Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perhana, liikaa miehiä :DD

Vierailija
17.06.2017 |

Joo, hetki tullut tässä sinkkuiltua ja oikein aktivoiduttuani jutteluihin on miehiä sitten tullutkin oikein olan takaa. En jaksa provohuuteluita, vaikka ymmärrän että joillekin ei kukaan koskaan sano mitään kaunista eikä katso päin yms. Itse olen kuitenkin tottunut tähän, aina sama juttu. Eli en yritä korostaa itseäni.

Eli tällä hetkellä minusta on kiinnostunut yhteensä neljä nettimiestä. Kaikki ovat tietenkin nähneet kuvani ja kaikkien kanssa juteltu enemmän kuin pari sanaa. Välillä joudun noloihin tilanteisiin, kun en muista että kuka oli kukakin, kuka sanoi näin ja kuka sanoi noin. Kuka oli 31, kuka 30 jne. Kuka asui missäkin.

En yksinkertaisesti pysty karsimaan miehiä, vaikka minulla on kamalan huono omatunto "kaikkien" kanssa juttelusta. Pari on jo kertonut, että olen ainoa joihin he tutustuvat tällä hetkellä. Aivan kamalaa sanoa takaisin, että itse oikeastaan kirjoittelen muutaman kanssa...

Eräänä iltana tässä eräs ärsyttävän sinnikäs (yksi näistä neljästä) tekstasi minulle täysin puskista, vaikka olin jo tehnyt selväksi ettei meistä tule mitään. Se oli oikeastaan pelkästään luonne, joka pilasi sen tutustumisen. Sen yhden kuvan perusteella hän oli ihan normihyvännäköinen, eli ei mikään ällöttävä riippakivi sentään. En vain tule toimeen hänen luonteensa kanssa, joten piti sitten toisen miehen voimin yrittää karistaa innokas ihailija kannoiltani...

Tämä on aivan kamalaa! :D ja samalla ihanaa, rakastan kun on monta rautaa tulessa...

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerronpa minkä takia en tässä vaiheessa keskity tutustumaan vain yhteen.

Mies 1 on esim. eniten ulkoisesti mieleeni, mutta hänen elämäntyylinsä on liian sotkuinen, enkä tiedä onko sen arvoista että antaa mahdollisuuden. Hänessä on kuitenkin monia muita hyviä piirteitä.

Mies 2 on vaikkapa vähän vähemmän ulkoisesti mieleen, mutta hän elää siististi. Hänessä on sitten taas miinuksia, joita ykkösessä ei ole.

Sen takia on niin saakelin vaikeaa. Kyllä minä tiedän, että täytyy tavata livenä ennen suurempia pohdintoja. En ole 13-vuotias tyhmä lapsi sentään :) Kun tosiaan jos välimatkaa on useita tunteja, ei tapaaminen onnistu tuosta noin vain hetkessä.

Ap

Vierailija
62/63 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jankuti, jankuti, jankuti. Vielä kerran jankuti, jank, jank, jank jaa!! Ap on joku reppana, jonka itsetunto kohoaa pilviin miesten osoittaman kiinnostuksen vuoksi. Jippii! :) Mutta onnea kaikesta huolimatta... :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille ihan tavallista että miehiä on paljon tarjolla joten siinä ei ole mitään ihmeellistä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä