Mitä sikamaista olet tehnyt kylässä? Mä olen vaihtanu
kaikki käsipyyhkeet eri paikoilleen (olivat siis samanlaisia) tutkinut miehen alushousuja, pyyhkinyt räkäpalloja sohvaan..=0)
Kommentit (39)
Vierailija:
sitten laittanut harjat nätisti omiin mukeihinsa takaisin. Syy:minulle vittuiltiin kyseisessä kyläpaikassa.
Sulle oikein vittuiltiin, voi pientä. Opettele pitämään puolesi, ettei tarvitse tuollaista paskaa syyttömille tehdä (tuskin koko perhe vittuili sulle)? Sa..tana idiootti!!!!!! Toisaalta en kyllä ihemttele vaikka sulle vittuiltais vähän siellä sun täällä, kyllähän tuollaiset reppanat jo kaukaa erottaa.....
Nöök:
Häh? Saahan tamponit vetää vessasta alas. Ainakin siinä paketissa lukee niin.
Menee putkistot äkkiä tukkoon ja lasku siitä on suuren suuri ;)
en saanu vessan ovee auki, joten säntäsin ulos ja ahtaalla aidatulla pihalla tein ison läjän hiekkalaatikolle.. muistan ton aina, enkä halua tietää mitä talonväki aatteli.
ja sen jälkeen olen säilyttänyt niitä makuuhuoneessa. Itsellä ei tulisi mieleenkään käyttää toisten varusteita.
Itselläni siteet ovat vessan hyllyssä ihan näkösällä, saa lainata jos tarvii. Eipä tule kellekään noloa tilannetta meillä kyläillessä.
Ja siitäkin taitaa olla jo kymmenkunta vuotta aikaa, kun olen niin tehnyt. Taidan olla ihan suht koht hyvä ihminen 0:)
Kerran olen kyllä kännipäissäni oksentanut patterin väliin. En edes muista koko episodia. Mulle on vaan kerrottu tämä. Olin jo sammahtanut ja ykskaks herännyt nostanut päätä ja oksentanut, siis sinne patterin väliin.
tehnyt aika hirveen teon.. tai no, ihan kuin vaan. Ei siitä kellekään haittaa ollut ;)
Mentiin kaverini kotiin yöksi kun se oli lähellä baaria, jossa olimme juhlimassa.
Yön pikkutunneilla päädyin sänkyyn kaverin isän kanssa..
Se hyvä puoli tässä palstassa on, että tunnen itseni taas harvinaisen terveeksi ihmiseksi, noinniiku päästäni.
siihen ja voi vidu yks jätkä tuli just silloin hakeen sytkää ja näki kun mä kyykin lautasen päällä. Pesin lautasen ja laitoin takas tiskikaappiin. Kukaan koskaan ei puhunut asiasta mitään. En viitsinyt mennä ulkoveskiin siinä syy moisen hulluuteen.
saa käytetyt tampoonit laittaa alas vessanpöntöstä!!!!! Olen tehnyt niin jo lähes 30 vuotta eikä putken putkea ole mennyt tukkoon. Vanupuikot ovat putkiston pahin vihollinen, ne menevät ristikkäin ja tukkivat siten putken. Tutulta putkimieheltä kuulin, että ne ovat pahinta mitä voi vessasta alas vetää.
makuuhuoneessa?
Kannattaa ruveta ottamaan kyläilijöiltä wc-maksu niin saat paperi- ja tampoonikulut kuriiin. Tyrkkäät vaan vessan eteen semmoisen rahastajan kopin kun esim. Helsingin rautatieasemalla.
Onneksi ystäväpiiriini ei kuulu tuollaisia ääliöitä!
Joskus olen kaverin luona availlut vessan laatikoita ja varastanut siteen, kun kuukautiset alkoi yllättäen ja jostain syystä en kehdannut sanoa siitä ja pyytää sidettä tms. Olin varmaan 13. Vähän vanhempana olen joskus jäänyt varautumatta yöksi poikakaverin luokse ja käyttänyt vessan kaapissa ollutta äitinsä deodoranttia - yh.
Vierailija:
saa käytetyt tampoonit laittaa alas vessanpöntöstä!!!!! Olen tehnyt niin jo lähes 30 vuotta eikä putken putkea ole mennyt tukkoon. Vanupuikot ovat putkiston pahin vihollinen, ne menevät ristikkäin ja tukkivat siten putken. Tutulta putkimieheltä kuulin, että ne ovat pahinta mitä voi vessasta alas vetää.
vessanpöntöstä ei saa vetää myöskään kortsuja, vanulappuja, vaippoja(?)... Ei se putki välttämättä mene tukkoon just sun asunnosta, vaan jostain matkan varrelta ennen vedenpuhdistamoa
T:ammattisiivooja
Sinun kaverisi siis kertoisivat, jos tekisivät moisia juttuja luonasi? Sure.
Vierailija:
Häh? Saahan tamponit vetää vessasta alas. Ainakin siinä paketissa lukee niin.