Inhottavinta mitä miehesi on sinullle tehnyt?
meillä printtasi minusta kuvia ja liimaili joka oveen,ylipainoa minulla 20kg
Kommentit (28)
Vahvasti epäilen että mies on narsisti. On tosi vaikea irrottautua.
Ja vaakakupissa painaa mun maksamattomat opintolainat ym taloudelliset asiat. Olen ajatellut että maksellaan mun lainat edes pois, yhdessä kun on helpompi niitä maksella kuin köyhänä yksinhuoltajana, ja sitten häivyn.
t. 35
Kännissä ei ole huomaavinaankaan. Onneksi ei juo usein.
niin minä ainakin ymmärsin. en ymmärrä tätä piirrettä naisissa että kaikki laitetaan aina toisen naisen syyksi. minkälaisia lapasia teillä on miehinä, jos kaikki syy on aina sen toisen naisen... aina on näin että naista vihataan, mutta meidän Matti se on niin ihana mies että...
Häämatkalla kun sairastuin oksutautiin, ei suostunut lähtemään mun kanssa hotelliin vaan sen oli PAKKO päästä yhteen kiinalaiseen ravintolaan. Mä sitten yrjösin siellä ulkopuolella ja odottelin että hän saa kulinaristiset tarpeensa tyydytettyä...
Ollut kuuntelevinaan, muttei kuitenkaan ole kuunnellut sanaakaan (tätä tapahtuu tosi usein ja on iha sika raivostuttavaa. Miksi pitää teeskennellä että kuuntelee eikä vaan reilusti olla sitten kuuntelematta).
Ei tee juuri mitään asioita, mitä pyydän tekemään.
Ottanut (epähuomiossa) mun avaimet töihin mukaan, niin etten sitten päässyt lasten kanssa kotoa mihinkään.
En ymmärrä tuota pettämiskuviota että se muija haukutaan maan rakoon mutta äijä saa jäädä... Jumalauta, se äijä sen ratkaisun tekee pettääkö vai ei!!!
pettänyt, raiskannut, lyönyt, alistanut, uhkaillut, haukkunut jne... enkä pääse tästä suhteesta irti... :´(
Saanko kysyä miten neuvoisit jotakuta, jos joku muu olisi tänne kirjoittanut tuon minkä kirjoitit? Toista kun on helpompi auttaa kuin itseään. Kumpa tajuaisit oman elämäsi merkityksen ja tärkeyden, ennenkuin jotain vielä pahempaa tapahtuu.
MITÄ VARTEN et muka voi elää ilman tuota miestä???
(vaikka patistankin sitä menemään bailaamaan kavereidensa kanssa), ei polta, urheilee vaan eikä ole koskaan koskenut muhun väkivaltaisesti. (ollaan oltu yhdessä 8 vuotta). toivottavasti pysyy myös tuollaisena!