Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylipainoinen-, kalju- ja lyhyt mies lähtevät baariin. Kuka kolmesta todennäköisimmin lähtee ilman naista pilkun jälkeen kotiin ?

Vierailija
19.06.2017 |

Kaikki kolme muuten samaa tasoa naamasta. Yritystä jokaisella yhtä paljon.

Kommentit (106)

Vierailija
1/106 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt.

Vierailija
2/106 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/106 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mikä naaman taso. Se on aika pitkälti ainoa mikä merkkaa

Vierailija
4/106 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylipainonen.

Vierailija
5/106 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanottiin aloituksessa, että naaman taso on kaikilla sama.

Vierailija
6/106 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt. Itsekkin tästä syystä en koskaan saa naista baarista. On ihan tutkittukin että nainen ei voi nähdä alta ja 170 pitkää miestä seksuaalisesti viehättäväksi

Vierailija
7/106 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanottiin aloituksessa, että naaman taso on kaikilla sama.

Joo mutta onko se kaikilla hyvä vai huono. Jos hyvä, kaikki saavat. Jos huono, kukaan ei saa

Vierailija
8/106 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua häiritsee noista vähiten lyhyys ja eniten kaljuus, eli kalju jäisi ilman naista. Oikeastaan mikään noista ei yleensä häiritse minua ollenkaan, mutta suosin karvaisia miehiä ja useimmat kaljut joita olen tavannut ovat muutenkin hyvin vähäkarvaisia. Ylipaino häiritsee vasta kun se on oikein sairaalloista, mutta suurin osa suomalaisista on vähän ylipainoisia, enkä koe sitä ongelmana tälläisissä tilanteissa.

En sitten tiedä mitä mieltä muut naiset on.

Vierailija
9/106 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin sinkku ja tuo tilanne osuisi omalle kohdalle, niin kyllä se ylipainoinen jäisi viimeiseksi.

Omalle pituudelleen, tai kaljuuntumiselle ei voi tehdä juurikaan mitään, ylipaino taas on nimenomaan ihan itse aiheutettua ja kertoo henkikön välinpitämättömästä suhtautumisesta itseensä.

Vierailija
10/106 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan. Kyllä narikasta viimeistään jää joku ylijäämä käteen.

Vierailija
11/106 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyt. Itsekkin tästä syystä en koskaan saa naista baarista. On ihan tutkittukin että nainen ei voi nähdä alta ja 170 pitkää miestä seksuaalisesti viehättäväksi

Naamasta komea 165cm pitkä frendi on pannut varmaan puolia pk-seudun nuorista naisista

Vierailija
12/106 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoinen jää ilman. 

Mun maailman ihanin mes on lyhyt JA kalju, mutta komea kuin mikäkin kreikkalainen jumala.  Naiset kuolaa hänen peräänsä ihan riesaksi asti. 

Vierailija
13/106 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se joka on niistä on hauskin ja paras supliikkimies.

Vierailija
14/106 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kaljuus mikään huono piirre ole, saihan Kekkonenkin naisia. Ylipainon ja lyhyyden suhteen riippuu siitä kuinka lyhyt tai kuinka ylipainoinen. Siinä on melkoinen ero, onko ihminen 120- vai 160-senttinen tai 110- vai 200-kiloinen.

Vierailija
15/106 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen poistuu pilkun jälkeen  naisen matkaan. ;) Ylipainoinen alkaa liikkua ja vegettää naisensa yllyttämänä. Kalju vain komistuu, kun sitä hoidetaan yhdessä hyvin. Lyhyt mies ja lyhyt nainen ovat löytäneet toisensa. Ja kaikki elivät onnellisina...

Vierailija
16/106 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sitten varmaan poikkeus sääntöihin. Olen aina ollut heikkona itseäni lyhyempiin miehiin. Onneksi meitä on olemassa, vai mitä?

Vierailija
17/106 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastiko joku ei tajua, ettei tuossa lausessa käytetä yhdysmerkkejä???!!!

Vierailija
18/106 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalju.

Vierailija
19/106 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoinen ja/tai kalju.

Lyhyet miehet ovat usein todella hyvännäköisiä. 

Vierailija
20/106 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa kun minulla on kavereita noista kolmesta luokasta ja kaikki saavat naisia. Useimmiten kuitenkin menevät kotiin yksin mutta niin se kyllä on kaikille kavereilleni paitsi yhdelle joille kelpaavat kauheat suohirviöitkin. Senkin jätkän kaa se on suunnilleen fifty-fifty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi