Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, joilla on ollut suhde varatun miehen kanssa, miten mies on selittänyt vaimonsa pettämistä

Vierailija
31.01.2022 |

Tarkoitan tässä nyt pidempää suhdetta

Kommentit (1041)

Vierailija
1/1041 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa minuakin. Luulen ainakin itse, että mieheni valehtelee hoidolleen, että ei saa kotonaan läheisyyttä eikä seksiä, mikä ei pidä edes paikkaansa.

Vierailija
2/1041 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän vaimo ole ulkopuolinen ja asiaa ei kommentoida.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/1041 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on vaimon kanssa vain lasten takia, oikea rakkaus ja intohimo on varattu minulle.

Vierailija
4/1041 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

🥱

Vierailija
5/1041 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivat asuneet erillään vuosia, erosivat sittemmin.

Vierailija
6/1041 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo luuli, että talo ja mersu pitää miehen kiinni hänessä, niin pitikin hetken, mutta tunteen tasolla hän olikin jo aivan muualla. Oikea rakkaus ei toimi kiristämällä ja kontrolloimalla. 

Vierailija
7/1041 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mitään selityksiä pyytänyt, haluan vaan seksiä ja ukkomies on siihen mitä parhain ratkaisu. Ei ainakaan ala itkemään perään.

Vierailija
8/1041 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan puhuttu mitään miehen perheestä.

Suhde oli pelkästään fyysinen ja siihen perustava.

Oletin että miehellä oli aina ollut joku sivusuhde, koko liittonsa ajan.

Pidettiin vain hauskaa, syötiin, juotiin hyviä juomia, käytiin kylpylöissäyms. ja vietettiin aikaa sängyssä.

Siitä  oli muu arkinen elämä hyvin kaukana.

Vierailija
9/1041 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on jo muutama vuosi aikaa, mutta kesäheilani, joka olikin varattu mies kommentoi vaimoansa, että vaimo oli vähän reppana ja läheisriippuvainen.  Totta se sitten olikin, kun mies jäi kiinni suhteestamme niin vaimo antoi kaiken anteeksi ja osti miehelle moottoripyörän lahjaksi, että jäisi tämän naisen luokse.

Vierailija
10/1041 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään, eikä se asia kuulu sille sivusuhteelle.

Pettämistä pelkäävät vaimot luulevat olevansa jotenkin tärkeässä asemassa sivusuhteessa, ette te ole. Ei teistä keskustella eikä teitä mietitä.

Itse olen ollut muutaman varatun miehen kanssa ja joka ikinen heistä, sen vähän mitä vaimostaan ovat puhuneet, ovat puhuneet hänestä varsin kauniisti. Yksikään ei ole puhunut huonosta suhteesta, odottavasta erosta tai seksin puutteesta.

Vierailija
11/1041 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräällä tapailemallani miehellä on kaunis, häntä 10 vuotta nuorempi vaimo ( juu, katsoin facesta). Matkustelevat, harrastavat jne yhdessä, seksiä joka toinen päivä. Täydellinen suhde. Mutta, mies haluaa välillä kakkosta ja muuta vähän kinkympää, kimppaa, jne. Vaimo on hoitajana vuorotyössä, joten helppo sopia omia menoja.

Vierailija
12/1041 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua kiinnosta miehen puoliso tai perhe. Meillä on meidän suhde, hyvä ystävyys ja seksikumppanuus, enkä muuta haluakaan.

Vierailija
13/1041 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että jaksaa olla parempi mies ja puoliso, kun on jotain omaa elämää sen tylsän arjen ulkopuolella. Kiinni vaimossa lähinnä asuntovelan ja kolmen lapsen kautta.

Vierailija
14/1041 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaa minuakin. Luulen ainakin itse, että mieheni valehtelee hoidolleen, että ei saa kotonaan läheisyyttä eikä seksiä, mikä ei pidä edes paikkaansa.

Sivusuhteen kannalta ei liene oleellista, mikä on miehen motiivi suhteeseen - eihän kukaan nainen aloita suhdetta varatun miehen kanssa palvellakseen miestä ja tarjotakseen miehelle tältä puuttuvaa seksiä. Vaan suhde aloitetaan siksi, että nainen itse haluaa mieheltä seksiä ja läheisyyttä.

Vierailija
15/1041 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plaaplaaolaaplaa.

Vakka kantensa valitsee.

Pettäjiä siinä kaksi.

Millä kukaan selittelee väärää tekoaan?

Mitä väliä? Miten itse selittelet, kun toimit kakkosnaisena. Ylevää ?🥟

Vierailija
16/1041 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään selityksiä. Hoito jos alkaa niitä tivaamaan niin vaihtoon samantien. Ei kuulu sille

Vierailija
17/1041 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sopisi nyt tässä elämäntilanteessa suhde varatun kanssa, koska kaipaan lähinnä seksiä, mutta en oikein jaksaisi juuri nyt suhdetta. Erosin itse kesällä ja ei ole vielä suhteen aika. Itselläni on lapsia, joten en jaksa panostaa uuteen suhteeseen, en halua miettiä juhlapyhien ja lomien osalta, kenen kanssa ne vietän, ja minulla on oma elämäni lasteni kanssa. Mutta itse haluaisin kylläkin suhteen sellaisen kanssa, joka on sopinut kumppaninsa kanssa avoimesta suhteesta, koska haluan myös minimoida riskit kaikenlaiseen draamaan ja muuhun typerään.

Vierailija
18/1041 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mies ole minulle selittänyt vaimonsa pettämisiä, miksi oletat, että vaimo pettää?

Vierailija
19/1041 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sivusuhde on ihan oma suhteensa eikä toisen parisuhteen jatke. Ei siinä puolisot ole mitenkään tapetilla. Esim. töissä syntyneissä sivusuhteissa saatetaan sen sijaan miettiä työkavereiden reaktioita.

Vierailija
20/1041 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä (se puoliso) sain kuulla että tuo kakkonen on vain reppana jolla ei ole kunnon ystävyyssuhteita ja hänen aviomies on kylmä ja masentunut. Ja että armas mieheni vain ystävyyttä ja piristystä tarjosi flirttailullaan. Että armas mies sai vastineeksi palvontaa tältä reppanalta, mutta että ei hän sellaisesta voisi koskaan kiihottua, hänhän saisi tuota parempiakin jos muka haluaisi, mutta minä olen paras, joten no worries.

Hän (se toinen nainen) sai kuulla kuinka minä olen masentunut ja vähät välitän seksistä, mutta perhe on aina tärkein. Nainen oli samaa mieltä, että perheet ovat niin tärkeät että ei kerrota puolisoille. Nainen koki "sielujen yhteyttä".

Totuus kun tuli ilmi, kaikki osapuolet juttelivat erikseen keskenään. Oli itseään toteuttava ennuste , että puolisot muka masentuneita, koska kyllä se matalaksi veti! Tuo salapari varmaan koko ajan ruokki toistensa käsityksiä että omat puolisot ovat ulkona parisuhteesta eivätkä olisi sitoutuneita. Koska eivät itse olleet sitoutuneita.

Oksettavinta oli, että meillä oikeasti peitto heilui säännöllisesti. Juuri silläkin hetkellä kun tuo nainen päätti laittaa viestin jossa suhde paljastui. Mies oli juuri vannonut rakkauttaan ja kuinka onnellinen on. Kukapa sitä ei olisi onnellinen kun tuplasti saa. Meni pohja kyllä kaikelta.