Oletko viisastellut tai onko sinulle viisasteltu joskus näin?
Jos joku on sanonut, että joka iikka jotakin tai olet itse sanonut noin, oletko vastannut tai onko sinulle vastattu, että ei täällä ole ketään Iikkaa? Itse sanoin kerran yläasteella noin yhdelle opettajalle, ja vastaus kuului, että ole sinä hiljaa kun sinulta ei ole mitään kysytty. :D
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Oletko 10-v?
10v ei ole vielä käynyt yläasetetta.
Olisiko aiheeseen mielipidettä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko 10-v?
En. Miten niin? :D
Joku nyt vaan ei tunnista itsestää käytöstä, josta sinua syyttää. Älä välitä. Joidenkin nyt vaan pitää kompeisoida omia vikojaan ja nostaa omaa egooan haukkumalla muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko 10-v?
En. Miten niin? :D
Tais vaa olla se opettaja :D Hauskempaa tää on ku kuolemalla, sodalla, sairauksilla, rasismilla jne. vitsailu...
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä tällä aloituksella haetaan? Ihan älytön tarina.
Vali vali.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko 10-v?
En ole koskaan sanonut, enkä myöskään ole kuullut kenenkään sanovan.
Ymmärrän opettajan reagoinnin typerään alaastehuumoriin.
Kyllä, minä!
Pyydettiin tulemaan paikalle sankoin joukoin, kysyin että montako sankoa ja montako Joukoa tarvitaan xD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko 10-v?
En ole koskaan sanonut, enkä myöskään ole kuullut kenenkään sanovan.
Ymmärrän opettajan reagoinnin typerään alaastehuumoriin.
Joo, no tuskin tarvii oppilaalle koskaan noin sanoa tai ylipäätään toiselle ihmiselle.
Se on ala-astehuumori. Kyllä aloitus on hauskempi kuin nuo sun kirjoitusvirheet. Ehkä sulla meni koko ala-aste ohi, millon opetettiin kirjottamaankin samoin kuin tuo huumori.
En kyseisellä tavalla, mutta olen viisastelija. Multa lohkee tilanteessa kuin tilanteessa.
Tiedän myös, että olen silleen rasittava persoona.
Vierailija kirjoitti:
Joka toisia haukkuu, on itse se.
Ja joka kolmansia haukkuu, on kaksi kertaa enemmän se.
Minä sanoin kerran, kun luokka-avustaja sanoi, että ei täällä olla pitkällään, että lyhyelläänkö täällä sitten pitäisi olla. Keksin sen juuri tuossa tilanteessa. :D
Oletko 10-v?