Olin uudenmiesystäväni mukana mökillä ja porukka ui alasti!
Täytyy sanoa että hieman yllätyin.Mökki on siis miesystäväni kaverin ja olimme vknlopun siellä, 3 pariskuntaa iältään 26-33v. Osalla lapsia (eivät mukana).
Luulin että saunoisimme ja uisimme naisten/miesten vuoroin tai sekasaunat mutta uikkarit päällä. Vielä mitä, meni saunaan uikkarit päällä vain todetakseni että lauteilla istui jo karvaisia ukkoja munasillaan ja ohitseni lauteille sujahti naisystävät kelteisillään myös.
Mies supatti mulle että heitä uikkarit ees saunaan pois, et sä niitä tartte. Mutta en kyllä sauno alasti ventovieraiden kanssa! En edes ole "missinmitoissa"
Istuskelin sitten laiturilla ja katsoin kun muut uivat, peseydyin kun muut olivat saaneet tarpeekseen. Mutta sanokaa nyt että tämä kaveriporukka on jotain epätavallista vai onko multa mennyt jotain ohi.
Ja siis muuten porukka oli mukavaa mutta tuo nakuilu..
Kommentit (176)
Yleensä saunassa ollaan alasti minun kokemukseni mukaan.
Mikä alastomuudessa on sulle vaikeaa? Iha normilta toi kuulostaa.
No toiset nakuilee, toiset ei. Kaikki yhtä normaalia täällä Suomessa :) toki kenenkään ei ole alasti pakko olla, jos ei halua.
Ihan normaalia olla saunassa alasti. Sinä olet vaan estoinen.
Suomessa täysin normaalia. Ulkomaalaiset tuosta saattaa järkyttyä.
Ei ole normaalia. Normaalia on ottaa kaikki huomioon. MNutta itse olet paras sanoja oliko porukka ihan ok vai halusivatko he hiukan seksuaalista värinää "viattomasti".
Saunassa ollaan alasti ja jos on kaveriporukka niin ihan hyvin nyt ainakin saunassa voi olla nakuna, jessus.
Normaalia menoa, mikä siinä nyt niin outoa on?
Joissain ihan fiksuissa porukoissa normaalia. Mielestäni se pitää uikkarit /pyyhkeen, joka haluaa
Viimeksi kun itse olin porukkasaunassa, niin meillä oli erikseen naisten sauna (johon osallistui myös porukan homomies) ja miesten sauna. Olen ehkä kalkkis mutta itse en lähtisi sekasaunaan ylipäänsä enkä todellakaan ilman uimapukua.
N 50+
No kyllähän saunassa ollaan alasti. Naku-uinti on ihanaa. Miksi pitäisi laittaa uimapukua mökillä, hei haloo!
Ei ne sinne toistensa pissivehkeitä menny kattelee vaan saunomaan. Hölmö.
Onpas täällä tiukkapipoista ja estoista porukkaa peukuttamassa. Sääli jos tällainen sakki Suomessa enemmän lisääntyy...
Kyllä mäkin pitäisin bikinit päällä. Tuskin se niitä haittaa jos sä et ole alasti. Kai jokainen saa tehdä niin kuin parhaaksi katsoo.
Jos en ole missään muussakaan tilanteessa jonkun kanssa alasti, niin en saunassakaan.
Ei oo normaalia että kimpassa saunotaan. Meillä miehet keskenään ja naiset keskenään.
Mä en tajua tuota sekasaunaa nakuiluna. Se menee kyllä jo täysin nudistipuolelle -eikä siinä mitään vikaa olekaan, jokainen toki tavallaan! Mutta ei nudistitoiminta ole normi. Vaan se että alasti mennään naisten ja miestenvuoroilla. Muuten uikkareissa.
Tässä ei ole mitään noloa kuin siinä että sinulle ei puhuta ajoissa että harrastetaan nudistirantaa. Mitään estoista tuossa ei ole vaan täysin eri näkemys miten toimitaan. Missään julkisemmalla rannalla toi olisi kiellettyä, vaikka ollaan Suomessa.
Yksityisranta vaikka olisi niin tuo on vaan noloa jos ei voida kertoa, ei ne noin tekisi jos siellä olisi sun tai muiden vanhemmat paikalla..
En ole koskaan saunonut uikkarit päällä Suomessa. Kaveri- ja harrastusporukoissa aina sekasauna ja alasti.
Ihan normaalia.