Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä eroa on 20-vuotiaan ja 35-vuotiaan naisen vartaloissa keskimäärin?

Vierailija
17.06.2017 |

Roikkuuko tissit ja muutkin paikat jo 35+ ikäisillä? Onko enää kimmoisaa ihoa? Nuoruuden raikkaus lienee jo ainakin mennyttä?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyllynreikä mukautuu yhdyntään paljon helpommin ja vaivattomammin kun on kypsempi.

Vierailija
22/38 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-30 kiloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä näytän vaatteet päällä samalta kuin parikymppisenäkin. Kun riisun vaatteet, totuus paljastuu eli on selluliittia eikä maha ole enää täysin timmi. Rintani riippuivat jo 17-vuotiaana, ne ovat ihan samanlaiset edelleen, kun ikää 36 ja 2 lasta imetetty.

Se missä muutosta ei ole tapahtunut, on sääret. Ne ovat pitkät ja hoikat edelleen, kesällä on kiva kulkea hameessa.

Vierailija
24/38 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 34v ja kroppa timmi sekä kiinteä. Paremmassa kunnossa olen kuin keskiverto 20-vuotias kun katselee nyt kesällä vähäpukeisia ihmisiä. Toki naamaan tulee ryppyjä jos paljon hymyilen :)

Vierailija
25/38 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole iästä kiinni, vaan elämäntavoista. Itse olen paremmassa kunnossa kuin nuoremmat, vaikka ikää 42v ja kolme lasta. Treenaan säännöllisesti, ei ole raskausarpia eikä rinnat roiku. Salilla näkee päivittäin hyväkroppaisia keski-ikäisiä joten itse voi tehdä aika paljon...

Vierailija
26/38 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus: 15 vuotta.

Vierailija
27/38 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roikkuuko tissit ja muutkin paikat jo 35+ ikäisillä? Onko enää kimmoisaa ihoa? Nuoruuden raikkaus lienee jo ainakin mennyttä?

Selkein merkki ihan kaikesta riippumatta on ihon elastisuuden katoaminen. Jo täysi-ikäisyyden kynnyksellä kasvuhormonin eritys kääntyy laskuun, mikä heikentää kollageenisynteesiä. Eniten tuo näkyy ihon elastisuuden katoamisena. Aluksi iho vain näyttää ohuemmalta ja pieniä juonteita alkaa ilmestyä. Kohta vähän kaikki alkaa roikkua.

Elintavat merkkaavat todella paljon. Ylipaino, auringon UV-säteily, juhliminen, valvominen ja päihteet jättävät jälkensä.

Tyypillisellä elintapa-bilettäjällä alkaa selkeä alamäki jo kaksvitosena ja kolmen kympin tienoilla jysähdetään jo kovaa seinään.

Minusta se on aika surkeaa katsottavaa, kun nainen joka on saanut ulkonäöllään niin paljon ilmaiseksi huomaa sen olevan mennyttä. Katkeruus on kyllä käsinkosketeltavaa.

Vierailija
28/38 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elintavoilla iso merkitys. 20v bilettäjä on huonommassa jamassa kuin treenaava ja terveellisesti elävä 35 tai jopa 40-vuotias nainen.

Vierailija
29/38 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän yhden 4-vuotiaan, jolla on selluliittia. Ikä ei kerro mitään.

Onko 4-vuotiailla keskimäärin yhtä paljon selluliittia kuin 50-vuotiailla?

Vierailija
30/38 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä on monella mammalla samanlaiset rinnat vielä neljänkympin korvilla kuin oli teininäkin. Missään ei näy painovoiman vaikutus eikä kollageenin väheneminen. Noh, enpä sano muuta kuin että olette te kovin armollisia peilikuvanne suhteen.

Vierailija
31/38 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alueet ovat tummemmat, vähän kuin epäsiistimmät ja varjostuneet. Voi näyttää tietenkin yhä hyvältä mutta ei tietenkään samanlaiselta kuin 15 vuotta sitten.

Vierailija
32/38 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin parikymppisenä 10kg painavampi.

Selluliittia on ollut teinistä saakka.

Jos en olisi ollut raskaana, aika samalta näyttäisin, paitsi hoikemmalta nyt.

Vierailija
33/38 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä on monella mammalla samanlaiset rinnat vielä neljänkympin korvilla kuin oli teininäkin. Missään ei näy painovoiman vaikutus eikä kollageenin väheneminen. Noh, enpä sano muuta kuin että olette te kovin armollisia peilikuvanne suhteen.

;)

Vierailija
34/38 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä kummempia eroja ainakaan itselläni 10v takaiseen. Iho on ehkä aavistuksen vähemmän kimmoinen, mutta ryppyjä ei vielä ole eikä sellulittia. Rinnat roikkuvat, mutta roikkuivat jo 10v sitten. Lihaksikkaampi olen, mutta sillä taas ei ole ikääntymisen kanssa mitään tekemistä. 

N30

Vierailija
35/38 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksilöllistä , joku kakskymppinen voi olla kulahtaneempi kuin kolmevitonen ja päinvastoin. Ei voi yleistää

Vierailija
36/38 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen fyysisesti paremmassa kunnossa. Ei nuorena kiinnostanut terveys ja kunto. Yksi raskausarpi kahdesta synnytyksestä, rinnat ei roiku enempää kuin nuorena, isot ne on aina ollut.

Vierailija
37/38 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksilöllistä , joku kakskymppinen voi olla kulahtaneempi kuin kolmevitonen ja päinvastoin. Ei voi yleistää

Siksi kysytäänkin oletettavasti että mikä on nyt 35-v. erilailla kuin 15 vuotta sitten.

Vierailija
38/38 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ketjun perusteella voidaan heittää roskiin se vanha klisee, jonka mukaan naiset olisivat miehiä itsekriittisempiä oman ulkonäkönsä ja vanhenemisen tuomien muutoksien suhteen. Ihan yhtä sokeita vaikuttavat olevan sekä sedät että tädit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi