Vituttaa kaikki
Vituttaa koko elämä, vituttaa tämä jatkuva työnhaku, vituttaa koko oma itsenikin, ja ei yhtään helpota että taustalla on vielä oma diagnoosi, joka haittaa elämää liikaa, Asperger, en mä vaan haluais muuta kuin, jonkun kumppanin, ja vaikka edes pientä osa aikaista työtä
Kommentit (28)
Sellaista se sitten on kun eniten vituttaa kaikki.
Näillä mennään, leuka rinnassa kohti uusia pettymyksiä.
Hyvä että sait purettua itseäsi meille. Et varmasti ole ainoa jota vituttaa rankasti. Minä olen työtön ja vituttaa tämä köyhyys, enkä töitä saa. Vituttaa besserwisserit jotka huutaa mene töihin. Vituttaa välillä koko Vauva.
Mulla on huomenna raskas päivä. Pitää vaihtaa puhelimeen sim.
Tänään vituttaa harvinaisen vähän, mutta kyllähän elämä on ihan hirveää. Onneksi me kaikki kuollaan.
Vierailija kirjoitti:
Trump samaistuu mulkkuun. Kuinka osuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vituttaa mennä aamulla töihin...
Mahtavaa! Satutko olemaan vielä asiakaspalvelutyössä?
Asperger on varmaan ikävä, mutta mieti miten ikävä se olis jos et pystyisi puhumaan ja kirjoittamaan.
Kuten minun rakas tyttäreni.
Itsellä lähes sama tilanne muuten paitsi olen kuntoustuella ja lähes työkyvytön sekä mielenterveys lähes paska. Itseä kanssa vtuttaa kaikki ja kaipaa kumppania.
Vierailija kirjoitti:
Tänään vituttaa harvinaisen vähän, mutta kyllähän elämä on ihan hirveää. Onneksi me kaikki kuollaan.
Kuinka ihanan suomalaista<3
Ootteko minkä ikäisiä? Ite oon 30v mies,, tuntuu että on jo työkyvytönkin
Ap
Pidetään seurat kaikille ketä Wituttaa... Laita Sinä evästä kaikille niin rahahuolet loppuu siihen paikkaan t: ystävä
Vituttele tuntematon ihan rauhassa ...ei kuulu meille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka ihanan suomalaista<3
Lähinnä rehellistä. En ole koskaan tajunnut, miksi tällaisia asioita ei saisi sanoa ääneen. Vielä pahempaa, että esittää nauttivansa elämästä.
Pellemaailma. Pellet elämän sirkuksessa. Karuselli pyörii.
Ei tätä enää jaksa, elämä pelkkää kipuavuodesta toiseen, ei tätä enää jaksa, pelkkiä ei kiitos,en tullut valituksi! Työnhaku