Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lähes kaikki teinitytöt näyttävät nykyään samalta?

Vierailija
16.06.2017 |

(ja kamalalta)

Meikki: hirveät palkki-kulmakarvat, contouring-meikki, sellainen nyrpistelyilme kuvissa kuin olisivat juuri haistaneet jotain pahaa.

Pukeutuminen: Bomber-takit (ei onneksi enää) housut jotka jättävät nilkat paljaiksi, joko Niken jumppapussi perseen päällä keikkumassa tai sitten se likainen kauhtunut Kånken. kenkinä Converset.

Käytös: Käydään ehkä salilla kuvaamassa itseään laitteiden päällä, muuten otetaan joka paikassa Selfieitäh, Belfieitäh ja someen pusketaan #### salillah #med EmPPu, JaZZu ja Lizzuh <3<3<3<3

En käsitä nykymaailmaa, en vaan käsitä.

Kommentit (87)

Vierailija
61/87 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä saavatkin meikillä kasvot näyttämään niin identtisiltä, nenät ja huulet?! Varsinainen kloonien hyökkäys... Hiuksetkin ovat kaikilla pitkät ja suorat.  Eikä kellään muuten ole silmälaseja! 

Ei se ole vain meikistä kiinni.

Ne ovat kuin kloonattuja.

Kaikki samannäköisiä.

Persoonallisen näköisiä nuoria tuskin näkee.

Vierailija
62/87 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä suora hapsottava liima.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/87 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset ovat muodin orjia. Etenkin teinit. Ei uskalleta erottua joukosta ja tuoda esiin omaa persoonaa ja ajatuksia koska muuten voi joutua kiusauksen kohteeksi koska on "erilainen". Se on surullista. :/ Siihen vaan ei valitettavasti auta muu kuin että ihmiset oppisivat olemaan arvistelematta kokoajan toisiaan joka paikassa. Muussa tapauksessa pitäisi olla teininä jo hyvä itsetunto ja kyky olla välittämättä mitä muut ajattelee.

Ei teineillä ole vielä ”omaa persoonaa” jota korostaa. Olen itse jo yli kolmekymppinen ja vasta pari vuotta sitten tunsin löytäneeni oman tyylini. Siihen asti hain inspiraatiota valtavirran muoti-ilmiöistä niin kuin suurin osa muistakin. Lisäksi myös se että kauppojen sesongit vaihtuvat 7 viikon välein (muoti) ja kaikilla ketjuilla on about samanlaiset uutuustuotteita ja värit. Aikamoinen velho pitää teinin olla osakseen valikoida jostain uffista omaa persoonaansa kuvaavia vaatteita erottuakseen massasta. Annetaan kaikkien pukeutua niin kuin haluavat, mitä sen on väliä millaisia vaatteita vastaantulijoiden päältä löytyy.

Vierailija
64/87 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 16-vuotias ja pakko sanoa että on mennyt hermot siihen, että pitäisi aina pukeutua jollain tietyllä tavalla, pitäisi jopa puhua tietyllä tavalla ja meikata tietyllä tavalla että kuuluu joukkoon. Elämme tällä maapallolla vain kerran, miksi kuluttaa energiaa sen miettimiseen, mitä muut ajattelevat sinusta? Mielummin keskityn asioihin, joita minä tykkään tehdä ja joista minulle tulee hyvä olo. Olen ollut onnekas, kun olen löytänyt lukiosta ihanan kaveriporukan, jossa jokainen voi olla täysin oma persoonansa. Yläasteella tulikin sitten kohdattua monta kertaa näitä ihmisiä, jotka eivät vaan voinut käsittää, että ihmiset ovat erilaisia. Eri asia on tietysti, jos oikeasti pitää jostain mikä nyt vain sattuu olemaan teinien suosiossa. Mutta jos pukee jotain päällensä tai meikkaa tietyllä tavalla _vain ja ainoastaan_ miellyttääkseen muita, se ei mielestäni ole enää ok.

Vierailija
65/87 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina se tietty porukka teinitytöistä on näyttänyt ihan toistensa kopioilta. Muistan omalta kouluajaltani 80-90 -luvuilta sen aikaisen pissisporukan, jossa kaikilla oli blodatut, permanentatut hiukset, valkoista huulipunaa, hirveä määrä mustaa ripsiväriä, vaaleat Leviksen 501:set (ja kesällä liian lyhyet, revityt farkkushortsit) ja bombertakki tai farkkutakki. Ei niitä silloinkaan toisistaan meinannut erottaa, vaikka oli samaa ikäluokkaa. Nuoret ovat nuoria - eivät ne oikeasti sukupolvesta toiseen mihinkään muutu, vaikka aikuisilla aika kultaa muistot (ei meidän nuoruudessa koskaan kukaan) ja jokainen nuori sukupolvi kuvittelee olevansa se ensimmäinen, oikea kapinallinen ja erilainen sukupolvi.

Vierailija
66/87 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ! Olen 33-vuotias ja olin 25-vuotiaan pikkusiskoni kanssa risteilyllä, emme meinaneet laivassa emmekä tukholmassa päästä mihinkään koska otti selfieitä KOKO AJAN ja saattoi myös pokkana mennä johonkin makaamaan saadakseen tarpeeksi taiteellisen tai mitä lie kuvan. Minä vain katsoin, että et oo tosissas...

Se jumppapussi roikkui koko ajan selässä, vaikka olin ajatellut että edes laivalle ottaisi käsilaukun ja jaloissa oli jumppahousut, siis semmoiset salitrikoot. Siskon meikkaaminenkin.. minä laitoin pienestä meikkipussista meikkivoidetta ja ripsaria, sisko nosti sängylle eräänlaisen salkun jossa kaksi kerrosta ja kaiveli sieltä meikkituotteita, joiden puoliakaan nimiä en tiennyt. Olisi halunnut meikata minut, mutta halusin tunnistaa peilikuvani. On hämmentävää, että vaikka ikäeromme ei ole iso niin olemme ihan eri sukupolvea! :O

Vierailija
67/87 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin eilen mäkissä. Jonossa edellä oleva teini kuvasi itseään muka taivuttamassa ripsiään. Viereisessä pöydässä oli kaksi teiniä, jotka puhuivat vain snäpistä ja mitä se-ja-se oli siellä sanonut, samalla puhelintaan tuijottaen (eivät edes katsoneet toisiaan). Jutuista sai kuvan että sosiaalinen elämä rajoittuu pitkälti siihen. Tuli kyllä sellainen olo, että onneksi vietin teini-ikäni ihan erilaisessa ajassa, vaikka ei siitä ole kuin 15 vuotta.

Vierailija
68/87 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo massaa vaan pidän just oman tyylin vihaan sitä että naamaa piirretään ne paskaviivat olevinaan joku contour 😂 känkkenit on huonoja sitäpaitsi köyhälistön reppuja

Vierailija
69/87 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alakulttuurit ovat nyt melko kuolleita, en tiedä pitäisikö tästä syyttää Spotifyta vai mitä, mutta jokainen kuuntelee samaa musiikkia ja jos hipstereitä ei lasketa, niin alakulttuurit ja sen myötä erikoisemman näköiset teinit ovat kadonneet. Enää ei faniteta bändejä, vaan julkkiksia ovat youtubettajat ja muut sometähdet. Nyt konserttilipuista, levyistä sun muista menneisyyden teinien ostoksista yli jäävä raha sijoitetaan mieluummin korkealaatuiseen kosmetiikkaan ja meikataan jonkun tubettajan tutoriaalin mukaan. Meikatusta naamasta otetaan kuva nettiin ja odotetaan tykkäyksiä, mutta ei sitä hienoa meikkiä välttämättä lähdetä näyttämään mihinkään oikeassa elämässä.

Vierailija
70/87 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks taas nimenomaan tytöt on suurennuslasin alla? Ei ne teinipojat sen hääppöisempiä ole. Sitten ihmetellään että miten niin tytöillä/naisilla kovemmat paineet. No siten niin että tyttöjä arvostellaan joka jumalan tuutissa ja ihan kaikesta. Pojat saa olla vapaasti poikia. :(

Harvemmin ne pojat puskee joka tuutista omaa pärstäänsä ja takapuolta esille..

Vierailija
71/87 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noissa vanhoissa luokkakuvissa oli ihmiset kyllä kasvoistaan ihan itsensä näköisiä, mitä nyt hiustyylit olivat aikansa mukaisia. Nykyään teinipimpit ovat naamasta kuin toistensa klooneja johtuen tiettyjen piirteiden korostamisesta, ne kulmat ovat järkyttävin "muotioikku", eivätkä oikeasti sovi kenellekään.

Puhutko kaikista ihmisryhmistä noin törkeästi vai onko kohteenasi jostain syystä vain teini-ikäiset tytöt? Oksettavaa.

Muakin 17-vuotiaana kutsu yks aikuinen nainen pikkupilluksi ja hyvä ettei kimppuun hyökännyt. Jos aikuinen ihminen provosoituu teinin jutuista niin omassa päässä täytyy olla pahasti jotain vikaa.

N19

Vierailija
72/87 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noissa vanhoissa luokkakuvissa oli ihmiset kyllä kasvoistaan ihan itsensä näköisiä, mitä nyt hiustyylit olivat aikansa mukaisia. Nykyään teinipimpit ovat naamasta kuin toistensa klooneja johtuen tiettyjen piirteiden korostamisesta, ne kulmat ovat järkyttävin "muotioikku", eivätkä oikeasti sovi kenellekään.

Puhutko kaikista ihmisryhmistä noin törkeästi vai onko kohteenasi jostain syystä vain teini-ikäiset tytöt? Oksettavaa.

Muakin 17-vuotiaana kutsu yks aikuinen nainen pikkupilluksi ja hyvä ettei kimppuun hyökännyt. Jos aikuinen ihminen provosoituu teinin jutuista niin omassa päässä täytyy olla pahasti jotain vikaa.

N19

Pikkupilluksi haukkuminen on seksuaalista ahdistelua.

Vierailija
73/87 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama. Ei ole sinulta pois.

Vierailija
74/87 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sun mielestä kaikki teinitytöt näyttää samoilta, niin varaapa aika optikolle ;)

Vierailija
75/87 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan teinitytöt on näyttäneet melkein kaikki samalta. Se vain on muuttunut, mitä se sama kulloinkin on.

Vierailija
76/87 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainahan ne näyttää samalta. Aikansa kutakin.

Emme näyttäneet! Meitä oli gootteja, emoja, (no myös niitä pissiksiä), animehörhöjä, nörttejä yms. kyllä ennen oli paljon erilaisia tyylejä. Nykyään se on se yksi ja sama kånkenjopoconverse-palkkikulmakarva bombertakissaan.

Usko pois, ei näytä nytkään. Sulle vaan sattuu päättely - ja havainnointivirheitä, etkä kiinnitä edes huomiota muihin kuin edellä mainitsemaasi tyyppiin.

Vierailija
77/87 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki näyttävät sellaisilta Evelina-pissiksiltä: tummat hiukset, sonnirengas nenässä, tarkat paksut kulmakarvat ja contourit naamassa.

Vierailija
78/87 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkä suora ohut tukka kaikilla.

Sopii harvoille ja vaatii huoltoa näyttääkseen hyvältä. Enkä tarkoita nyt glitteriä enkä lisäkkeitä.

Vierailija
79/87 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta ku tytöt ja pojat näyttää nykyään jo samalta :D

Vierailija
80/87 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kun pukeutumisella ei haeta hyväksyntää muilta, laita vaikka roskapussi päälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi