Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin uudenmiesystäväni mukana mökillä ja porukka ui alasti!

Vierailija
18.06.2017 |

Täytyy sanoa että hieman yllätyin.Mökki on siis miesystäväni kaverin ja olimme vknlopun siellä, 3 pariskuntaa iältään 26-33v. Osalla lapsia (eivät mukana).
Luulin että saunoisimme ja uisimme naisten/miesten vuoroin tai sekasaunat mutta uikkarit päällä. Vielä mitä, meni saunaan uikkarit päällä vain todetakseni että lauteilla istui jo karvaisia ukkoja munasillaan ja ohitseni lauteille sujahti naisystävät kelteisillään myös.
Mies supatti mulle että heitä uikkarit ees saunaan pois, et sä niitä tartte. Mutta en kyllä sauno alasti ventovieraiden kanssa! En edes ole "missinmitoissa"
Istuskelin sitten laiturilla ja katsoin kun muut uivat, peseydyin kun muut olivat saaneet tarpeekseen. Mutta sanokaa nyt että tämä kaveriporukka on jotain epätavallista vai onko multa mennyt jotain ohi.

Ja siis muuten porukka oli mukavaa mutta tuo nakuilu..

Kommentit (176)

Vierailija
61/176 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on ihan tyypillistä nykypäivää eli heti oot kummallinen, outo, tiukkapipo yms jos omaa esim. korkean moraalin

Mikä vitun "korkea moraali"? Ujousko on joku moraaliarvo, vai?

Vierailija
62/176 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen olisi kuulunut varoittaa sinua, niin olisit voinut harkita, lähdetkö mukaan. Ei ole reilua nolata tuolla tavalla. Sehän ei auta mitään, että pitää uikkarit päällä, jos ei ole tottunut katselemaan toisten alaosia.

Juuri näin.Ei se sekasauna yleinen käytäntö ole lähes tuntemattomien kesken.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/176 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi kun itse olin porukkasaunassa, niin meillä oli erikseen naisten sauna (johon osallistui myös porukan homomies) ja miesten sauna. Olen ehkä kalkkis mutta itse en lähtisi sekasaunaan ylipäänsä enkä todellakaan ilman uimapukua.

N 50+

Viimeksi kun itse olin porukkasaunassa sanoin kaikille olevani homo ja pääsin nakusaunaan naisten vuorolla. Oli kiihottava kokemus tiirata alastomia naisvartaloita saunan täydeltä. Onneksi nakkini on niin pieni ettei kukaan huomannut sitä edes juhlakunnossa.

:)

Vierailija
64/176 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä se on. Kaikkien pitää olla samanlaisia. Olet omituinen jos et halua olla alasti sekasaunassa.

Vierailija
65/176 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman tiiviin ja läheisen kaveriporukan kanssa usein sekasaunotaan ja käydään yhdessä uimassa. Osa on alasti, osa uikkarit päällä. Suurin osa on pariskuntia. Itse pidän useimmiten uikkarit päällä, kuten suurin osa naisista. Miehet tykkäävät ilmeisesti olla ilkosillaan.

Saunomme siis yhdessä usein jonkun mökillä. Viimeksi mökkeilyporukkaamme liittyi yhden kaverin uusi tyttöystävä ja pidimme sen takia erikseen naisten- ja miesten saunat ja kaikilla taisi olla uikkarit päällä.

Mökeillä peseytyminen on usein saunassa ja pesurauha annetaan kaikille!

Vierailija
66/176 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on ihan tyypillistä nykypäivää eli heti oot kummallinen, outo, tiukkapipo yms jos omaa esim. korkean moraalin

Mikä vitun "korkea moraali"? Ujousko on joku moraaliarvo, vai?

Jep. Tämä moraalinvartija käy varmaan kotonakin suihkussa bikinit päällä, alastomuus on niin moraalitonta, ettei sitä sovi suvaita!

Vierailija
67/176 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me saunottiin aina nuorina kaveriporukassa sekasaunassa. Joskus oli jopa 20 teatterilaisen saunailta. Ei ollut mitään erikoista. MUTTA en todellakaan tänä päivänä, kolmen lapsen kohta nelikymppisenä äitinä lähtisi vieraiden ihmisten kanssa nakuna saunaan. Eikä kukaan ole vuosiin edes ehdottanut. Nuo alastomat sekasaunomiset on minusta nuorten juttuja tai sitten jos ollaan oikein läheisiä ystäviä.

Vierailija
68/176 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä se on. Kaikkien pitää olla samanlaisia. Olet omituinen jos et halua olla alasti sekasaunassa.

