Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajokokeeni hylättiin ja syynä oli sovinistiopettaja

Vierailija
16.06.2017 |

Olen varma että ajokokeeni kaatui siihen että olen nainen. Ajoin mielestäni virheettömästi. Silti koe hylättiin. Ärsyttää kun ei ole naisia joille voi tehdä ajokokeen. Kaikki ovat tuollaisia äijänrähjysköjä.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän nyt aina annetaan se syy mikä meni mönkään. Tsemppiä uuteen yritykseen, vaikka onkin provo.

Vierailija
2/28 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai meinaat, että kyseinen äijä haluaa tavata sut uudelleen?  :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inssi on koe. Hylkäämiselle pitää olla perusteet jotka voit pyytää halutessasi.

Vierailija
4/28 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä oli sitten hylkäämisen syynä?

Vierailija
5/28 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs se sovinisti sanoi syyksi?

Kyllähän sitä toiset peilissäkin näkee hoikan kaunottaren vaikka todellisuus muistuttaa enemmän ryhävalasta

Vierailija
6/28 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, omasta mielestäsi virheettömästi. Ja nainenhan ei voi koskaan olla väärässä. Nyt otat yhteyden välittömästi tasa-arvovaliokuntaan ja järjestät mielenosoituksen patriarkaattia vastaan. Olen hengessä mukana. Not.

Vierailija
7/28 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroppa millä syyllä hylkäsi niin mietitään sitten tätä yhdessä?

Ajokoetta ei muuten ota vastaan ajo-opettaja.

Vierailija
8/28 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset päästetään ainakin katsastuksessa helpommin läpi.

Vierailija
9/28 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syynä oli muka "liian kovat tilannenopeudet" mutta tuohan on aivan p*skapuhetta, sillä minulla oli kokoajan tilanne hallussa eikä vauhtia ollut mielesräni liikaa.

Ap

Vierailija
10/28 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja se ei ollut ajo-opettaja, joka kokeesi hylkäsi, vaan katsastusinsinööri, usein teknikko koulutukseltaan.

Vierailija
11/28 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on aivan yleinen syy inssiajon hylkäämiselle.

Vaikka ajosi on sinusta tunutunut hyvältä, on se saattanut inssin mielestä olla liian reipasta. Varsinkin uuden kuskin pitäisi lähestyä risteystä erittäin rauhallisesti, että jää aikaa reagoida muihin risteyksessä. Se on hyvin pieni, se ero liian suurella tilannenopeudella ja hyvällä nopeudella.

Vierailija
12/28 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen varma että ajokokeeni kaatui siihen että olen nainen.

Minäkin olen varma siitä. Naiset eivät osaa ajaa.

Vierailija
13/28 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavani ajokoe hylättiin sillä perusteella että käänsi päätään katsoakseen takaa tulijoita. Minulle opetettiin että pitää kääntää päätä eikä luottaa pelkkiin peileihin.

Vierailija
14/28 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja se ei ollut ajo-opettaja, joka kokeesi hylkäsi, vaan katsastusinsinööri, usein teknikko koulutukseltaan.

Nykyään liikenneopettajan tutkinnon osaksi voi valita kuljettajatutkinnon vastaanottamisen, eli ei tarvi olla mikään teknikko.

Vierailija
15/28 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pääsin ajokokeesta läpi koska olen nainen. Omasta mielestäni ajoin ihan surkeesti :D

Vierailija
16/28 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaistyttö reputti ajokokeen, koska ajoi koko ajan pientä ylinopeutta.

Vierailija
17/28 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syynä oli muka "liian kovat tilannenopeudet" mutta tuohan on aivan p*skapuhetta, sillä minulla oli kokoajan tilanne hallussa eikä vauhtia ollut mielesräni liikaa.

Ap

Et siis hidastanut risteyksiin,oikein hylkäys.

Vierailija
18/28 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttavani ajokoe hylättiin sillä perusteella että käänsi päätään katsoakseen takaa tulijoita. Minulle opetettiin että pitää kääntää päätä eikä luottaa pelkkiin peileihin.

Kaverisi valehteli. Tämä ei nimittäin voi olla oikea syy ajokokeen hylkäämiseen.

Minäkin pääsin ajokokeesta läpi, koska olen nainen. Ei sillä ajolla olisi varmaan hyväksytty yhtään miestä.

Vierailija
19/28 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan pätevältä perustelulta hylätä ajokoe. Tuttu sai hylyn kun ajeli liian lähellä tienvarteen parkkeerattuja autoja, turvavälit/sopiva nopeus pitää olla.

Vierailija
20/28 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mielestäni ajokokeita hylätään tosi epämääräisin perustein. Inssi saa maksun kokeesta ja jos hän hylkää suorituksen, hän saa uuden maksun. Siis oma lehmä ojassa. Eikö hylkäämisen perusteena pitäisi olla selkeä ajovirhe? Eikä tuollaiset tyyliseikat. Ajokortin saatuaan kuski ajaa just sellaista nopeutta minkä järkeväksi katsoo. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan