Olin uudenmiesystäväni mukana mökillä ja porukka ui alasti!
Täytyy sanoa että hieman yllätyin.Mökki on siis miesystäväni kaverin ja olimme vknlopun siellä, 3 pariskuntaa iältään 26-33v. Osalla lapsia (eivät mukana).
Luulin että saunoisimme ja uisimme naisten/miesten vuoroin tai sekasaunat mutta uikkarit päällä. Vielä mitä, meni saunaan uikkarit päällä vain todetakseni että lauteilla istui jo karvaisia ukkoja munasillaan ja ohitseni lauteille sujahti naisystävät kelteisillään myös.
Mies supatti mulle että heitä uikkarit ees saunaan pois, et sä niitä tartte. Mutta en kyllä sauno alasti ventovieraiden kanssa! En edes ole "missinmitoissa"
Istuskelin sitten laiturilla ja katsoin kun muut uivat, peseydyin kun muut olivat saaneet tarpeekseen. Mutta sanokaa nyt että tämä kaveriporukka on jotain epätavallista vai onko multa mennyt jotain ohi.
Ja siis muuten porukka oli mukavaa mutta tuo nakuilu..
Kommentit (176)
Vierailija kirjoitti:
Pervoille ihan normaalia, samoin uudelle miesystävällesi.
Onko siis ihmisten alastomuus mielestäsi jotain 'perverssiä' ?
Missä näin olisi sanottu?
Me jakaudutaan tässä kahtia, osa pitää alasti sekasasaunomista vieraalla porukalla todella outona. Osalle se on luonnollista. Ei ole reilua haukkua toisia estoisiksi tai toisia pervoiksi. Itse en haluaisi liikkua alasti vieraiden miesten edessä, enkä muutenkaan nauti kehoni esittelystä, vaikka se tikissä onkin. Minä olisin ollut samassa tilanteessa tosi ahdistunut ja luultavasti suhtautumiseni mieheen olisi muuttunut huonompaan. Joku toinen olisi taas saattanut kokea tilanteen luonnollisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole normaalia. Normaalia on ottaa kaikki huomioon. MNutta itse olet paras sanoja oliko porukka ihan ok vai halusivatko he hiukan seksuaalista värinää "viattomasti".
En tiennytkään että alasti saunomisesta saa "seksuaalista värinää" Olen saunonut monesti alasti kaveriporukan (pari kertaa olen ollut ainut nainen) mukana. En todellakaan ole saanut mitään värinää enkä kyllä ole missin mitoissa.
En tiennyt että joku voi loukkaantua siitä että minä haluan saunoa alasti. Jos joku pyytäisi laittaisin kyllä välittömästi päälle. Yleensä jos ei kestä alastomuutta, voi saunoa yksin.Voithan sinä naisena näin ajatella, mutta onhan se nyt ihan oikeasti miehelle aika sexy kokemus nähdä kavereidensa vaimot saunassa ketarat levällään, pyllyt pyöreinä ja tissit töröllä.
Okei. Mulle siinä ei ole mitään seksuaalista ja aina on ollut oma mies mukana, joten tuskin on kukaan kehdannut kovin kauaa tuijotella. Ei minua haittaa jos ovat katselustani jotain iloa saaneet, ei se ole minulta pois :)
En tiedä olen joogan ohjaaja, joten olen tottunut treenaamaan vähissä pukeissa ja että muutkin ovat vähissä pukeissa. Ja hui kauhistus jopa korjailen oppilaideni asentoja, koskettamalla tai asettelemalla. Eikä siinä ole mitään seksiä.
Riippuu varmaan omasta lapsuudenperheestäkin, tuntuuko tuo luontevalta. Meillä ei koskaan kuljettu kotosalla alasti ja minun vielä 17 vuoden avioliitonkin jälkeen totuttelemista siinä, että mies hengailee usein kotona nakkisiltaan. Miehen suvun puolella on tätä, ettei sekasaunota sentään, mutta tuvasta katsellaan järvelle kun toiset siellä rannassa saunovat ja menevät alasti uimaan. En millään totu tuohon enkä voisi kuvitella sekasaunaa edes tuttujen kanssa.
Minäkään en ole harrastanut koskaan alastomia kimppasaunoja. Ei ole mun juttu. Eikä kropassa vikaa, päinvastoin. En vaan tykkää, kun äijät tiiraa. Se kai se ongelma onkin. Kun naisetkin jää jo naisten saunassa tuijottamaan.
Miehen olisi kuulunut varoittaa sinua, niin olisit voinut harkita, lähdetkö mukaan. Ei ole reilua nolata tuolla tavalla. Sehän ei auta mitään, että pitää uikkarit päällä, jos ei ole tottunut katselemaan toisten alaosia.