Olen mieluummin omituinen, kun vastentahtoisesti esittäisin kiusaantuneena jotain veen vapaamielistä vain siksi että muut sitä multa odottaa

Vierailija
69/176 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mieluummin omituinen, kun vastentahtoisesti esittäisin kiusaantuneena jotain veen vapaamielistä vain siksi että muut sitä multa odottaa

Ap. tilanteessa mä en olis mennyt saunaan edes uimapuvussa. Olisin mennyt sitten saunaan kun muut ovat poistuneet. Mulla ei ole tapana saunoa vieraiden kanssa.

Vierailija
70/176 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa täysin normaalia. Ulkomaalaiset tuosta saattaa järkyttyä.

Ulkomailla täysin normaalia. Tiukkapipot tuosta saattaa järkyttyä. Käykää saunassa Saksassa, Itävallassa, Hollannissa jne, niin opitte jotakin.

Vierailija
71/176 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"sitten miehet katsoo ja mielessään arvostelevat"

Mitä luulette miesten sitten tekevän, kun naisella on päällä muutama sentti bikinikangasta??

Miehet voivat katsoa ja arvostella, vaikka pilkkihaalarissa tepastelisi ympäriinsä.

Kannattaa pysyä erossa silloin miehistä kokonaan.

Ja naisista samoin, hekin voivat mielessään arvostella. Mistä sitä tietää.

Vierailija
72/176 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä liittyy vapaamielisyyteen?

Vierailija
73/176 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestä tuollainen muille oman alastomuutensa esittely on vähän brutaalia ja luolamies/naismaista. Vähän kuin eläinten touhuja. Itse en ole ikinä ymmärtänyt niitä pervoja jotka haluavat kaikki alasti saunaan ja haluavat tuijotella toisten vartaloita. Mutta saunominen on mukavaa uikkarit päällä jos joukossa ei ole tuollaisia pervoja.

Vierailija
74/176 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne sinne toistensa pissivehkeitä menny kattelee vaan saunomaan. Hölmö.

------------------

KYLLÄ ME MIEHET TIIRAILLAAN ALASTOMAT NAISET oli sitten kaverin vaimo tai ei. Sori jos totuus sattuu

Vierailija
75/176 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta jokainen saa olla uikkareissa jos ei nakuilu tunnu hyvältä. Mutta nakuilu on itselleni saunomisen ja uimisen yhteydessä ihan ok. Se nakuiluun suhtautuminen on ihan kiinni siitä, että mihin kukakin on tottunut.

Ei ole pakko olla alasti, mutta ei myöskään voi pakottaa muita pukeutumaan. Jos ei itse halua nähdä alastomia vartaloita mutta muut haluavat olla ilman uimapukuja, niin sitten sen siveellisemmän pitää vaan jättää yhteissauna välistä.

Vierailija
76/176 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimahallissa mammat ovat niin estoisia että pukevat uikkarit vaatteiden alle jo kotona. Sitten suihkussa yritetään uikkaria raottamalla pahimmat mähmät pestä pois, ihan vain silmänlumeeksi. Ja sama sairas pelleily opetetaan myös pienille tyttärille!

Vierailija
77/176 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietippä sitä!

Vierailija
78/176 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä luulette miesten sitten tekevän, kun naisella on päällä muutama sentti bikinikangasta??

Miehet voivat katsoa ja arvostella, vaikka pilkkihaalarissa tepastelisi ympäriinsä.

Ihan eri asia. Mulle on ihan sama että arvosteleeko joku mun vatsamakkaroita tai selluliittireisiä. Oma raja menee siinä etten halua että vaikka nännipihojeni kokoa ja häpykarvoitukseni muotoilua ja ajelua arvostellaan ja siksi minä vedän uikkarit päälle.

Vierailija
79/176 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietippä sitä!

Mietin koko ajan, mutta en kuollaksenikaan keksi. Itse ainakin olen melkolailla arvokonservatiivi, mutta en näe alastomuudessa mitään ihmeellistä häpeän aihetta. Jos Jumalalla olisi jotain alastomuutta vastaan, niin ei kai Hän olisi meitä alastomana tähän maailmaan tuonut?

Vierailija
80/176 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan eri asia. Mulle on ihan sama että arvosteleeko joku mun vatsamakkaroita tai selluliittireisiä. Oma raja menee siinä etten halua että vaikka nännipihojeni kokoa ja häpykarvoitukseni muotoilua ja ajelua arvostellaan ja siksi minä vedän uikkarit päälle.

Miksi pitää sekasaunoa jos ei halua saunoa muiden kanssa? Jos meillä on mökkiporukassa jotain vieraita tai muuten vaan sekasaunaa vierastavia niin silloin saunotaan vuoroissa. Toinen porukka löylyssä, toinen terassilla virvokkeiden äärellä. Uimaan mennessä voi halutessaan vetää uikkarit yllensä jo siellä pesutuvan puolella, tai kääriytyä pyyhkeeseen ja käydä naku-uinnilla.

En keksi miksi tästäkin pitää joku ongelma tehdä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi