Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajokokeeni hylättiin ja syynä oli sovinistiopettaja

Vierailija
16.06.2017 |

Olen varma että ajokokeeni kaatui siihen että olen nainen. Ajoin mielestäni virheettömästi. Silti koe hylättiin. Ärsyttää kun ei ole naisia joille voi tehdä ajokokeen. Kaikki ovat tuollaisia äijänrähjysköjä.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi :( Tilannenopeus on kyl tulkinnanvaranen juttu.Ens kerral sit vaan ylivarovasti. Ja mitä inssin sukupuoleen niin mulla oli sama nainen kummassakin ajokokeessa. Ekan hylkäs, ihan kyllä useista syistä. Tiesin jo kesken lenkin että ei tästä korttia voi tulla. Toisella kertaa meni virheettä läpi. Kyllä se siitä <3 Ymmärrän kyl harmituksen, ja niit lisätuntei pitää ottaa ja menee kivast lisärahaa. 

Vierailija
22/28 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auto korttia kysy kun sen käynnistää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajokortin saatuaan kuski ajaa just sellaista nopeutta minkä järkeväksi katsoo.

Niin kyse hylkäyksessä on siitä MILLAISEN nopeuden kuski järkeväksi katsoo...

Vierailija
24/28 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuttavani ajokoe hylättiin sillä perusteella että käänsi päätään katsoakseen takaa tulijoita. Minulle opetettiin että pitää kääntää päätä eikä luottaa pelkkiin peileihin.

Kaverisi valehteli. Tämä ei nimittäin voi olla oikea syy ajokokeen hylkäämiseen.

Minäkin pääsin ajokokeesta läpi, koska olen nainen. Ei sillä ajolla olisi varmaan hyväksytty yhtään miestä.

Ei valehdellut. Tietenkin hän olisi voinut valittaa siitä mutta ei viitsinyt. Minä olisin valittanut.

Vierailija
25/28 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä feilasin kerran kun en pysähtynyt stop-merkin kohdalle tyhjässä risteyksessä jossa näkee sata metriä kumpaankin suuntaan ja hidastin kävelyvauhtiin. Toinen hylky tuli kun vieraassa kaupungissa isolla tiellä piti kääntyä pienelle tielle jota en huomannut, niin käännyin vahingossa seuraavasta. Kannattaa kysyä miksi hylättiin, sen ajamisen pitää olla kirjaimellisesti täydellistä ja tilanteen huomioon ottamista ei suositella vaan pykälien mukaan pitää mennä. Tuossa stop-merkin tapauksessakin hylkääjä sanoi että tositilanteessa ei tarvitse pysähtyä täysin koska se vain hidastaa liikennettä turhaan, mutta koska oli kyseessä ajokoe niin ei voi tinkiä.

Vierailija
26/28 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä feilasin kerran kun en pysähtynyt stop-merkin kohdalle tyhjässä risteyksessä jossa näkee sata metriä kumpaankin suuntaan ja hidastin kävelyvauhtiin. Toinen hylky tuli kun vieraassa kaupungissa isolla tiellä piti kääntyä pienelle tielle jota en huomannut, niin käännyin vahingossa seuraavasta. Kannattaa kysyä miksi hylättiin, sen ajamisen pitää olla kirjaimellisesti täydellistä ja tilanteen huomioon ottamista ei suositella vaan pykälien mukaan pitää mennä. Tuossa stop-merkin tapauksessakin hylkääjä sanoi että tositilanteessa ei tarvitse pysähtyä täysin koska se vain hidastaa liikennettä turhaan, mutta koska oli kyseessä ajokoe niin ei voi tinkiä.

Kyllä stop-merkin kohdalla pitää pysähtyä kokonaan. Jos vaan hiljentää, saa sakot, jos poliisi näkee.

Vierailija
27/28 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä stop-merkin kohdalla pitää pysähtyä kokonaan. Jos vaan hiljentää, saa sakot, jos poliisi näkee.

Just näin, kokemusta on. Ja ainoa liikemerkki jonka noudattamisesta ei selviä pelkällä rikesakolla vaan tulee ihan päiväsakot.

Vierailija
28/28 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just näin, kokemusta on. Ja ainoa liikemerkki jonka noudattamisesta ei selviä pelkällä rikesakolla vaan tulee ihan päiväsakot.

Tuo on kyllä ihan paska laki. En itsekään todellakaan pysähdy yöllä tyhjällä tiellä mihinkään stop merkin kohdalle ihmettelemään maailman menoa kun on erittäin selvästi havaittavissa jo kaukaa ettei autoja ole liikkeellä lähimaillakaan.

Toinen mikä ärsyttää on jalankulkijoiden/pyöräilijöiden väistäminen kääntyessä. En koskaan muista katsoa niitä ja pari kertaa meinannut ajaa joku pyörällä kylkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä