he eroavat. Ja tuo idiootti opiskelee yliopistossa ja lähtee pian edustamaan Suomea yhtiin kisohin....

Nyt kerrot kuka?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi