Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pakkomielle kapeasta vyötäröstä

Vierailija
09.02.2024 |

Vaikka tällä ruumiinrakenteella sellainen ei ole edes mahdollinen. Vatsanympäryksestä lähtenyt yli 10 cm, mutta vyötäröltä vaan 3 cm eikä enempää taida lähteäkään. Voisiko joku tulla heittämään mun mittanauhan roskiin??

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene kirpparille, osta sellainen painava treenihulavanne. Hulaile 2kk ja profit. Varaudu mustelmiin aluksi.

Vierailija
2/19 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa kaikki välttämättä millään kapeaa vyötäröä. Se riippuu siitäkin onko se vyötärökaistale kuinka pitkä eli onko luiden välissä tilaa vyötärölle.

Maailmalla poistetaan kylkiluita jotta saadaan kapeampi vyötärö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene kirpparille, osta sellainen painava treenihulavanne. Hulaile 2kk ja profit. Varaudu mustelmiin aluksi.

Okei. Poistaako mustelmat pakkomielteen vai mihin tää perustuu?

Ap

Vierailija
4/19 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei saa kaikki välttämättä millään kapeaa vyötäröä. Se riippuu siitäkin onko se vyötärökaistale kuinka pitkä eli onko luiden välissä tilaa vyötärölle.

Tätä mun onkin vaikea hyväksyä :( Luiden välissä on suunnilleen 1 cm.

Ap

Vierailija
5/19 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin tulla heittämään. Katseesi pitäisi saada kääntymään vyötäröstäsi ulkomaailmaan. 

Vierailija
6/19 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuormansidontaliinalla pystys säätämään vaikka kuinka paljon  ja on kestävä eikä maksa paljon

Vierailija
7/19 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Minkä luiden välissä? 

Vierailija
8/19 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joillakin ruumiinrakenne vain on pötkylä, ei sille mitään voi.

Vierailija
9/19 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Minkä luiden välissä? 

Suoliluun harjun ja alimman kylkiluun.

Ap

Vierailija
10/19 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Vyötärö ei sijaitse kylkiluiden välissä vaan niiden alla.

Vierailija
11/19 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Vyötärö ei sijaitse kylkiluiden välissä vaan niiden alla.

Mun vyötärö itseasiassa on kylkiluiden kohdalla. Niiden alla on sitten lonkkaluut.

Ap

Vierailija
12/19 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Rib-Pelvic Distance (RPD) Adapted from two articles by Kerry Siminoski MD published in the Spring & Winter 2005 issues of Osteoporosis Update. An RPD of less than 2 fingerbreadths or 3.6cm suggests the presence of a vertebral fracture, likely in the lumbar region." ei oo ap vyötärön leveys sun suurin ongelma..

Vierailija
13/19 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Rib-Pelvic Distance (RPD) Adapted from two articles by Kerry Siminoski MD published in the Spring & Winter 2005 issues of Osteoporosis Update. An RPD of less than 2 fingerbreadths or 3.6cm suggests the presence of a vertebral fracture, likely in the lumbar region." ei oo ap vyötärön leveys sun suurin ongelma..

Okei. Mikä oli tämän kommenttisi pointti? Että voisin leveän vyötärön lisäksi alkaa pelätä osteoporoosia?

Ap

Vierailija
14/19 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei. Mikä oli tämän kommenttisi pointti? Että voisin leveän vyötärön lisäksi alkaa pelätä osteoporoosia?

Ap

Lääkärissä varmaan kannattaisi ainakin käydä, jos ihan aidosti sitä mieltä olet että sulla on 1 cm noiden luiden välissä.

Vierailija
15/19 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Lääkärissä varmaan kannattaisi ainakin käydä, jos ihan aidosti sitä mieltä olet että sulla on 1 cm noiden luiden välissä.

Miksi ihmeessä? :D

Ap

Vierailija
16/19 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskin koominen lääkärikäynti se.

"Varasin ajan, kun mulla on niin lähekkäin nuo lonkka- ja kylkiluut."

"Vai niin. Aiheuttaako ne jotakin haittaa?"

"Eipä oikeastaan, mutta vauvapalstalla sanottiin, että mulla voi olla osteoporoosi niiden luiden takia."

Vierailija
17/19 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sissi-keisarinna olis osannut neuvoa.

Vierailija
18/19 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sissi-keisarinna olis osannut neuvoa.

Korsetti?