Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin uudenmiesystäväni mukana mökillä ja porukka ui alasti!

Vierailija
18.06.2017 |

Täytyy sanoa että hieman yllätyin.Mökki on siis miesystäväni kaverin ja olimme vknlopun siellä, 3 pariskuntaa iältään 26-33v. Osalla lapsia (eivät mukana).
Luulin että saunoisimme ja uisimme naisten/miesten vuoroin tai sekasaunat mutta uikkarit päällä. Vielä mitä, meni saunaan uikkarit päällä vain todetakseni että lauteilla istui jo karvaisia ukkoja munasillaan ja ohitseni lauteille sujahti naisystävät kelteisillään myös.
Mies supatti mulle että heitä uikkarit ees saunaan pois, et sä niitä tartte. Mutta en kyllä sauno alasti ventovieraiden kanssa! En edes ole "missinmitoissa"
Istuskelin sitten laiturilla ja katsoin kun muut uivat, peseydyin kun muut olivat saaneet tarpeekseen. Mutta sanokaa nyt että tämä kaveriporukka on jotain epätavallista vai onko multa mennyt jotain ohi.

Ja siis muuten porukka oli mukavaa mutta tuo nakuilu..

Kommentit (176)

Vierailija
21/176 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä oelkkä sekasauna jo outoa joskin yksissä bileissä sitä oli ja yksi tuttavapariskunta tahtoi niin saunoa. Mut sentään joko pyyhkeet tai uikkarit päällä tai sitten katsoivat miten me toimitaan. Musta olis tosi outoa alasti saunoa miesten kanssa. Pyyhkeen kanssa menettelee, uikkareilla aika ok.

Vierailija
22/176 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole normaalia. Normaalia on ottaa kaikki huomioon. MNutta itse olet paras sanoja oliko porukka ihan ok vai halusivatko he hiukan seksuaalista värinää "viattomasti".

En tiennytkään että alasti saunomisesta saa "seksuaalista värinää" Olen saunonut monesti alasti kaveriporukan (pari kertaa olen ollut ainut nainen) mukana. En todellakaan ole saanut mitään värinää enkä kyllä ole missin mitoissa.

En tiennyt että joku voi loukkaantua siitä että minä haluan saunoa alasti. Jos joku pyytäisi laittaisin kyllä välittömästi päälle. Yleensä jos ei kestä alastomuutta, voi saunoa yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/176 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä tätä yhdessä saunomista ollenkaan. Istutaan alasti hikoilemassa reisi reittä vasten ja kärvistellään, kun ei kehdata sanoa että löyly riittää jo. En mä kyllä ole sen saunan ihannointia ymmärtänyt muutenkaan.

Vierailija
24/176 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen porukkasaunassa ja paljussa uikkarit päällä. Ei kukaan muuta ehdottanutkaan.

Vierailija
25/176 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole normaalia. Normaalia on ottaa kaikki huomioon. MNutta itse olet paras sanoja oliko porukka ihan ok vai halusivatko he hiukan seksuaalista värinää "viattomasti".

En tiennytkään että alasti saunomisesta saa "seksuaalista värinää" Olen saunonut monesti alasti kaveriporukan (pari kertaa olen ollut ainut nainen) mukana. En todellakaan ole saanut mitään värinää enkä kyllä ole missin mitoissa.

En tiennyt että joku voi loukkaantua siitä että minä haluan saunoa alasti. Jos joku pyytäisi laittaisin kyllä välittömästi päälle. Yleensä jos ei kestä alastomuutta, voi saunoa yksin.

Voin luvata että miehet kyllä katsoo ja arvostelee alastoman naisen kropan. Kuvitteletko itse että eivät edes katso?

Vierailija
26/176 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä saunotaan ja uidaan kaveri- ja perheporukoissa alasti ja sekavuoroissa. Tylsää olisi muuten viettää koko ilta erilään, kun yleensä saunotaan pitkään.

