Perhana, liikaa miehiä :DD
Joo, hetki tullut tässä sinkkuiltua ja oikein aktivoiduttuani jutteluihin on miehiä sitten tullutkin oikein olan takaa. En jaksa provohuuteluita, vaikka ymmärrän että joillekin ei kukaan koskaan sano mitään kaunista eikä katso päin yms. Itse olen kuitenkin tottunut tähän, aina sama juttu. Eli en yritä korostaa itseäni.
Eli tällä hetkellä minusta on kiinnostunut yhteensä neljä nettimiestä. Kaikki ovat tietenkin nähneet kuvani ja kaikkien kanssa juteltu enemmän kuin pari sanaa. Välillä joudun noloihin tilanteisiin, kun en muista että kuka oli kukakin, kuka sanoi näin ja kuka sanoi noin. Kuka oli 31, kuka 30 jne. Kuka asui missäkin.
En yksinkertaisesti pysty karsimaan miehiä, vaikka minulla on kamalan huono omatunto "kaikkien" kanssa juttelusta. Pari on jo kertonut, että olen ainoa joihin he tutustuvat tällä hetkellä. Aivan kamalaa sanoa takaisin, että itse oikeastaan kirjoittelen muutaman kanssa...
Eräänä iltana tässä eräs ärsyttävän sinnikäs (yksi näistä neljästä) tekstasi minulle täysin puskista, vaikka olin jo tehnyt selväksi ettei meistä tule mitään. Se oli oikeastaan pelkästään luonne, joka pilasi sen tutustumisen. Sen yhden kuvan perusteella hän oli ihan normihyvännäköinen, eli ei mikään ällöttävä riippakivi sentään. En vain tule toimeen hänen luonteensa kanssa, joten piti sitten toisen miehen voimin yrittää karistaa innokas ihailija kannoiltani...
Tämä on aivan kamalaa! :D ja samalla ihanaa, rakastan kun on monta rautaa tulessa...
Kommentit (63)
Olen aikuinen mies ja täytyy luojaa kiittää tinderistä. Onhan se helppo ja kätevä tapa tutustua naisiin ilman notkumista meluisessa yökerhossa juoppojen keskellä... ja kyllä, tykkään myös pillupieruista.... herkkua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et pysty kiinnostumaan kenestäkään tarpeeksi niin kauan kuin miehet ovat kierrossa. Sinun on pakko valita jo, jos haluat jotain muuta kuin seksiä jatkossa.
Tiedän, mutta kun en osaa keskittyä vain yhteen. :/ Seksiä ei ole kyllä ollut eron jälkeen kenenkään kanssa.
Ap
Minä kerron sinulle kuinka prosessisi tulee päättymään.
Pidät neljää miestä varalla odottaen koko ajan sitä ihanaa viidettä superalfaurosta. Kun tämä sitten kuvioon astuu, heivaat ulos kaikki ne neljä oikeasti hyvää miestä, joista jokainen olisi voinut tehdä sinut onnelliseksi. Panostat täysillä tähän superalfaan ymmärtämättä hypergamiahuurussasi, ettei hänellä ole aikomustakaan sitoutua sinuun. Muutaman kuukauden panemisen jälkeen hän joko a) siirtyy seuraavaan tai b) jättää sinut roikkumaan osaksi haaremiaan.
Näin olet tullut hylänneeksi neljä hyvää miestä, jotka olisivat halunneet sitoutua ja olet lopulta kokonaan yksin mahdollisesti yksinhuoltajana.
Seuraan tätä kuviota nyt jo toista sukupolvea: oma äitini hylkäsi hyvän ja toimivan parisuhteensa paremman toivossa nuorena, ja päätyi lopulta raskaaksi sille ihanalle superalfalle... joka ei tietenkään äitiini halunnut sitoutua. Samaa kuviota toistavat nyt oman sukupolveni naiset: muistan viimeisen parin vuoden aikana kuuluneeni ainakin 3-4 eri kertaa siihen ryhmään, joka on työnnetty sivuun superalfan tavoittelun tieltä.
Valinnanvapaus on mahdollistanut naisille sen tilanteen, että he koettavat tavoitella aina vain parempaa tunnistamatta, koska se juuri hänelle paras on jo näppien ulottuvilla.
No olipa siinä tarina. KUKAAN ei ole koskaan heivannut minua seksin jälkeen. Sitä paitsi minä en noin vain kenen tahansa sänkyyn hyppää. Oikeastaan, jos juttelu menee turhan seksisävytteiseksi, laitan tutustumisen poikki. Jotkut ovat katsos fiksuja :)
Ap
Nämä naiset riepovat nettitouhuissa. Seksiä ei heiltä saa, mutta suhdettakaan eivät etsi. Pelkkää ajanhukkaa miehelle, jos ei tunnista pelin henkeä ajoissa.
Kyllä minä suhdetta etsin, en ole muuta väittänyt :) En toisaalta tuoreen eron jälkeen kaipaa välittömästi uutta suhdetta. Katselen hissukseen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vain voi sille mitään, että vaikka esim. Tekstaajamies on kuvan perusteella ihan hyvännäköinen sinänsä (vaikkakin aika huono kuva), niin se tyypin luonne ei vain toimi minuun. Ei siitä tule mitään, jos alkaa vain ärsyttämään loppujen lopuksi jokin toisen sanoma asia. Hänellä on ärsyttävä tapa korostaa työntekoaan ja olla olevinaan niin mahtavaa. Ja sellaista kaikkea...
Ap
Kuulostaa eräältä tyypiltä jonka kanssa itsekin kirjoittelen. Tuskin sama mies kuitenkaan; näitä tällaisia työnteon korostajia taitaa olla useampia. Vinkki miehille: retostelu töillään (tai muulla itsestäänselvällä asialla) on ärrrrrsyttävää. Sama varmaan naisillekin.
Entä jos on jääkiekkoilija?
No v*ttu wow :D Aika kaukana omasta miesmaustani.
-Ap, joka liittyi ulkopuolisena keskusteluunne
Oletko saanut laihdutettua?? Entä joko olet saanut vaginasi tiukemmaksi???
Ap on ihmeellinen jankuttaja, en voi muuta sanoa. :) Mitä haet tällä aloituksella? Että oikein NELJÄ miestä on kiinnostunut, huh huh!!! :) :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et pysty kiinnostumaan kenestäkään tarpeeksi niin kauan kuin miehet ovat kierrossa. Sinun on pakko valita jo, jos haluat jotain muuta kuin seksiä jatkossa.
Tiedän, mutta kun en osaa keskittyä vain yhteen. :/ Seksiä ei ole kyllä ollut eron jälkeen kenenkään kanssa.
Ap
Pidät neljää miestä varalla odottaen koko ajan sitä ihanaa viidettä superalfaurosta. Kun tämä sitten kuvioon astuu, heivaat ulos kaikki ne neljä oikeasti hyvää miestä, joista jokainen olisi voinut tehdä sinut onnelliseksi. Panostat täysillä tähän superalfaan ymmärtämättä hypergamiahuurussasi, ettei hänellä ole aikomustakaan sitoutua sinuun. Muutaman kuukauden panemisen jälkeen hän joko a) siirtyy seuraavaan tai b) jättää sinut roikkumaan osaksi haaremiaan.
Näin olet tullut hylänneeksi neljä hyvää miestä, jotka olisivat halunneet sitoutua ja olet lopulta kokonaan yksin mahdollisesti yksinhuoltajana.
Seuraan tätä kuviota nyt jo toista sukupolvea: oma äitini hylkäsi hyvän ja toimivan parisuhteensa paremman toivossa nuorena, ja päätyi lopulta raskaaksi sille ihanalle superalfalle... joka ei tietenkään äitiini halunnut sitoutua. Samaa kuviota toistavat nyt oman sukupolveni naiset: muistan viimeisen parin vuoden aikana kuuluneeni ainakin 3-4 eri kertaa siihen ryhmään, joka on työnnetty sivuun superalfan tavoittelun tieltä.
Valinnanvapaus on mahdollistanut naisille sen tilanteen, että he koettavat tavoitella aina vain parempaa tunnistamatta, koska se juuri hänelle paras on jo näppien ulottuvilla.
No olipa siinä tarina. KUKAAN ei ole koskaan heivannut minua seksin jälkeen. Sitä paitsi minä en noin vain kenen tahansa sänkyyn hyppää. Oikeastaan, jos juttelu menee turhan seksisävytteiseksi, laitan tutustumisen poikki. Jotkut ovat katsos fiksuja :)
Ap
Nämä naiset riepovat nettitouhuissa. Seksiä ei heiltä saa, mutta suhdettakaan eivät etsi. Pelkkää ajanhukkaa miehelle, jos ei tunnista pelin henkeä ajoissa.
Kyllä minä suhdetta etsin, en ole muuta väittänyt :) En toisaalta tuoreen eron jälkeen kaipaa välittömästi uutta suhdetta. Katselen hissukseen.
Ap
Olet surkea vedättäjä. Miksi et sano miehille suoraan että olet vain katselemassa ja testailemassa markkina-arvoasi?
Siis mitä ihmettä ap hakee tällä keskustelulla? En oikein ymmärrä pointtia.
Vierailija kirjoitti:
--- Tuskin sama mies kuitenkaan; näitä tällaisia työnteon korostajia taitaa olla useampia. Vinkki miehille: retostelu töillään (tai muulla itsestäänselvällä asialla) on ärrrrrsyttävää. Sama varmaan naisillekin.
Kova työnteko (eli raha) on siis itsestäänselvä ominaisuus miehessä, jota ei tarvitse edes ääneen sanoa? Eipä ihme, jos naiset valittavat kuinka miehiä "ei ole".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
--- Tuskin sama mies kuitenkaan; näitä tällaisia työnteon korostajia taitaa olla useampia. Vinkki miehille: retostelu töillään (tai muulla itsestäänselvällä asialla) on ärrrrrsyttävää. Sama varmaan naisillekin.
Kova työnteko (eli raha) on siis itsestäänselvä ominaisuus miehessä, jota ei tarvitse edes ääneen sanoa? Eipä ihme, jos naiset valittavat kuinka miehiä "ei ole".
Öh... Itseäni ei paljon lohduta TOISEN ihmisen rahat. Mitä minä niistä hyödyn? Toisaalta itselläni on kymmeniätuhansia.
En itse ainakaan syty miehestä, joka kysyy päiväni kulkua päästäkseen ilmoittamaan olleensa aamukuudesta iltamyöhään TÖISSÄ, hän kun niin tykkää TEHDÄ TÖITÄ ja on siihen TOTTUNUT. Mitä hittoa minä teen sillä tiedolla? Jos ei ole muuta asiaa kuin retostella, voi olla vaikka kokonaan hiljaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap on ihmeellinen jankuttaja, en voi muuta sanoa. :) Mitä haet tällä aloituksella? Että oikein NELJÄ miestä on kiinnostunut, huh huh!!! :) :D
Joo :D Kuinkas monta sinusta on kiinnostunut? Kovin moni ei katsos näe kuvaani, kuten sanoin; olen kuvattomana palstoilla. Hyvin harvat saavat nähdä naamani. Kateus on kyllä kovin rumaa :/
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Ap
Olet surkea vedättäjä. Miksi et sano miehille suoraan että olet vain katselemassa ja testailemassa markkina-arvoasi?
Olen ollut sinkkuna pari kuukautta. Nyt etsin hissukseen uutta. Ongelma oli tarkalleen ottaen mikä? :D
ap
Jaah jotain nettikirjoittelua vaan noiden miesten kanssa. Olipa taas kiinnostavaa...
Vierailija kirjoitti:
Jaah jotain nettikirjoittelua vaan noiden miesten kanssa. Olipa taas kiinnostavaa...
Jaah, uusi kateellinen ilmoittautui. Olipa taas yllättävää...
Ap
Enpä voi heti tavata useiden tuntien päässä asuvia miehiä, että kyllä sen täytyy alkaa nettikirjoitteluna :) Livenä en löydä kriteereihini sopivia miehiä. :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öh... Itseäni ei paljon lohduta TOISEN ihmisen rahat. Mitä minä niistä hyödyn? Toisaalta itselläni on kymmeniätuhansia.
En itse ainakaan syty miehestä, joka kysyy päiväni kulkua päästäkseen ilmoittamaan olleensa aamukuudesta iltamyöhään TÖISSÄ, hän kun niin tykkää TEHDÄ TÖITÄ ja on siihen TOTTUNUT. Mitä hittoa minä teen sillä tiedolla? Jos ei ole muuta asiaa kuin retostella, voi olla vaikka kokonaan hiljaa.
Ap
Voi ei, kuulostaa kyllä todellakin samanlaiselta kuin se minun kirjoittelukaverini (olen kyllä nähnytkin hänet; komea on kylläkim).Ap, mistä päin tämä mies sulle kirjoittelee ja muita tuntomerkkejä?:)
T.se aiemminkin kommentoinut
Kyllä minullakin on Tinderissä ~1000 paria ja jossain vaiheessa viestittelin aktiivisesti ja tapailinkin muutamia. Nykyään en enää jaksa, eikä edes kiinnosta parisuhde. Sama kyllä itselläkin siinä mielessä, että tarjontaa oli niin paljon, että yksikään ei tosissaan kiinnostanut. Taitaa olla yleinen ongelma nykyään nettideittailun maailmassa. Laitetaan romukoppaan ihan hyviä ehdokkaita, koska tarjonta on käytännössä loputon.
Jos sinä parisuhdetta etsit, niin en oikein ymmärrä miksi tapailet montaa yhdellä kertaa. Et sinä tuolla tavoin saa kenestäkään sellaista ainutlaatuisuuden tunnetta, jota parisuhde vaatii. Itse tapailin montaa yhtäaikaa, mutta hainkin vain seksiä ja naispuolisia ystäviä. Ensimmäistä sain, mutta jälkimmäistä en. Naiset eivät halunneet olla tekemisissä kuin korkeintaan seksisuhteiden merkeissä, mutta yleensä eivät sitäkään jos en halunnut suhteeseen.
M27
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Voi ei, kuulostaa kyllä todellakin samanlaiselta kuin se minun kirjoittelukaverini (olen kyllä nähnytkin hänet; komea on kylläkim).Ap, mistä päin tämä mies sulle kirjoittelee ja muita tuntomerkkejä?:)
T.se aiemminkin kommentoinut
Töitä tekevät mies. Kyllähän hänen täytyy olla sama ihminen, koska niin harvinaista.
Oletko tavannut näitä miehiä henk.koht? Ei voi tietää miten kemiat menee yhteen jos ei tapaa ja juttele oikeesti. Ei netissä saa millään kokonaiskuvaa...
Entä jos on jääkiekkoilija?