Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä eroa on 20-vuotiaan ja 35-vuotiaan naisen vartaloissa keskimäärin?

Vierailija
17.06.2017 |

Roikkuuko tissit ja muutkin paikat jo 35+ ikäisillä? Onko enää kimmoisaa ihoa? Nuoruuden raikkaus lienee jo ainakin mennyttä?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selluliitti.

Vierailija
2/38 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin kiinnostaa tietää. Jonkin sortin ikäkriisi päällä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole selluliittiä. Rinnat roikkuivat sen mitä roikkuvat jo 19-vuotiaana. Näkyvin ero: raskausarvet, nyt minulla on 2 lasta. N39

Vierailija
4/38 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei arpia, mutta se selluliitti! Miten siitä pääsee? Alkoi tulla vajaa 3-kymppisenä.

Vierailija
5/38 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No 35v. on jo ihan dinosaurusnahkainen homeinen mummo. :D Ei vaineskaan.

Itse en huomaa paljon muutoksia tapahtuneen. Masu ehkä nykyään vähän pehmoisempi ja "löysempi". Rinnat mulla roikkunu teini-iästä asti (melko isot kun ovat). Mulla ei oo ikinä ollut mitään upeeta kroppaa...

T. Synnyttämätön 36v.

Vierailija
6/38 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa iässä pitäisi kummempia eroja olla vielä tullut, jos ei ole synnyttänyt tai lihonut. Raskaus ja ylipaino ne muutokset tekee, ei ikä. Vasta vaihdevuodet tekevät muutoksia itsestään, sitä ennen ne johtuvat omista valinnoista.

Vierailija
7/38 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi se selluliitti!

Vierailija
8/38 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden 4-vuotiaan, jolla on selluliittia. Ikä ei kerro mitään.

Vierailija
9/38 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on ainakin tissit kasvanut täyteen mittaansa. Eivät roiku ja iho on kimmoisa. Selluliittiä saattaa olla, mutta eipä se menoa haittaa. Itsetunto on paremmalla tolalla ja finnit kadonneet, joten mieluummin oon 36 kuin 20.

Vierailija
10/38 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin 2-kymppisenä hieman pyöreä eikä lihaksia ollut nimeksikään. Nyt 4-kymppisenä olen tiukka ja kiinteä ja hoikka eikä todellakaan ole selluliittiä eikä roiku mikään. Väittäisin että kroppa paremmassa kunnossa kuin pääosalla puolta nuoremmista, ainakin sen perusteella mitä tuolla katukuvassa noita siiderin pöhöttömiä nuoria tyttöjä vatsamakkaroineen näkee.

Vierailija
11/38 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin 2-kymppisenä hieman pyöreä eikä lihaksia ollut nimeksikään. Nyt 4-kymppisenä olen tiukka ja kiinteä ja hoikka eikä todellakaan ole selluliittiä eikä roiku mikään. Väittäisin että kroppa paremmassa kunnossa kuin pääosalla puolta nuoremmista, ainakin sen perusteella mitä tuolla katukuvassa noita siiderin pöhöttömiä nuoria tyttöjä vatsamakkaroineen näkee.

Unohtui tärkein: eli riippuu täysin elintavoista. Ja kun pitää lantionpohjan lihaksetkin kunnossa, ikäeroa ei huomaa lähemmässäkään kontaktissa ;-)

Vierailija
12/38 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole selluliittiä eikä raskausarpia ja rinnatkin on niin pienet, ettei roiku. Sanoisin, että kroppa on aika samassa kunnossa edelleen, mutta naamassa näkyy ikä. Ja tukassa on harmaata. Liikunnasta palautuminen vie enemmän aikaa ja kropassa tuntuu, jos ei pidä itsestään huolta.

Vierailija
13/38 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuossa iässä pitäisi kummempia eroja olla vielä tullut, jos ei ole synnyttänyt tai lihonut.

Tämä on totta. Minulla ei ole lapsia ja painokin pysynyt koko aikuisikäni suunnilleen samana, enkä huomaa mitään suuria eroja 20-vuotiaan itseni ja nykyisen itseni välillä (olen tosin "vasta" 33 v.). Silmäkulmista saattaa löytää hienoisia uurteita, mutta siinäpä se taitaa sitten ollakin.

Vierailija
14/38 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole selluliittiä eikä raskausarpia ja rinnatkin on niin pienet, ettei roiku. Sanoisin, että kroppa on aika samassa kunnossa edelleen, mutta naamassa näkyy ikä. Ja tukassa on harmaata. Liikunnasta palautuminen vie enemmän aikaa ja kropassa tuntuu, jos ei pidä itsestään huolta.

Toi palautuminen pitää muuten täysin paikkansa! Kipaisen edelleen 20 km lenkin vaivatta, mutta sen kyllä tuntee kropassa seuraavana päivänä vaikka kuinka venyttelisi jne. t. 10

Vierailija
15/38 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli selluliittia ja raskausarpia jo teininä. Ei lihomisesta vaan normaalista kasvusta. Nyt 32-vuotiaana arvet ovat haalistuneet pois, sellutilanne ei ole muuttunut, geneettistä kun on.

D-kupin rinnat eivät näytä roikkumisen merkkejä, eikä muutkaan vartalon osat. Nuorena kiinnosti mukava elämä ja hauskanpito, varttuessani aloin taipua terveellisiin elämäntapoihin, joten kroppa on timmimpi nyt, vaikken laihaläskiä pahempi ollutkaan.

Suurin ero lienee naamassa, josta on sulanut pois lapsenpyöreyttä. Minulla oli kyllä pitkään tosi pyöreät kasvot, hyvä vaan että lähti. En tiedä miten tämä toimii luonnollisesti kapeakasvoisten kohdalla.

Vierailija
16/38 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole raskausarpia 2 synnytyksestä, mutta pienet rinnat on vielä pienemmät imetyksen jälkeen ja napa vähän levahti 1. raskauden aikana. Edes tatuointi vatsassa ei ihme kyllä kärsinyt raskaudesta niinkuin pelotellaan. Mikään ei roiku kun mitat on lukioaikaiset, 171/60, ja liikunta säännöllistä. Eiköhän lihominen ole pahempi kuin raskaudet. Naaman heleys on hiukan kärsinyt 15 vuodessa, yllätys. 😉

Vierailija
17/38 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Get a life!

Vierailija
18/38 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni ero on mutta ei mitään sellaista, mitä ei elintavoilla voi korjata. Kyllä nuorissakin näkee todella pulskia. Tuskin ovat hehkeämpiä kuin hyväkuntoinen 35.

Vierailija
19/38 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei välttämättä kovasti jos on on eläny viisaasti mutta

läskit ja laspen ym mammailusta negatiivisessa mielessä,

teossa saapuneet jäljet.

naisten ns leviäminen alkaa siinä 30 v

oli lapsia tai ei. ainoo hidastus vanhenemiseen on terveelliset

elämäntavat, joista useimmilla ei ole hajuakaan.

Ikävintä on näissä se miten käpertyneitä ihmiset

ovat silloin.

"tv: mitä sitä enää terveilee kun on jo tämän ikänen"

Vierailija
20/38 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

jepjep44 kirjoitti:

ei välttämättä kovasti jos on on eläny viisaasti mutta

läskit ja laspen ym mammailusta negatiivisessa mielessä,

teossa saapuneet jäljet.

naisten ns leviäminen alkaa siinä 30 v

oli lapsia tai ei. ainoo hidastus vanhenemiseen on terveelliset

elämäntavat, joista useimmilla ei ole hajuakaan.

Ikävintä on näissä se miten käpertyneitä ihmiset

ovat silloin.

"tv: mitä sitä enää terveilee kun on jo tämän ikänen"

Juu ja kysytään tätä myös miehistä eikä taas naiset osoitella toisiamme! Itsetunto kunniaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän