Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas kerran tuli eteen se kiusallinen kysymys treffeillä

Vierailija
17.06.2017 |

Kun nainen 35v kysyi, Haittaako sinua se että minulla on neljä lasta ja kaikilla on eri isä ? Onko tämä sinulle joku ongelma tai ylitsepääsemätön este ?

Olen itse m38 ja minulla on yksi täysikäinen tytär joka muuttaa syksyllä toiselle paikkakunnalle opiskelemaan. Oli pakko vastata rehellisesti että uskon että vaikeuksia tulisi todennäköisesti melko paljon ja varsinkin kun ei yhtään vko:n loppua olisi niin että hän olisi ns lapsista vapaa .

Sanoin että olisi varmaan viisainta heittää pyyhe kehään ja unohtaa koko juttu, ja siitä se puheripuli & paskamyrsky vasta repesi.

Nainen alkoi "tilittää viisauksia " ei pitäisi heti tuomita +pitäisi antaa aina mahdollisuus jos vaikka oppisi pitämään toisesta, mutta kun ei taipunut niin tuli .olet aivan samanlainen kuin kaikki muutkin miehet (haluaa vain panna mutta ei olla osana arkea) +kaikki mahdolliset kirosanat.

Lopulta pääsin hänestä eroon, ajattelin mielestäni että: kokemus se on huonokin kokemus

Kommentit (109)

Vierailija
1/109 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko näin käynyt siis usein sinulle? Sinun kannattaa kalastaa jossain toisissa vesissä.

Vierailija
2/109 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalasta jäykemmällä ja pidemmällä vavalla niin kuin mä. Pääset samoille markkinoille kuin mä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/109 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen kaltaisia rotunaisia on paljon todennäköisesti tulet vielä törmäämään vastaaviin jos käyt monilla treffeillä, pahempiakin olen kuullut.

Vierailija
4/109 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0,5/5 p.

Vierailija
5/109 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kovin diplomaattista sanoa, että "parempi unohtaa koko juttu". Pakit voi antaa myös epäsuoremmin ja pehmeästi, niin että henkilö voi rivien välistä päätellä ettei kiinnosta niin paljon. 

Vierailija
6/109 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä lasta ja kaikilla eri isät. Miten päädyit tuollaisen kanssa edes treffeille! Voin vain kuvitella, miltä hän näytti.

Vierailija
7/109 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen toteuttanut luontaista biologiaansa ja tehnyt lapset eri miesten kanssa, niin kuin geenien kannalta kuuluisikin tehdä. Ihan turhaan tuomitset siellä.

Ainiin, mutta kun vain miehet saavat toimia biologiansa ohjaamina, ei naiset.

Vierailija
8/109 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko näin käynyt siis usein sinulle? Sinun kannattaa kalastaa jossain toisissa vesissä.

Ei, tämä oli ensimmäinen kerta ja kyllä varmaan pitäisi lähteä kokeilemaan jotain muuta.

Olen tapaillut muutamaa ihan ok naista kolmekymppisiä,lapsettomia mutta taustaltaan ulkomaalaisia ( venäjä) mutta kielimuuri ja pieni ennakkoluulo, voisi silti ehkä toimia mutta vaatisi paljon työtä ja vaivaa.

Vierailija
9/109 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Ei ole kovin diplomaattista sanoa, että "parempi unohtaa koko juttu". Pakit voi antaa myös epäsuoremmin ja pehmeästi, niin että henkilö voi rivien välistä päätellä ettei kiinnosta niin paljon. 

Miten se tehdään? Mä en osaa lukea rivien välistä enkä tykkää puhua kierrellen ja kaarrellen. Mun mielestä sellainen satuttaa enemmän kuin suoraan puhuminen. Ehkä ap:n sanat olivat vähän tökeröt, mutta miten muuten asian olisi voinut ilmaista selkeästi ilman, että toiselle jääkin toivonkipinä?

Vierailija
10/109 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tilanne kun joutuu torjumaan toisen ei ole koskaan kovin helppo.

En loukannut tai sanonut mielestäni mitään pahaa tai pahasti, mutta en antanut mitään toivoa tai mahdollisuutta kun sellaiseen ei ollut mitään edellytyksiä.

Aina joku joutuu pettymään se vaan kuuluu tähän hommaan, eli kuten sanotaan joka leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön.

Vierailija
11/109 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, tämä oli ensimmäinen kerta ja kyllä varmaan pitäisi lähteä kokeilemaan jotain muuta.

Olen tapaillut muutamaa ihan ok naista kolmekymppisiä,lapsettomia mutta taustaltaan ulkomaalaisia ( venäjä) mutta kielimuuri ja pieni ennakkoluulo, voisi silti ehkä toimia mutta vaatisi paljon työtä ja vaivaa.

Eli otsikkosi oli ihan tuubaa?

