Ylipainoinen-, kalju- ja lyhyt mies lähtevät baariin. Kuka kolmesta todennäköisimmin lähtee ilman naista pilkun jälkeen kotiin ?
Kaikki kolme muuten samaa tasoa naamasta. Yritystä jokaisella yhtä paljon.
Kommentit (106)
Riippuu mikä naaman taso. Se on aika pitkälti ainoa mikä merkkaa
Vierailija kirjoitti:
Sanottiin aloituksessa, että naaman taso on kaikilla sama.
Lyhyt. Itsekkin tästä syystä en koskaan saa naista baarista. On ihan tutkittukin että nainen ei voi nähdä alta ja 170 pitkää miestä seksuaalisesti viehättäväksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanottiin aloituksessa, että naaman taso on kaikilla sama.
Joo mutta onko se kaikilla hyvä vai huono. Jos hyvä, kaikki saavat. Jos huono, kukaan ei saa
Minua häiritsee noista vähiten lyhyys ja eniten kaljuus, eli kalju jäisi ilman naista. Oikeastaan mikään noista ei yleensä häiritse minua ollenkaan, mutta suosin karvaisia miehiä ja useimmat kaljut joita olen tavannut ovat muutenkin hyvin vähäkarvaisia. Ylipaino häiritsee vasta kun se on oikein sairaalloista, mutta suurin osa suomalaisista on vähän ylipainoisia, enkä koe sitä ongelmana tälläisissä tilanteissa.
En sitten tiedä mitä mieltä muut naiset on.
Jos olisin sinkku ja tuo tilanne osuisi omalle kohdalle, niin kyllä se ylipainoinen jäisi viimeiseksi.
Omalle pituudelleen, tai kaljuuntumiselle ei voi tehdä juurikaan mitään, ylipaino taas on nimenomaan ihan itse aiheutettua ja kertoo henkikön välinpitämättömästä suhtautumisesta itseensä.
Ei kukaan. Kyllä narikasta viimeistään jää joku ylijäämä käteen.
Vierailija kirjoitti:
Lyhyt. Itsekkin tästä syystä en koskaan saa naista baarista. On ihan tutkittukin että nainen ei voi nähdä alta ja 170 pitkää miestä seksuaalisesti viehättäväksi
Naamasta komea 165cm pitkä frendi on pannut varmaan puolia pk-seudun nuorista naisista
Ylipainoinen jää ilman.
Mun maailman ihanin mes on lyhyt JA kalju, mutta komea kuin mikäkin kreikkalainen jumala. Naiset kuolaa hänen peräänsä ihan riesaksi asti.
Se joka on niistä on hauskin ja paras supliikkimies.
Ei kai kaljuus mikään huono piirre ole, saihan Kekkonenkin naisia. Ylipainon ja lyhyyden suhteen riippuu siitä kuinka lyhyt tai kuinka ylipainoinen. Siinä on melkoinen ero, onko ihminen 120- vai 160-senttinen tai 110- vai 200-kiloinen.
Jokainen poistuu pilkun jälkeen naisen matkaan. ;) Ylipainoinen alkaa liikkua ja vegettää naisensa yllyttämänä. Kalju vain komistuu, kun sitä hoidetaan yhdessä hyvin. Lyhyt mies ja lyhyt nainen ovat löytäneet toisensa. Ja kaikki elivät onnellisina...
Vierailija kirjoitti:
Olen sitten varmaan poikkeus sääntöihin. Olen aina ollut heikkona itseäni lyhyempiin miehiin. Onneksi meitä on olemassa, vai mitä?
Oikeastiko joku ei tajua, ettei tuossa lausessa käytetä yhdysmerkkejä???!!!
Ylipainoinen ja/tai kalju.
Lyhyet miehet ovat usein todella hyvännäköisiä.
Vaikea sanoa kun minulla on kavereita noista kolmesta luokasta ja kaikki saavat naisia. Useimmiten kuitenkin menevät kotiin yksin mutta niin se kyllä on kaikille kavereilleni paitsi yhdelle joille kelpaavat kauheat suohirviöitkin. Senkin jätkän kaa se on suunnilleen fifty-fifty.
Lyhyt.