Jos mukana on uusi kasvo, emäntä tai isäntä kyllä kysyy sopivassa välissä, onko tämä ok. Jos vieras näyttää kiusaantuneelta, järkätään erikseen miesten ja naisten vuorot mikäli mahdollista.

Työkavereiden tms. tai tuntemattomien kanssa en sekasauno, silloin vuorot erikseen.

Vierailija
27/176 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo-o. Mahtoin miesystävääsi kyrsiä kun oma daami oli porukan estoisin.

Vierailija
28/176 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voithan sinä naisena näin ajatella, mutta onhan se nyt ihan oikeasti miehelle aika sexy kokemus nähdä kavereidensa vaimot saunassa ketarat levällään, pyllyt pyöreinä ja tissit töröllä.

Vierailija
29/176 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen alastoman naisen vartalo skannataan karvan tarkkuudella.

Vierailija
30/176 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimapuku tai bikinit päällä en kyllä sauno. Jätän mieluummin saunan väliin. Naisten, miesten tai sekavuorot ok, kaikki ovat normaaleja tapoja Suomessa. Porukasta riippuu.

Vierailija
31/176 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekasauna uikkareilla on ihan ok mutta en menisi kaveriporukassa (pariskuntia) saunaan ilman uimapukua. Eikä onneksi kukaan muukaan tunnu olevan sitä mieltä. Yleensä saunotaan miehet ja naiset erikseen ja alasti.

Vierailija
32/176 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi kauheaa,sehän oli ihan  seksikästä ...

Vierailija
33/176 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin luvata että miehet kyllä katsoo ja arvostelee alastoman naisen kropan. Kuvitteletko itse että eivät edes katso?

No varmaan katsookin, mitä sitten? Olen aina saunonut alasti, joten miksi pitäisi tehdä siitä vaikeampaa kuin se on? Ei saunassa alasti käyminen mitään seksiä ole.

Vierailija
34/176 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutulla kaveriporukalla on ihan normaalia saunoa alasti, mutta jos on vähän vieraampia mukana, olisi mukavampi saunoa naisten ja miesten vuoroissa tai uikkarit päällä.

Vierailija
35/176 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko porukka oikeasti sitä mieltä, että on ihan jees vieraassa sekaporukassa heittäytyä alasti? Juu, kyllä meilläkin sekasaunotaan alasti tutussa porukassa, mutta en tosiaan menisi ventovieraiden miesten kanssa alasti saunaan... Naisten kanssa kyllä voisin.

Vierailija
36/176 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voithan sinä naisena näin ajatella, mutta onhan se nyt ihan oikeasti miehelle aika sexy kokemus nähdä kavereidensa vaimot saunassa ketarat levällään, pyllyt pyöreinä ja tissit töröllä.

Okei. Mulle siinä ei ole mitään seksuaalista ja aina on ollut oma mies mukana, joten tuskin on kukaan kehdannut kovin kauaa tuijotella. Ei minua haittaa jos ovat katselustani jotain iloa saaneet, ei se ole minulta pois :)

Vierailija
37/176 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsokoon ken katsoo. Jokainen hyvätapainen osaa kuitenkin pitää omat "sexyt kokemukset" omana tietonaan, eikä tee asiasta minkäänlaista numeroa. Saunaetikettiin ei kuulu tuijotus eivätkä kommentit. Itse en kenenkään kroppaa enkä mittoja tarkkaile.

Veljeni loukkaantui kerran kovasti eräälle naiselle, joka kehui saunassa hänen takapuoltaan! Heitä ei enää meidän mökille kutsuttu.

Vierailija
38/176 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kaveri aikanaan vonkas mua mukaan sekasaunoo, alasti tietty.

En lähteny ua mies oli päätöksestäni todella iloinen.

Vierailija
39/176 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pervoille ihan normaalia, samoin uudelle miesystävällesi.

Vierailija
40/176 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nudismikaan ei ole mikään uusi aate.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä