Mitä sikamaista olet tehnyt kylässä? Mä olen vaihtanu
kaikki käsipyyhkeet eri paikoilleen (olivat siis samanlaisia) tutkinut miehen alushousuja, pyyhkinyt räkäpalloja sohvaan..=0)
Kommentit (39)
ihan luontaisesta uteliaisuudestani :) Mutta mitään törkeyksiä en ole tehnyt! Toivottavasti tänne ei ole vastannut meillä kyläileviä :/
Kotibileissä mulla tuli huono olo (join eka kerran), vessa oli varattu, toinenkin vessa oli varattu ja pihalle en voinut mennä oksulle, koska jäpikkä johon olin armottoman rakastunut jutteli siellä kaverinsa kanssa.
Ensin ajattelin, että pystyn kyllä olemaan oksentamattakin, jos niin vaan haluan... nyt tiedän paremmin. En voi olla oksentamassa, jos oksettaa.
Juoksin paniikissa yläkertaan ja yritin keksiä ämpäriä, ihan mitä vaan, mihin voisin oksentaa. En halunnut sotkea! Ei löytynyt, joten oksensin ikkunasta olos.
Mustikkakossua rapatulla, valkoisella seinällä.. näkyi siinä aika kauan. En tunnustanut ikinä. Ihmettelin vain muiden mukana, kun myöhemmin kuljettiin talon ohi kouluun, että kuka idiootti on yrjönnyt ikkunasta...
Möllistelly tuntemattomien ihmisten valokuvia.
Kurkkinu vaatekaappeihin ja keittiönkaapit tuli myös ratsattua. Uteliaisuutta ja ajantappoa varten vain, mitään en ottanut tai sotkenut.
kerran oltiin jätkä kaverin kanssa ryyppäämässä yhdellä kaverillla kun sen vanhemmat oli poissa. meidän hommaksi tuli lämmittää sauna ja jätkäkamu sytytti sen talon emännän levi´s farkuilla. oli kuulemma etsinyt niitä jonkin aikaa.
nussinut kylässä ruokapäydällä ja ei kyllä jääty pesemään sitä.
onneksi en kaikkia edes muista ja legendaarisimpia en kerro kun sitten ut pian tunnistetaan
Ei yhtään kaduta, että kävin aikanaan vain nörttien bileissä.
Pahin, mitä olen pari kertaa tehnyt, on se, että olen kurkannut vessan kaappiin. Ihan uteliaisuudesta. Mutta tuokin tapahtui joskus teini-iässä. Minua ärsyttää ihmiset, jotka tonkii kyläpaikassa kaiken kaappeja myöten!
Eipä tule muuta mieleen kuin että olen laittanut käytetyn tampoonin wc-pönttöön, normaalistihan se pitää laittaa roskikseen. Tunnenpa itseni kivaksi ihmiseksi kun vertaan tätä muihin vastauksiin.
Ja vinkki niille jotka pelkäävät vieraiden tutkivan wc:n kaappeja: laittakaa joku kova purkki sillä tavalla kaappiin, että kun joku seuraavan kerran avaa kaapin oven, putoaa tämä kova purkki rytinällä alas ja paljastaa heti kolinallaan että kaapin ovi on avattu. En ole itse kokeillut (en epäile vieraitteni olevan niin moukkamaisia että tutkisivat kaappeja) mutta tulipa tämä kikka ketjua lukiessa mieleen.
Ja syynä on ollut uteliaisuus. Et mitä kosmetiikkaa ne käyttää :)
Hyvänen aika sentään! Pitäähän nyt käytöstavat olla!! Uteliaisuuttani olen joskus kurkkinut vessan kaappeihin, mut enpä enää pitkään aikaan. Ihan sama mitä siellä on.
sitten laittanut harjat nätisti omiin mukeihinsa takaisin. Syy:minulle vittuiltiin kyseisessä kyläpaikassa.
heitin käytetyt tampoonit wc kaapintaa tai wc:n allaskaapin perälle. ja samoin heitin käytetyn kortsunkin wcn kaapintaakse.
pyyhin kusisen pilluni kasvopyyhkeeseen ja nain bileitten järjestäjän vanhempien sängyssä ja jätin sinnekkin yhden käytetyn tampoonin tyynyn alle.
Vierailija:
sitten laittanut harjat nätisti omiin mukeihinsa takaisin. Syy:minulle vittuiltiin kyseisessä kyläpaikassa.
olevan paljon alatason porukkaa. Onneksi tuontapaiset eivät kuulu ystäväpiiriini. Asutte kai lähiössä kaupungin vuokrakämpässä nykyään ja juotte alkoholia, vaikka lapsenne ovat kotona. Sen kaappeihin kurkkimisen jotenkin saatan ymmärtää, muita kolttosianne en ymmärrä.
Vierailija:
Ja vinkki niille jotka pelkäävät vieraiden tutkivan wc:n kaappeja: laittakaa joku kova purkki sillä tavalla kaappiin, että kun joku seuraavan kerran avaa kaapin oven, putoaa tämä kova purkki rytinällä alas ja paljastaa heti kolinallaan että kaapin ovi on avattu. En ole itse kokeillut
.. olin lastenvahtina naapurissa. Kaapit piti tutkia kun lapset olin saanut nukkumaan.... Seksiväline varastohan sieltä löytyi! Piti tietty kokeilla..
Ei kuitenkaan mitään todella törkeää.