Vierailija
12/109 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on kokemusta slaavilaisista ja afrikkalaisista naisista. Vinkkinä sulle, et pärjää niiden kanssa jos sulla ei ole homma hanskassa. Ne naiset pelkää miestä jolla on koordinaatit hukassa tai muuten osoittaa epävarmuuttaan. Tasa-arvo on tuntematon käsite näissä kulttuureissa.

Vierailija
13/109 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neljä lasta ja kaikilla eri isät. Miten päädyit tuollaisen kanssa edes treffeille! Voin vain kuvitella, miltä hän näytti.

Ei hän ulkoisesti ollut mitenkään erikoinen tai poikkeava, oli kuitenkin hoikka, siistit vaatteet, pitkät tummat hiukset jne.

Eikä edes ne lapset jos olisi ollut 1-2kpl mutta kun ei koskaan olisi ollut meillä sitä yhteistä kahdenkeskeistä aikaa se oli isoin ongelma & kyllä ylitsepääsemätön sellainen.

Vierailija
14/109 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli otsikkosi oli ihan tuubaa?

Ei, vaan tässä on tapahtunut paljon pienessä ajassa muutoksia

Vierailija
15/109 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen kerta ja taas tuli esiin se kiusallinen kysymys?

Alkujaankin huono provosi kosahti lopullisesti tässä kohtaa.

Vierailija
16/109 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bloody hell

Vierailija
17/109 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Värisuora...

Ei tuo ole värisuora, väriasuorassahan kaikki ovat samannäköisiä (-värisiäkin), tuossa eri isien lapset tuskin ovat.

Vierailija
18/109 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen toteuttanut luontaista biologiaansa ja tehnyt lapset eri miesten kanssa, niin kuin geenien kannalta kuuluisikin tehdä. Ihan turhaan tuomitset siellä.

Nykyajan länsimaissa päinvastoin.

-miehet eivät saa sekstailla alaikäisten kanssa, mutta naiset voivat käyttää yli-ikäisiä sponssareita 

-naiset saavat kulkea puolialasti ulkona objektina, mutta mies ei saa tulla puristelemaan subjektina 

-nainen saa pitää miestä jännityksessä, tulla miehen kotiin ja sitten päättää, että mies on "creepy" ja "pelottava" ja murskata miehen itsetunnon antamatta mitään takaisin miehen ponnistusten vastineeksi

Eli sä haluat

- harrastaa seksiä alaikäisen kanssa

- kosketella ja puristella naista ilman tämän lupaa

- harrastaa seksiä vastentahtoisen naisen kanssa

Ookoo.... sulla ei taida olla kaikki muumit laaksossa.

Vierailija
19/109 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö. Kävi sinulle ensimmäisen kerran. Miksi sitten kirjoitat, että "taas kerran kävi näin" otsikossasi??? 

Ylipäätään naisia, joilla olisi neljä lasta ja kaikilla lapsilla eri isät, on äärimmäisen vähän Suomessa. Olet siis kohdannut harvinaisuuden ensimmäisen kerran elämässäsi ja keksit otsikon, että "ääh taas kerran minulle kävi näin ikävästi". 

Vierailija
20/109 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyajan länsimaissa päinvastoin.

-miehet eivät saa sekstailla alaikäisten kanssa, mutta naiset voivat käyttää yli-ikäisiä sponssareita 

-naiset saavat kulkea puolialasti ulkona objektina, mutta mies ei saa tulla puristelemaan subjektina 

-nainen saa pitää miestä jännityksessä, tulla miehen kotiin ja sitten päättää, että mies on "creepy" ja "pelottava" ja murskata miehen itsetunnon antamatta mitään takaisin miehen ponnistusten vastineeksi

- Miksi ihmeessä miesten pitäisi päästä sekstailemaan ala-ikäisten kanssa? Ensinnäkään jos biologisesti ajatellaan, niin teini-ikäiset naiset ei pitäisi olla edes miesten ensisijainen seksuaalinen objekti ainakaan lisääntymisen kannalta, koska teinit ovat vielä kehittyvässä tilassa niin henkisesti kuin fyysisestikin. Esimerkiksi naisen lisääntymiselimet ovat kehittyneet täysin vasta noin 19v. iässä. Toisekseen harvoja teinityttöjä edes kiinnostaa kaltaisesi efebofiilit.

Jos joku aikuinen haluaa ruveta sponsori-suhteeseen, niin se on sitten hänen oma valintansa.

- Ei tietenkään saa puristella ilman lupaa, haloo mitä vit..? Se että nainen pukeutuu seksikkäästi on osa soidinmenoja jolla houkuttelee potentiaalisia uroksia ympärilleen. Nainen valitsee sitten itselleen sopivan uroksen ja varmasti antaa luvan puristella (jossain sopivassa tilanteessa, sopivassa paikassa). Vai pitäisikö sinusta naisten olla vapaata riistaa ja antaa tuolla kaupungilla kaikkien ällötystenkin vapaasti puristella? :D

- Nainen ei ole miehille mitään velkaa (eikä toisinpäin). Paina se mieleesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi