Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko tehnyt elämässäsi vääriä valintoja?

Vierailija
13.04.2026 |

Mitä ne ovat?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennyt naimisiin ja perustanut perheen. Muutama täysin fiasko ihmissuhde. Pari ihmissuhdetta jotka olisi pitänyt yrittää säilyttää/yrittää enemmän.

Vierailija
2/12 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon. Isoimmat, että valitsin väärän alan, opiskelin sellaista mitä vanhempani toivoivat ja missä olisi hyvät palkat. Mutta 25 vuotta jo lusittu, eiköhän tässä mennä eläkeikään asti. Toinen oli että nuorena kun biletys maistui, valitsin etten halua puolisoa enkä lapsia. Nyt sitten keski-iässä ei enää menemiset kiinnosta, ja onhan tämä sinkkuelämä vähän yksinäistä joskus. Mutta ei voi enää mitään, tehty mikä tehty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on sarja vääriä valintoja.

Vierailija
4/12 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, S-marketissa oli Juhla Mokka tarjouksessa niin otin vahingossa paketin pannujauhatusta. Mitäköhän tollekin nyt sitten tekisi.

Vierailija
5/12 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, mitä voisin tehdä toisin, mutta sitä varten on pitänyt tehdä toisin. 

Vierailija
6/12 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeita on monet valinnat olleet siinä elämän tilanteessa kun tulevaisuutta ei tiedä

Vierailija
7/12 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, S-marketissa oli Juhla Mokka tarjouksessa niin otin vahingossa paketin pannujauhatusta. Mitäköhän tollekin nyt sitten tekisi.

Mulla on kaapissa niiden huonomakuisten kahvitarjousten jämiä ja en enää ostaisi niitä halvimpia kahveja enempää, vaikka olisi 3,99. 

Vierailija
8/12 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian monta, mutta en kerro mitä ne on.

Vierailija
9/12 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai olen. Sitoutunut mieheen, vaikkei olisi pitänyt. Tehnyt kaksi lasta, jotka joutuvat nyt kärsimään miesten paskomasta maailmasta. Tehnyt liikaa töitä, ajautunut burnoutiin (jokaiselle käy niin kun yrittää muutaman vuoden tehdä osa-aikaisen palkalla ja työajalla viiden kokoaikaisen potkut säästösyistä saaneen työt) ja sitä myötä loppuikäiseen köyhyyteen.

Olen ottanut opikseni ja nyt hyödyn yhteiskunnasta niin paljon kuin kehtaan enkä enää ota miestä riesakseni. Mies syö resurssit naiselta.

Vierailija
10/12 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miehen olisin voinut paremmin valita. Vähän kaksipiippuinen juttu kyllä, koska ilman tuota miestä minulla ei olisi juuri niitä lapsia, jotka mulla nyt on. 

Vierailija
11/12 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama parisuhde ainakin olisi voinut jäädä välistä..  no mutta toisaalta on niistäkin jotain oppeja jäänyt ja osaa nykyisin arvostaa toisia asioita isommin, en tiedä olisiko näin tapahtunut ellei näitä koettelemuksiakaan olisi ollut. 

Vierailija
12/12 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monestikin, kuten nyt, jään jumittamaan av:lle vaikka olisi tärkempääkin tai kivempaakin tekemistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän