Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

900€ velkaa pikavippifirmalle, mitä ihmettä teen?

Vierailija
16.06.2017 |

Oli pakko ottaa kun kukaan ystävä/sukulainen ei lainannut ja kun olen työtön ja tällä hetkellä vielä sairauslomalla niin ei mikään pankkikaan lainannut.
Oli _pakko_ saada maksettua rästissä olevat vuokrat ja laskut, niitä oli lykätty jo aivan liian pitkään. Sieltä ei enää vastata (puh), mutta voisiko olla mahdollista tehdä sellainen takaisinmaksu-suunnitelma, että esim. 70€ kuukaudessa? Jos joku tietää, kenties vastaavassa tilanteessa ollut?

Luottotiedot ovat kunnossa eikä ole rikosrekisteriä, joskus elämä vaan heittelee.

En kaipaa nyt haukkuja vaan apua.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin pikavippifirma suostuu 70e /kk. Eihän se kata edes korkoja. Sori. En osaa auttaa.

miksei suostus. Jatkuva tulovirta eikä pääoma lyhene. Kaikista paras tilanne.

Vierailija
42/47 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ehdottelee hyviä rahankeruuvaihtoehtoja ja toiset joilla ei ole mitään ehdotuksia miinustelee niitä...

Onko miinustelija AP? Jos on, niin katoppa sinne peiliin....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuokraa kämpääsi airbnb: n kautta ja menet jonkun kaveri luo yöksi. Pelkkää sohvaakin voi vuokrata.

tällä saisi kesällä varsinkin hyvin tuloja

vuokraat koko kämpän 50€ yö, tai katso alueesi hintataso... sillä tulee 900 nopsaa

Paitsi ettei saa vuokrata, jos ei ole vuokranantajan lupaa. Jos vuokralainen alivuokraa asuntonsta ilman, että ilmoittaa vuokranantajalle ja tämä myöntyy siihen, voi seuraukset olla kamalat. Esim. jos alivuokralainen hajoittaa paikan, joutuu vuokralainen itse vastuuseen vahingosta. En lähtisi tuohon. Ainostaan onnistuu, jos tuttu ja luotettava jolle vuokraa tai että omistaa itse asuntonsa. 

no sitten huoneen tai sohvan vuokra ja asuu itse myös asunnossa.

puutää 15-25€/hlö

Vuokralainen on silti vastuussa alivuokralaisen tekemistä vaurioista. En itse ähtiis siis tuntemattomille vuokrailemaan, kun saattaa joutua vielä isompia laskuja sen jälkeen maksamaan.

Vierailija
44/47 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset ehdottelee hyviä rahankeruuvaihtoehtoja ja toiset joilla ei ole mitään ehdotuksia miinustelee niitä...

Onko miinustelija AP? Jos on, niin katoppa sinne peiliin....

Ihmisten hyvät neuvot voi olla täysin mahdottomia apn toteuttaa eli jos omistaa vain ladtulevy huonekalut ja nukkavierut vaatteet eikä terveys anna kerätä pulloja ja yksiössä ahtaasti asuu, niin moni hyvistä ehdotuksista kaatuu siihen ettei ole mitä kaupata.

Likaisia alushousuja nyt todennäköisesti löytyy..

Vierailija
45/47 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuokraa kämpääsi airbnb: n kautta ja menet jonkun kaveri luo yöksi. Pelkkää sohvaakin voi vuokrata.

vuokraat koko kämpän 50€ yö, tai katso alueesi hintataso... sillä tulee 900 nopsaa

Paitsi ettei saa vuokrata, jos ei ole vuokranantajan lupaa. Jos vuokralainen alivuokraa asuntonsta ilman, että ilmoittaa vuokranantajalle ja tämä myöntyy siihen, voi seuraukset olla kamalat. Esim. jos alivuokralainen hajoittaa paikan, joutuu vuokralainen itse vastuuseen vahingosta. En lähtisi tuohon. Ainostaan onnistuu, jos tuttu ja luotettava jolle vuokraa tai että omistaa itse asuntonsa. 

puutää 15-25€/hlö

Vuokralainen on silti vastuussa alivuokralaisen tekemistä vaurioista. En itse ähtiis siis tuntemattomille vuokrailemaan, kun saattaa joutua vielä isompia laskuja sen jälkeen maksamaan.

Kaveri saa vapaasti käyttää mummonsa kesämökkiä, niin tämäpä vuokraa sitä 250e vuorokausihintaan. Hyvin on toiminut, vuokraus tapahtuu netissä rekisteröityneiden käyttäjien kesken. Miinusta pukkaa jos joku osapuoli sössii. Helppoa rahaa.

Vierailija
46/47 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kertoa että todella typerää ehdottaa työttömälle merkkivaatteiden myyntiä tai laatuhuonekalujen myyntiä. Eiköhän tuo pikavipin ottaminen ole ihan viimeinen keino saada rahaa.

Vierailija
47/47 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

puutää 15-25€/hlö

Niin. Harvemmin Airbnb´n käyttäjät hajottavat mitään varsinkaan jos isäntäväki asuu saman katon alla. Lisäksi Airbnb toimii niin, että siellä suositellaan asukkaita ja asukkaat voi itse hyväksyä ja laittaa omat säännöt asukkaille... tuo on ihan hätävarjelun liiottelua tuo ettei voisi muka vuokrata, jos on kovassa rahan tarpeessa. Myy sitten sitä persettään vaikka, jos ei mikään ehdotus kelpaa. Oppiipa ensi kerralla sitten olemaan kuluttamatta varoja joita ei ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän