Olin uudenmiesystäväni mukana mökillä ja porukka ui alasti!
Täytyy sanoa että hieman yllätyin.Mökki on siis miesystäväni kaverin ja olimme vknlopun siellä, 3 pariskuntaa iältään 26-33v. Osalla lapsia (eivät mukana).
Luulin että saunoisimme ja uisimme naisten/miesten vuoroin tai sekasaunat mutta uikkarit päällä. Vielä mitä, meni saunaan uikkarit päällä vain todetakseni että lauteilla istui jo karvaisia ukkoja munasillaan ja ohitseni lauteille sujahti naisystävät kelteisillään myös.
Mies supatti mulle että heitä uikkarit ees saunaan pois, et sä niitä tartte. Mutta en kyllä sauno alasti ventovieraiden kanssa! En edes ole "missinmitoissa"
Istuskelin sitten laiturilla ja katsoin kun muut uivat, peseydyin kun muut olivat saaneet tarpeekseen. Mutta sanokaa nyt että tämä kaveriporukka on jotain epätavallista vai onko multa mennyt jotain ohi.
Ja siis muuten porukka oli mukavaa mutta tuo nakuilu..
Kommentit (182)
Ja sit tää Harkki tyrkytti sille Duudsonien Jarpille sormensa, jossa oli jotain kermavaahtoa tms. että Jarpin ois pitänyt se sitten nuolla. Jarppi repes nauramaan ja olihan se selvästi vähän ihmeissään että mitä hittoa tämäkin nyt taas on. Aika outo tämä kyseinen naisoletettu...
Pohjois Italiassa kävin SPA-ssa, hieno, pramea iso paikka.
Siellä osasto mihin lapset ei pääse, joten menin sinne.
Kun kävelin ensimmäisen nurkan ohi niin vahti tuli repimään käsivarresta, osoitti kylttiä - uikkarit pois.
Koko paikka täynnä erikokoisia ja näköisiä naisia ja miehiä.
Ehkä joku tuijottelee, itse ymmärrän ettei sitä noissa paikoissa kuulu tehdä.
Jos joku pään sisällä haluaa jongleerata perverssejä, niin heille sen myös suon.
itse tulin saunomaan ja rentotumaan.