Ei oo kyllä todellakaan normaalia tuollainen. Itsellä menee just ja just kavereiden (miespuolisten) kanssa saunominen joskus, ja tokihan silloin ollaan alasti niinkuin saunomiseen kuuluu. Mutta sekasaunoja nakuna en ymmärrä ollenkaan, enkä varsinkaan tuollaisessa oudossa porukassa.
Nudistitouhua! Joka on ihan ok, jos siitä tykkää, mutta ei todellakaan mikään normi. Ja just tuo että painostetaan toista "heitä nyt uikkarit pois ainakin saunassa". Hyi helvetti.
Vierailija kirjoitti:
Oletpa estoinen.
Ei tarvi olla estoinen jollei tunge tuiki tuntemattomien kanssa alasti saunaan , minusta ahdistava ajatus., jollei ole niin vapaamielinen voi vallan hyvin olla menemättä ,eikä vasten tahtoaan kiusantuneena kun sitä odotetaan .
Humalassa ihan normaalia. Selvin päin en itse kyllä kehtaisi nakuilla. Toki ihmiset ja kaveriporukat on erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Ei oo normaalia että kimpassa saunotaan. Meillä miehet keskenään ja naiset keskenään.
Ikävä kusta muroihisi, mutta teidän tavat eivät määritä kansallista normistoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo normaalia että kimpassa saunotaan. Meillä miehet keskenään ja naiset keskenään.
Eikä myöskään jonkun nudistikaveriporukan tavat määritä kansallista normistoa.
Tää on ihan tyypillistä nykypäivää eli heti oot kummallinen, outo, tiukkapipo yms jos omaa esim. korkean moraalin tämän tai lähestulkoon minkä tyyppisessä asiassa tahansa. Kaikki pitää tänä päivänä sallia ja elää valtavirran suositusten mukaan.
Jos et tykkää uida alasti porukan mukana niin olet tiukkis ja tylsä.
Jos puoliso ei saa harrastaa pientä flirttiä muiden kanssa tai tuijottaa seksuaalisessa mielessä muita niin taas olet tiukkis.
Jne.
Muttä tää on tätä päivää:(
Vierailija kirjoitti:
Ei oo kyllä todellakaan normaalia tuollainen. Itsellä menee just ja just kavereiden (miespuolisten) kanssa saunominen joskus, ja tokihan silloin ollaan alasti niinkuin saunomiseen kuuluu. Mutta sekasaunoja nakuna en ymmärrä ollenkaan, enkä varsinkaan tuollaisessa oudossa porukassa.
Nudistitouhua! Joka on ihan ok, jos siitä tykkää, mutta ei todellakaan mikään normi. Ja just tuo että painostetaan toista "heitä nyt uikkarit pois ainakin saunassa". Hyi helvetti.
Onhan se nyt epähygieenistä saunoa ja peseytyä uikkarit päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi kun itse olin porukkasaunassa, niin meillä oli erikseen naisten sauna (johon osallistui myös porukan homomies) ja miesten sauna. Olen ehkä kalkkis mutta itse en lähtisi sekasaunaan ylipäänsä enkä todellakaan ilman uimapukua.
N 50+
Miksi sen homon piti tulla naisten saunaan? Eihän homous kenestäkään kuitenkaan naista tee.
No eihän se mikään homo ollut, vaan kunnon pelimies.
Kaikki muut ovat parinvaihtoa harrastaneet ja tottuneet siihen + eivät ole mustasukkaisia.
Vierailija kirjoitti:
Miehen olisi kuulunut varoittaa sinua, niin olisit voinut harkita, lähdetkö mukaan. Ei ole reilua nolata tuolla tavalla. Sehän ei auta mitään, että pitää uikkarit päällä, jos ei ole tottunut katselemaan toisten alaosia.
Ai varpaita vai? Vai nilkkojako tarkoitat "alaosilla"?
Se ettei seksuaaliset ajatukset kuulu saunaan on paskaa. Osa ei näytä niitä ollenkaan ja osa töllöttää leuka lattiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä myöskään jonkun nudistikaveriporukan tavat määritä kansallista normistoa.
Käsittääkseni riisuivat saunaan mennessä, eli eivät olleet nudisteja. Ihan vaan normaaleja suomalaisia.
Salkkarien naurettavissa saunakohtauksissa naiset ovat pyyhkeisiin kietoutuneina.Kyllä olisi luontevampaa ettei näytettäisi saunakohtauksia ollenkaan kuin tuo pelleily siellä.