Ylipainoinen-, kalju- ja lyhyt mies lähtevät baariin. Kuka kolmesta todennäköisimmin lähtee ilman naista pilkun jälkeen kotiin ?
Kaikki kolme muuten samaa tasoa naamasta. Yritystä jokaisella yhtä paljon.
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
Se, joka ei osaa kirjoittaa tuollaista otsikkoa oikein.
Jospa nuo ovat uusia miestyyppejä. Kaikkihan täällä tietävät kilttimiehet ja jännämiehet, ehkä seuraavaksi alkaa tulla juttuja kaljumiehistä ja lyhytmiehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki nuo kelpaavat. (Olettaen, että kaikilta löytyy vähän hauista.) Sen sijaan jos tyyppi on heti käpälöimässä ja lirkuttelemassa, on tosi karvainen, ui partavedessä ja sillä on ananastukka, niin juoksen. Kovaa.
Otatko kaljun mielummin kun ananastukan? Taitaa joku kaljupää itse kirjoitella siellä :D
Vai olisiko ihmisillä erilaisia mieltymyksiä tässäkin asiassa?
Itse huolisin sekä kaljun että ananastukan, mutta rastapään matkaan en lähtisi.
Riippuu minkälainen kalju. Spedekalju varmaan ei kelpaa edes hylättynä kenellekään
AP, olipa hän yksi kolmesta tai neljäs. Niin kauan kuin äidinkielen hallinnassa on noin alkeellisia ongelmia, on turha havitella seuraa.
Iästä kiinni. Alta 30 vuotias kalju ei varmaan saa baarista naista ja lyhyt ei myöskään ainakaan nuorena. Ylipainoinen voi laihduttaa ja olisi varmaan sen jälkeen mukiinmenevin noista kolmesta
Ylipaino. pitkänkin hepin juuressa oleva rasvakerros voi lyhentää ulottuvutta merkittävästi. Ylipaino on vaan ällöä. Lyhyys ja kaljuus ok.
Jos miehellä on matala ääni ja sen lisäksi hyvä itseluottamus, mitkään noista ominaisuuksista ei ole haitaksi. Mielestäni Russel Hantz on kuuma, vaikka onkin kalju, lyhyt ja ylipainoinen.. Makuja on monia. Itseäni ei kiinnosta hintelät, pitkät miehet, vaikka tukkaa olisi miten paljon..
Kalju ei saa naista jatkolle. Lyhyelläkin miehellä voi olla vaikeaa
Kalju lähtee ilman. Sanoin lyhyt mies
Miks jutun aloittaja saanu noin paljon alapeukkuja? Mä ainakin repesin ku näin tän etusivulla.
Vierailija kirjoitti:
Minua häiritsee noista vähiten lyhyys ja eniten kaljuus, eli kalju jäisi ilman naista. Oikeastaan mikään noista ei yleensä häiritse minua ollenkaan, mutta suosin karvaisia miehiä ja useimmat kaljut joita olen tavannut ovat muutenkin hyvin vähäkarvaisia. Ylipaino häiritsee vasta kun se on oikein sairaalloista, mutta suurin osa suomalaisista on vähän ylipainoisia, enkä koe sitä ongelmana tälläisissä tilanteissa.
En sitten tiedä mitä mieltä muut naiset on.
Ihan sama muuten, mutta tuo on kyllä shaissea. Kaikki kaljut jotka minä tiedän itse mukaan lukien ovat karvaisia.
Oon aina luullut, että puhumalla se nainen kaatuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki nuo kelpaavat. (Olettaen, että kaikilta löytyy vähän hauista.) Sen sijaan jos tyyppi on heti käpälöimässä ja lirkuttelemassa, on tosi karvainen, ui partavedessä ja sillä on ananastukka, niin juoksen. Kovaa.
Otatko kaljun mielummin kun ananastukan? Taitaa joku kaljupää itse kirjoitella siellä :D
Vai olisiko ihmisillä erilaisia mieltymyksiä tässäkin asiassa?
Itse huolisin sekä kaljun että ananastukan, mutta rastapään matkaan en lähtisi.
Riippuu minkälainen kalju. Spedekalju varmaan ei kelpaa edes hylättynä kenellekään
Minulle ennemmin luomu spedekalju kuin tahallaan kaljuuntunut. Mutta makuasioitahan nämä ovat.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu täysin tyyppien ammatista.
Aivan totta;D
Mikä teitä lihavia, lyhyitä ja kaljuja vaivaa? Maailma on täynnä naisia. Otatte seuraavan lomamatkan pattayalle tai muualle aasian, niin naisen saanti on taattu ja ette ikinä halua sieltä pois. Lähempänä toki on valkovenäjä, ukraina jne todella kauniine naisineen.
täältä löytyy
Riippuu taas ihan ihmisestä. Kalju treenattu pitkä mies on aika monen naisen makuun. Katsokaapa esim poliiseja ja palomiehiä. Hyvin kelpaavat ja moni heistä on kalju.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu taas ihan ihmisestä. Kalju treenattu pitkä mies on aika monen naisen makuun. Katsokaapa esim poliiseja ja palomiehiä. Hyvin kelpaavat ja moni heistä on kalju.
Jep pitkä komea saa kaljuuden anteeksi mutta esim. alta 175 cm kaljupäisellä miehellä ei ole mitään toivoa saada naista kiinnostuneeksi
Riippuu täysin tyyppien ammatista.