Ylipainoinen-, kalju- ja lyhyt mies lähtevät baariin. Kuka kolmesta todennäköisimmin lähtee ilman naista pilkun jälkeen kotiin ?
Kaikki kolme muuten samaa tasoa naamasta. Yritystä jokaisella yhtä paljon.
Kommentit (106)
Ylipaino on noista ainoa anteeksiantamaton juttu. Jos ihminen päästää itsensä ylipainoiseen kuntoon, se kertoo hänestä ja hänen elämästään todella paljon (huonoa)/. Lyhyys tai kaljuus taas ei.
T: N26
Kalju on aika varma tapaus. Mulla on aika monia kavereita jotka saisivat kyllä varmaan muuten ulkonäöltään baarista naisen mutta ovat juuri päältä kaljuja niin ei onnistu
Kaljuus nuorella miehellä on aika paha jos ei ole kasvoistaan komea. Etenkin nyt kun kaljuus ei erityisemmin ole muodissa.
Ei helvetti :DDDDD Ap:n mielestä ylipainoinen mies ja kalju mies ovat yhdyssanoja :DD Voin kertoa, että eivät TODELLAKAAN ole.
Vierailija kirjoitti:
Ylipaino on noista ainoa anteeksiantamaton juttu. Jos ihminen päästää itsensä ylipainoiseen kuntoon, se kertoo hänestä ja hänen elämästään todella paljon (huonoa)/. Lyhyys tai kaljuus taas ei.
Eli kun 2/3 suomalaisista miehistä ja 1/2 naisista on ylipainoisia, niin vain murto-osa suomalaisista enää pariutuu?
Olisin joskus sanonut ylipainoinen, mutta sitten nappasin baarista kerran kainalooni bmi38 ihanan partakarhun, josta en päästä koskaan irti. Pituutta hänellä 174cm. Kalju mies on jees, jos kantaa itsensä hyvin eikä pidä mitään spedehaivenia.
Kalju varmaan ei saa. Yleensä kun naiset kuvailee että joku mies on ruma mainitaan kaljuus todella usein
Ei minua häiritse nuo ominaisuudet. Ylipainoinen menee jos ei ole ihan "sydänkohtaus tulee ihan sekunnissa"-tasolla. Kalju taas sopii joillekin miehille tosi hyvin, pitää vaan reippaasti ajaa ne loputkin haituvaiset pois. Lyhyet miehet ovat minusta söpöjä! Kunhan on vain minua hieman pidempi, niin hyvin menee. Olen 159cm joten useimmat miehet ovat minua pidempiä. ;)
Yksi deal breaker mitä keksin on korkea ikä. En nimittäin oikein tykkää vanhemmista miehistä. :/ Alle 30v. miehet on parhaimpia.
n27
Vierailija kirjoitti:
Niin no itse lihosin, kun aloitin neuroleptilääkityksen. Ihan samoja terveellisiä ruokia söin kuin ennenkin ja harrastin liikuntaa samalla tavalla
Se, joka ei osaa kirjoittaa tuollaista otsikkoa oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin no itse lihosin, kun aloitin neuroleptilääkityksen. Ihan samoja terveellisiä ruokia söin kuin ennenkin ja harrastin liikuntaa samalla tavalla
Kerro lisää tästä maagisesta lääkityksestä, joka rikkoo fysiikan lakeja ja luo energiaa tyhjästä.
Ihminen ei liho, jos ei syö yli kulutuksensa. Tämä on tieteellinen fakta.
Kaikki nuo kelpaavat. (Olettaen, että kaikilta löytyy vähän hauista.) Sen sijaan jos tyyppi on heti käpälöimässä ja lirkuttelemassa, on tosi karvainen, ui partavedessä ja sillä on ananastukka, niin juoksen. Kovaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki nuo kelpaavat. (Olettaen, että kaikilta löytyy vähän hauista.) Sen sijaan jos tyyppi on heti käpälöimässä ja lirkuttelemassa, on tosi karvainen, ui partavedessä ja sillä on ananastukka, niin juoksen. Kovaa.
Otatko kaljun mielummin kun ananastukan? Taitaa joku kaljupää itse kirjoitella siellä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro lisää tästä maagisesta lääkityksestä, joka rikkoo fysiikan lakeja ja luo energiaa tyhjästä.
Ihminen ei liho, jos ei syö yli kulutuksensa. Tämä on tieteellinen fakta.
Ehkä se muokkaa kulutusta vaikuttamalla kehon energiaa kuluttaviin toimintoihin? Miksi hypotyreoosipotilaat ovat niin usein lihavia? Ihminen ei ole kalorimetri
Mä olen sekä kalju että lyhyt mies :( ei varmaan tule naista olemaan ikinä mulla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otatko kaljun mielummin kun ananastukan? Taitaa joku kaljupää itse kirjoitella siellä :D
Mikään ei ole niin dorkaa kuin ananastukka.
Mies voi olla mua 5cm lyhyempi helposti ilman, että kiinnitän asiaan edes huomiota.
Kalju sopii joillekin paremmin kuin hiukset.
Ylipaino... En ole nähnyt ylipainoista miestä josta olisin kiinnostunut muuta kuin kaveritarkoituksella. Ei vain sytytä, etenkin kun itselläni on treenattu hoikka vartalo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai olisiko ihmisillä erilaisia mieltymyksiä tässäkin asiassa?
Itse huolisin sekä kaljun että ananastukan, mutta rastapään matkaan en lähtisi.
Ai väitätkö :D