Perhana, liikaa miehiä :DD
Joo, hetki tullut tässä sinkkuiltua ja oikein aktivoiduttuani jutteluihin on miehiä sitten tullutkin oikein olan takaa. En jaksa provohuuteluita, vaikka ymmärrän että joillekin ei kukaan koskaan sano mitään kaunista eikä katso päin yms. Itse olen kuitenkin tottunut tähän, aina sama juttu. Eli en yritä korostaa itseäni.
Eli tällä hetkellä minusta on kiinnostunut yhteensä neljä nettimiestä. Kaikki ovat tietenkin nähneet kuvani ja kaikkien kanssa juteltu enemmän kuin pari sanaa. Välillä joudun noloihin tilanteisiin, kun en muista että kuka oli kukakin, kuka sanoi näin ja kuka sanoi noin. Kuka oli 31, kuka 30 jne. Kuka asui missäkin.
En yksinkertaisesti pysty karsimaan miehiä, vaikka minulla on kamalan huono omatunto "kaikkien" kanssa juttelusta. Pari on jo kertonut, että olen ainoa joihin he tutustuvat tällä hetkellä. Aivan kamalaa sanoa takaisin, että itse oikeastaan kirjoittelen muutaman kanssa...
Eräänä iltana tässä eräs ärsyttävän sinnikäs (yksi näistä neljästä) tekstasi minulle täysin puskista, vaikka olin jo tehnyt selväksi ettei meistä tule mitään. Se oli oikeastaan pelkästään luonne, joka pilasi sen tutustumisen. Sen yhden kuvan perusteella hän oli ihan normihyvännäköinen, eli ei mikään ällöttävä riippakivi sentään. En vain tule toimeen hänen luonteensa kanssa, joten piti sitten toisen miehen voimin yrittää karistaa innokas ihailija kannoiltani...
Tämä on aivan kamalaa! :D ja samalla ihanaa, rakastan kun on monta rautaa tulessa...
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on nettideittailun alussa. Mun kaveri oli muutaman vuoden yksin, sitten nettideittaili vuoden ei oikein mitään muodostunut siis parisuhdetta. Deittejä, paljon viestejä, turhia ja pervoja, pari mielenkiintoista, avautumisia, tapaamisia, säätöä, paluu 0-pisteeseen, nettihiljaisuus, uusi nettivaihe, henkilökohtaisia keskusteluja, turhia pervoja, samat naamat, sitten löytyi suhde, kesti aikansa, pettymys, nettitauko, uusi deittailuvaihe, deittejä, alkuja, pettymys, tympääntyminen, nyt on nettitauko.
Hermoja se vaatii.No en kyllä ole :) Olen ollut suurimman osan elämästäni sinkkuna ja säätänyt ties mitä. Bipohuutelijalle tiedoksi, että tämä on ollut aina luonteeni :D Jos useampi piirittää, niin miksi tyytyä vain yhteen.
Ap
Mitä hyödyt tästä piirittämisestä? Käytät arvokasta aikaa tyyppeihin, jotka sinua eivät kummemmin kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi ihan reilua saada miestenkin tietää, jos deittailet samaan aikaan kolmen muun kanssa. Itse en ainakaan haluaisi tutustua kaltaiseesi pelaajaan yhtään enempää.
M27
Kyllä he tietävät. Enkä ole pelaaja... en vain tiedä mikä olisi paras ratkaisu nyt...
Ap
Miehillä ei taida olla kovin paljon vaihtoehtoja, jos tuosta tilanteesta huolimatta jaksavat tapailla sinua. Itse poistuisin tilanteesta ja katsoisin uuden naisen, johon tutustua.
NETTImiehiä. En tapaile ketään. Vielä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et pysty kiinnostumaan kenestäkään tarpeeksi niin kauan kuin miehet ovat kierrossa. Sinun on pakko valita jo, jos haluat jotain muuta kuin seksiä jatkossa.
Tiedän, mutta kun en osaa keskittyä vain yhteen. :/ Seksiä ei ole kyllä ollut eron jälkeen kenenkään kanssa.
Ap
Minä kerron sinulle kuinka prosessisi tulee päättymään.
Pidät neljää miestä varalla odottaen koko ajan sitä ihanaa viidettä superalfaurosta. Kun tämä sitten kuvioon astuu, heivaat ulos kaikki ne neljä oikeasti hyvää miestä, joista jokainen olisi voinut tehdä sinut onnelliseksi. Panostat täysillä tähän superalfaan ymmärtämättä hypergamiahuurussasi, ettei hänellä ole aikomustakaan sitoutua sinuun. Muutaman kuukauden panemisen jälkeen hän joko a) siirtyy seuraavaan tai b) jättää sinut roikkumaan osaksi haaremiaan.
Näin olet tullut hylänneeksi neljä hyvää miestä, jotka olisivat halunneet sitoutua ja olet lopulta kokonaan yksin mahdollisesti yksinhuoltajana.
Seuraan tätä kuviota nyt jo toista sukupolvea: oma äitini hylkäsi hyvän ja toimivan parisuhteensa paremman toivossa nuorena, ja päätyi lopulta raskaaksi sille ihanalle superalfalle... joka ei tietenkään äitiini halunnut sitoutua. Samaa kuviota toistavat nyt oman sukupolveni naiset: muistan viimeisen parin vuoden aikana kuuluneeni ainakin 3-4 eri kertaa siihen ryhmään, joka on työnnetty sivuun superalfan tavoittelun tieltä.
Valinnanvapaus on mahdollistanut naisille sen tilanteen, että he koettavat tavoitella aina vain parempaa tunnistamatta, koska se juuri hänelle paras on jo näppien ulottuvilla.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä saumat ovat niin huonot, että itsekin panostan määrään. Jos ap:n kuvaamalla tavalla olen yhteyksissä kymmenen naisen kanssa, niin saan seksiä ehkä kahdelta tai kolmelta. Suhteeseen haluaisin ehkä yhden kanssa, joka ei sitä kanssani halua.
Minä taas en tässä iässä enää jaksa tehdä sitä työmäärää, joka vaadittaisiin kuvaamaasi taktiikkaan. Seurauksena olen elellyt viimeiset puolitoista vuotta täydellisessä selibaatissa. Toisaalta on ollut mahdollista panostaa työhön ja muihin ihmissuhteisiin, minkä koen pitkässä juoksussa erittäin hyvänä asiana.
Vierailija kirjoitti:
Katkerille huutelijoille tiedoksi, että nämä neljä ovat sellaisia joiden kanssa on edetty henkilökohtaisempaan viestittelyyn. Yleensä minulla on deittipalstoilla ainakin 10 tyyppiä, joille juttelen, mutta tietenkään kaikki eivät etene numeroiden vaihtamiseen tai johonkin toiseen viestintätapaan. Ap
Ihminen, joka olettaa muiden olevan katkeria lukiessaan tekstinsä, on jo lähtökohtaisesti toivonut herättävänsä kateutta muissa.
Vaan neljä nettimiestä? Mä olin hetken deittisivulla ja oli pakko häipyä kun viestejä tuli satoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et pysty kiinnostumaan kenestäkään tarpeeksi niin kauan kuin miehet ovat kierrossa. Sinun on pakko valita jo, jos haluat jotain muuta kuin seksiä jatkossa.
Tiedän, mutta kun en osaa keskittyä vain yhteen. :/ Seksiä ei ole kyllä ollut eron jälkeen kenenkään kanssa.
Ap
Pidät neljää miestä varalla odottaen koko ajan sitä ihanaa viidettä superalfaurosta. Kun tämä sitten kuvioon astuu, heivaat ulos kaikki ne neljä oikeasti hyvää miestä, joista jokainen olisi voinut tehdä sinut onnelliseksi. Panostat täysillä tähän superalfaan ymmärtämättä hypergamiahuurussasi, ettei hänellä ole aikomustakaan sitoutua sinuun. Muutaman kuukauden panemisen jälkeen hän joko a) siirtyy seuraavaan tai b) jättää sinut roikkumaan osaksi haaremiaan.
Näin olet tullut hylänneeksi neljä hyvää miestä, jotka olisivat halunneet sitoutua ja olet lopulta kokonaan yksin mahdollisesti yksinhuoltajana.
Seuraan tätä kuviota nyt jo toista sukupolvea: oma äitini hylkäsi hyvän ja toimivan parisuhteensa paremman toivossa nuorena, ja päätyi lopulta raskaaksi sille ihanalle superalfalle... joka ei tietenkään äitiini halunnut sitoutua. Samaa kuviota toistavat nyt oman sukupolveni naiset: muistan viimeisen parin vuoden aikana kuuluneeni ainakin 3-4 eri kertaa siihen ryhmään, joka on työnnetty sivuun superalfan tavoittelun tieltä.
Valinnanvapaus on mahdollistanut naisille sen tilanteen, että he koettavat tavoitella aina vain parempaa tunnistamatta, koska se juuri hänelle paras on jo näppien ulottuvilla.
No olipa siinä tarina. KUKAAN ei ole koskaan heivannut minua seksin jälkeen. Sitä paitsi minä en noin vain kenen tahansa sänkyyn hyppää. Oikeastaan, jos juttelu menee turhan seksisävytteiseksi, laitan tutustumisen poikki. Jotkut ovat katsos fiksuja :)
Ap
En vain voi sille mitään, että vaikka esim. Tekstaajamies on kuvan perusteella ihan hyvännäköinen sinänsä (vaikkakin aika huono kuva), niin se tyypin luonne ei vain toimi minuun. Ei siitä tule mitään, jos alkaa vain ärsyttämään loppujen lopuksi jokin toisen sanoma asia. Hänellä on ärsyttävä tapa korostaa työntekoaan ja olla olevinaan niin mahtavaa. Ja sellaista kaikkea...
Ap
"Ei siitä tule mitään, jos alkaa vain ärsyttämään loppujen lopuksi jokin toisen sanoma asia."
Ja tätä siis toistuvasti. Lisäksi eräs toinen asia, joka osoitti ettei tyyppi ole maailman fiksuin tapaus, mutta en jaksa nyt kirjoittaa siitä aiheesta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katkerille huutelijoille tiedoksi, että nämä neljä ovat sellaisia joiden kanssa on edetty henkilökohtaisempaan viestittelyyn. Yleensä minulla on deittipalstoilla ainakin 10 tyyppiä, joille juttelen, mutta tietenkään kaikki eivät etene numeroiden vaihtamiseen tai johonkin toiseen viestintätapaan. Ap
Ihminen, joka olettaa muiden olevan katkeria lukiessaan tekstinsä, on jo lähtökohtaisesti toivonut herättävänsä kateutta muissa.
Kuten sanoin, olen tottunut tilanteeseeni. Tämä ei ole uutta. Kas näin :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehenä saumat ovat niin huonot, että itsekin panostan määrään. Jos ap:n kuvaamalla tavalla olen yhteyksissä kymmenen naisen kanssa, niin saan seksiä ehkä kahdelta tai kolmelta. Suhteeseen haluaisin ehkä yhden kanssa, joka ei sitä kanssani halua.
Minä taas en tässä iässä enää jaksa tehdä sitä työmäärää, joka vaadittaisiin kuvaamaasi taktiikkaan. Seurauksena olen elellyt viimeiset puolitoista vuotta täydellisessä selibaatissa. Toisaalta on ollut mahdollista panostaa työhön ja muihin ihmissuhteisiin, minkä koen pitkässä juoksussa erittäin hyvänä asiana.
Ymmärrän. Ap:n näkökulmasta on toki ihana paistatella useiden miesten huomiossa, mutta niillekin miehille tämä on täyttä työtä. Täytyy tarkasti miettiä mitä sanoo, ottaa opiksi virheistä, jaksaa laittaa uutta matoa koukkuun pettymystenkin jälkeen jne. Homma on kuin työpaikan hakemista lamassa.
Eilen treffasin yhden nettinaisen ja houkuttelin sen kanssani jatkoille. Neiti päästeli voimakkaita ja kovaäänisiä pillupieruja... seuraavaksi yritän saada hänet suostuteltua kimppakivaan kaverini kanssa. Ei ne nettinaiset kyllä mitään vaimomatskua ole...
Vierailija kirjoitti:
Eilen treffasin yhden nettinaisen ja houkuttelin sen kanssani jatkoille. Neiti päästeli voimakkaita ja kovaäänisiä pillupieruja... seuraavaksi yritän saada hänet suostuteltua kimppakivaan kaverini kanssa. Ei ne nettinaiset kyllä mitään vaimomatskua ole...
Olipa huono.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vai että liikaa miehiä, hah! :D
Jep :D
Ap
Vierailija kirjoitti:
No olipa siinä tarina. KUKAAN ei ole koskaan heivannut minua seksin jälkeen. Sitä paitsi minä en noin vain kenen tahansa sänkyyn hyppää. Oikeastaan, jos juttelu menee turhan seksisävytteiseksi, laitan tutustumisen poikki. Jotkut ovat katsos fiksuja :)
Ap
Sinä nimenomaan ET ole fiksu: jos olisit niin osaisit tunnistaa sen uhkan, johon oma toimintasi saattaa johtaa. Erilaisten huijausten kohteeksi joutuvat tunnetusti juuri ne, joita ei heidän itsensä mukaan pysty huijaamaan.
Ja jos mies täyttää tietyt reunaehdot, kuten vaikka käy töissä, terve henkisesti ja fyysisesti, miellyttävä ulkonäkö ja halukkuus sitoutumiseen niin teet elämäsi virheen, jos/kun jätät tapaamatta kehnosti kirjoitetun ensiviestin jälkeen TAI jätät tapaamatta uudestaan ensitreffien hermostuneisuutta ilmaisevan käytöksen vuoksi.
Niitä hyviä miehiä ei oikeasti ole kovin paljoa, vaikka kaikenlaista hiipparia naisille tarjolle tuleekin. En pysty käsittämään sitä, mikseivät äidit opeta tyttärilleen sitä kuinka se mies kannattaa rinnalleen valita. Paitsi tietysti jos kyse on siitä, etteivät osanneet itsekään.
Vierailija kirjoitti:
En vain voi sille mitään, että vaikka esim. Tekstaajamies on kuvan perusteella ihan hyvännäköinen sinänsä (vaikkakin aika huono kuva), niin se tyypin luonne ei vain toimi minuun. Ei siitä tule mitään, jos alkaa vain ärsyttämään loppujen lopuksi jokin toisen sanoma asia. Hänellä on ärsyttävä tapa korostaa työntekoaan ja olla olevinaan niin mahtavaa. Ja sellaista kaikkea...
Ap
Kuulostaa eräältä tyypiltä jonka kanssa itsekin kirjoittelen. Tuskin sama mies kuitenkaan; näitä tällaisia työnteon korostajia taitaa olla useampia. Vinkki miehille: retostelu töillään (tai muulla itsestäänselvällä asialla) on ärrrrrsyttävää. Sama varmaan naisillekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Nämä naiset riepovat nettitouhuissa. Seksiä ei heiltä saa, mutta suhdettakaan eivät etsi. Pelkkää ajanhukkaa miehelle, jos ei tunnista pelin henkeä ajoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa vastavuoroisesti ap:n nettimiehet olla varattuja ja naimisissa. Ei kai miehet tinderpanojaan kerro?Miksi puhut tinderistä? :D
Ap
Sitä vaan, että noilla miehilläsi on muutakin elämää...
Miksi puhut tinderistä? :D
Ap