Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapasin aivan ihanan miehen netissä, mutta nyt pelkään, etten ole tarpeeksi älykäs hänelle

15.06.2017 |

Mies on tutkija, filosofian tohtori, alallaan tunnettu. Itse olen ihan tavallinen tallaaja, mutta kuitenkin hyvissä töissä ja menestynyt. En koe kuitenkaan olevani superälykäs, joka pystyy keskustelemaan aiheesta kuin aiheesta. Etsiikö superälykkät superälykästä seuraa?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, jos on hyvät tissit.

2/29 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissit on kohdillaaneli saimoja siis on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse nainen vai mies?

Vierailija
4/29 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta anna mennä vaan! ;) Yrittänyttä ei laiteta. Love is love. Älä mieti liikaa, jos olet löytänyt ihanan miehen!

Vierailija
5/29 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen.

Vierailija
6/29 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä5477 kirjoitti:

Mies on tutkija, filosofian tohtori, alallaan tunnettu. Itse olen ihan tavallinen tallaaja, mutta kuitenkin hyvissä töissä ja menestynyt. En koe kuitenkaan olevani superälykäs, joka pystyy keskustelemaan aiheesta kuin aiheesta. Etsiikö superälykkät superälykästä seuraa?

Etsiikö

Vierailija
7/29 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet etsii mutta kokeilemalla selviää. Tuntuuko sinusta itsestä että viihtyisit jonkinnäköisen älykön kanssa?

Vierailija
8/29 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse seurustellut itseäni tyhmemmän miehen kanssa (en sano tätä loukatakseni), ja kyllä se pidemmän päälle alkoi vaivaamaan enemmän ja enemmän. Mutta me ollaan kaikki erilaisia, joten ehkä tämä mies suhtautuu erilailla, sekä on vanhempi ja viisampi kuin minä silloin.

Vierailija
9/29 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet perusvirheen: miehet eivät etsi kanssaan identtistä naista, ei missään tapauksessa.

Vierailija
10/29 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla vielä tavattu livenä. Hän vaikuttaa tosi mukavalta näin viestitellen. Tietysti googletin hänet, kun olen varuillaan, kun on paljon feikkiprofiileja. Yllätyin, kun tajusin, että hän on alallaan huippuja. On julkaisuja jne...  Kait tässä tuli jonkilainen alemmuuskompleksi. No ei kait tässä auta muuta kuin mennä omana itsenä eteenpäin ja katsoa mitä tuleman pitää.  

Vierailija
11/29 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärin ajatella että älykäs mies jotenkin pysyisi vaistojaan kontrolloimaan ja tekemään loogisia pariutumisvalintoja. Ehkä osaa jälkeenpäin selitellä paremmin.

Vierailija
12/29 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse seurustellut itseäni tyhmemmän miehen kanssa (en sano tätä loukatakseni), ja kyllä se pidemmän päälle alkoi vaivaamaan enemmän ja enemmän. Mutta me ollaan kaikki erilaisia, joten ehkä tämä mies suhtautuu erilailla, sekä on vanhempi ja viisampi kuin minä silloin.

No tätä minäkin ajattelin. En ole tyhmä, mutten kuitenkaan yhtä älykäs. 

Vierailija
13/29 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei olla vielä tavattu livenä. Hän vaikuttaa tosi mukavalta näin viestitellen. Tietysti googletin hänet, kun olen varuillaan, kun on paljon feikkiprofiileja. Yllätyin, kun tajusin, että hän on alallaan huippuja. On julkaisuja jne...  Kait tässä tuli jonkilainen alemmuuskompleksi. No ei kait tässä auta muuta kuin mennä omana itsenä eteenpäin ja katsoa mitä tuleman pitää.  

Ole huoletta: humanistitohtorit tekee väikkäreitä mm. siitä, muistuttaako pilkku liiaksi pistettä, joten RELAX! Puhu sinä potuista ja tohtori puhukoon pilkuista sen pinnalla. Ja ne julkaisut :D:D

Vierailija
14/29 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä harvat naiset pääsee älykkyydessä miesten tasolle

Vierailija
15/29 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sanoisin, että pidemmän päälle hyvin toimivissa parisuhteissa ollaan jotenkin samalla tasolla älyllisesti. Mutta siinä olet erehtynyt, että tutkijat ja tohtorit olisivat jotain superälykköjä.

Vierailija
16/29 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole huoletta: humanistitohtorit tekee väikkäreitä mm. siitä, muistuttaako pilkku liiaksi pistettä, joten RELAX! Puhu sinä potuista ja tohtori puhukoon pilkuista sen pinnalla. Ja ne julkaisut :D:D

FT voi hyvin olla valmistunut matemaattis-luonnontieteellisestä

Vierailija
17/29 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät etsi, jos olet kiva luonteinen ja muutenkin suurinpiirtein sellainen kuin olet hänelle kertonut olevasi niin kyllä kaikki sujuu hyvin. Älä turhaan jännittä, paitsi jos olet valehdellut tai vääristellyt jotain merkityksellistä asiaa.

Vierailija
18/29 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ei ole humanisti. On väitellyt taloustieteestä. 

Vierailija
19/29 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät etsi, jos olet kiva luonteinen ja muutenkin suurinpiirtein sellainen kuin olet hänelle kertonut olevasi niin kyllä kaikki sujuu hyvin. Älä turhaan jännittä, paitsi jos olet valehdellut tai vääristellyt jotain merkityksellistä asiaa.

En ole mitään valehdellut tai vääristellyt. 

Vierailija
20/29 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ei ole humanisti. On väitellyt taloustieteestä. 

Huh huh, onko taloustiede oikeasti tiede? Eihän ne mallit pysty ennustamaan mitään. Voi olla huijari, better safe than sorry.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi