Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylipainoinen-, kalju- ja lyhyt mies lähtevät baariin. Kuka kolmesta todennäköisimmin lähtee ilman naista pilkun jälkeen kotiin ?

Vierailija
19.06.2017 |

Kaikki kolme muuten samaa tasoa naamasta. Yritystä jokaisella yhtä paljon.

Kommentit (106)

Vierailija
61/106 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

VihaajatVihaa kirjoitti:

Jokainen saa naisen mukaansa, jos omaa peruskäytöstavat, hymyilee ja on muutenkin rento ote elämään.

Ai väitätkö :D

Vierailija
62/106 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipaino on noista ainoa anteeksiantamaton juttu. Jos ihminen päästää itsensä ylipainoiseen kuntoon, se kertoo hänestä ja hänen elämästään todella paljon (huonoa)/. Lyhyys tai kaljuus taas ei.

T: N26

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/106 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalju on aika varma tapaus. Mulla on aika monia kavereita jotka saisivat kyllä varmaan muuten ulkonäöltään baarista naisen mutta ovat juuri päältä kaljuja niin ei onnistu

Vierailija
64/106 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljuus nuorella miehellä on aika paha jos ei ole kasvoistaan komea. Etenkin nyt kun kaljuus ei erityisemmin ole muodissa. 

Vierailija
65/106 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti :DDDDD Ap:n mielestä ylipainoinen mies ja kalju mies ovat yhdyssanoja :DD Voin kertoa, että eivät TODELLAKAAN ole.

Vierailija
66/106 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylipaino on noista ainoa anteeksiantamaton juttu. Jos ihminen päästää itsensä ylipainoiseen kuntoon, se kertoo hänestä ja hänen elämästään todella paljon (huonoa)/. Lyhyys tai kaljuus taas ei.

Eli kun 2/3 suomalaisista miehistä ja 1/2 naisista on ylipainoisia, niin vain murto-osa suomalaisista enää pariutuu?

Vierailija
67/106 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin joskus sanonut ylipainoinen, mutta sitten nappasin baarista kerran kainalooni bmi38 ihanan partakarhun, josta en päästä koskaan irti. Pituutta hänellä 174cm. Kalju mies on jees, jos kantaa itsensä hyvin eikä pidä mitään spedehaivenia. 

Vierailija
68/106 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalju varmaan ei saa. Yleensä kun naiset kuvailee että joku mies on ruma mainitaan kaljuus todella usein

Vierailija
69/106 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua häiritse nuo ominaisuudet. Ylipainoinen menee jos ei ole ihan "sydänkohtaus tulee ihan sekunnissa"-tasolla. Kalju taas sopii joillekin miehille tosi hyvin, pitää vaan reippaasti ajaa ne loputkin haituvaiset pois. Lyhyet miehet ovat minusta söpöjä! Kunhan on vain minua hieman pidempi, niin hyvin menee. Olen 159cm joten useimmat miehet ovat minua pidempiä. ;)

Yksi deal breaker mitä keksin on korkea ikä. En nimittäin oikein tykkää vanhemmista miehistä. :/ Alle 30v. miehet on parhaimpia.

n27

Vierailija
70/106 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin no itse lihosin, kun aloitin neuroleptilääkityksen. Ihan samoja terveellisiä ruokia söin kuin ennenkin ja harrastin liikuntaa samalla tavalla

Vierailija
71/106 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, joka ei osaa kirjoittaa tuollaista otsikkoa oikein.

Vierailija
72/106 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no itse lihosin, kun aloitin neuroleptilääkityksen. Ihan samoja terveellisiä ruokia söin kuin ennenkin ja harrastin liikuntaa samalla tavalla

Kerro lisää tästä maagisesta lääkityksestä, joka rikkoo fysiikan lakeja ja luo energiaa tyhjästä.

Ihminen ei liho, jos ei syö yli kulutuksensa. Tämä on tieteellinen fakta.

Vierailija
73/106 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se joka unohti roofiet kotiin.

Vierailija
74/106 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki nuo kelpaavat. (Olettaen, että kaikilta löytyy vähän hauista.) Sen sijaan jos tyyppi on heti käpälöimässä ja lirkuttelemassa, on tosi karvainen, ui partavedessä ja sillä on ananastukka, niin juoksen. Kovaa.

Vierailija
75/106 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki nuo kelpaavat. (Olettaen, että kaikilta löytyy vähän hauista.) Sen sijaan jos tyyppi on heti käpälöimässä ja lirkuttelemassa, on tosi karvainen, ui partavedessä ja sillä on ananastukka, niin juoksen. Kovaa.

Otatko kaljun mielummin kun ananastukan? Taitaa joku kaljupää itse kirjoitella siellä :D

Vierailija
76/106 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro lisää tästä maagisesta lääkityksestä, joka rikkoo fysiikan lakeja ja luo energiaa tyhjästä.

Ihminen ei liho, jos ei syö yli kulutuksensa. Tämä on tieteellinen fakta.

Ehkä se muokkaa kulutusta vaikuttamalla kehon energiaa kuluttaviin toimintoihin? Miksi hypotyreoosipotilaat ovat niin usein lihavia? Ihminen ei ole kalorimetri

Vierailija
77/106 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sekä kalju että lyhyt mies :( ei varmaan tule naista olemaan ikinä mulla

Vierailija
78/106 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otatko kaljun mielummin kun ananastukan? Taitaa joku kaljupää itse kirjoitella siellä :D

Mikään ei ole niin dorkaa kuin ananastukka.

Vierailija
79/106 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi olla mua 5cm lyhyempi helposti ilman, että kiinnitän asiaan edes huomiota.

Kalju sopii joillekin paremmin kuin hiukset.

Ylipaino... En ole nähnyt ylipainoista miestä josta olisin kiinnostunut muuta kuin kaveritarkoituksella. Ei vain sytytä, etenkin kun itselläni on treenattu hoikka vartalo.

Vierailija
80/106 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai olisiko ihmisillä erilaisia mieltymyksiä tässäkin asiassa?

Itse huolisin sekä kaljun että ananastukan, mutta rastapään matkaan en lähtisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme