Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä pitää tietää ennenku alkaa rap tähdeks

Vierailija
15.06.2017 |

En oo koskaan soittanu hirveesti mitää soittimia ja haluisin alkaa rokkistaraks mut en osaa hirveen hyvin ees laulaa. Oon aatellu että voisin alkaa räppää vanhojen biisien päälle jos löydän sellasii sopivia. Pitääks niihin kysyä jotain lupia tai joitain? Ja mitkä ois hyvii vanhoi biisejä räpätä?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää kysyy lupa eli on parempi jos keksit itse biisit. Se on coolimpaa. Ja jos ottaisit räppitunteja niin saisi ehkä siihen ääneenkin jotain piristystä sillä eihän kukaan halua kuunnella jos sulla on hirvee laulu ääni??? Vai räppäätkö sä yksin suihkussa tms? Silloin ei haittaa. Mutta suihkussa ei tuu kuuluisaksi.

Eli eka se ääni kuntoon!

Keneltä se lupa kysytään?

Äidiltä.

Vierailija
22/28 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin virhe, minkä monet ovat tehneet, on jättää tappamatta itsensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä turhaan ota tommosista selvää. Mitä tyhmempi olet sitä paremmin menee räppärinä.

Ei kaikki räppärit oo tyhmii, kato vaik jotai Palefacee sil on sanomaa biiseis. Mä haluun et mun musa meinaa jotai tyypeille.

Sehän vaatii älyllisiä ponnisteluja että on jotain mitä tahansa sanottavaa.

Vierailija
24/28 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää kysyy lupa eli on parempi jos keksit itse biisit. Se on coolimpaa. Ja jos ottaisit räppitunteja niin saisi ehkä siihen ääneenkin jotain piristystä sillä eihän kukaan halua kuunnella jos sulla on hirvee laulu ääni??? Vai räppäätkö sä yksin suihkussa tms? Silloin ei haittaa. Mutta suihkussa ei tuu kuuluisaksi.

Eli eka se ääni kuntoon!

Cheek? Surkea ääni.

Vierailija
25/28 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää vitsi? Haluat _alkaa_ tähdeksi? Nyt tuli mieleen mun taannoinen keskustelu asiakkaan kanssa, joka halusi kanssa alkaa artistiksi ja kysyi mitä pöytää ja ohjelmaa käytän. Ihan kun niillä laitteilla yhtäkkiä piirtää siihen malliin, että voi tehdä tilaustöitä. Kuten kaikki, tämäkin vaatii työtä. Ihan kiva jos sulla on joku juttu josta tykkäät ja haluat tehdä sitä työksesi, mutta älä tee sitä virhettä että alat räppää vanhojen biisien päälle ja laitat ne youtubeen. Joo, voin taata, että nouset jonkinmoiseksi viraalitähdeksi. Mutta vääristä syistä. Älä ole seuraava Maria Monde.

No, kuulostat todella nuorelta. Tsemppiä sulle. Toivottavasti löydät sen oman juttus, on se sitten musiikki tai joku muu.

Vierailija
26/28 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sylet riimiä yhtä kovasti ja yhtä upeilla lyriikoilla kun Lil Veli (erittäin kovassa nousussa oleva kotimainen artisti), niin pääset pitkälle!

Vierailija
27/28 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan musiikin teoriaa opiskele tai mitään soitinten soittamista. Mitä paskempaa ja yksinkertaisempaa musaa teet, niin sitä parempi. Yleisö ei tykkää, jos joutuvat aivojaan käyttämään. Muista myös kehua itseäsi paljon biiseillä ja esittää kovaa.

Vierailija
28/28 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sylet riimiä yhtä kovasti ja yhtä upeilla lyriikoilla kun Lil Veli (erittäin kovassa nousussa oleva kotimainen artisti), niin pääset pitkälle!

nevö höörd