Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhottavinta mitä miehesi on sinullle tehnyt?

Vierailija
29.03.2006 |

meillä printtasi minusta kuvia ja liimaili joka oveen,ylipainoa minulla 20kg

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeintaan riidan aikana haukkunut lapselliseksi tms. Mutta entinen mies se vasta pissipää olikin.... en edes jaksa luetella mitä kaikkea inhottavaa teki, mutta tappoyritys oli varmaan sieltä inhottavimmasta päästä.

Vierailija
2/28 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Nimitellyt losoperseeksi

-Korkkasi kaljapullon heti kun tulimme vauvan kanssa laitokselta kotiin -----> veti kännit. EIKÄ NÄÄ TÄSSÄ VIELÄ TÄNÄ PÄIVÄNÄKÄÄN MITÄÄN PAHAA!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-kun ottaa viinaa niin tulee agressiiviseksi minua kohtaan ja sanoo loukkaavia asioita

-

jos ei ota alkomahoolia on hyvä mies =)

Vierailija
4/28 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kiltti mies. Hän ei ole koskaan loukannut minua tahallaan.

Vierailija
5/28 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että en edes kehtaa kertoa!!! :)

Vierailija
6/28 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ite olette niin täydellisiä... Aina täällä palstoilla haukutte ukkoja. Sanokaa suoraan miehillenne, minusta monet naiset haukkuu miehiä kavereillleen mutta ei puhu asioista miehelle..

Vierailija
7/28 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kämppä oli kuin pommin jäljiltä kun tultiin ekan lapsen kanssa laitokselta kotiin... eikä sittenkään mies voinut siivota.

no kun lapsi oli 6kk ikäinen meille tuli hirvittävä siita ja mies sitten löi! ja löi vielä päähän... ja olkapäähän yms... pari kertaa sen jälkeen olen selkääni saanut... luojan kiitos se on loppunut!

sitten joskus kun alkuaikana enne lasta oli tottunut siihen että seksiä melkein päivittäin oli ja useesti päivässä niin lapsen syntymän jälkeen muutaman vuoden ajan vinkui seksiä niin kauan että sitä sai vaikka minä en olisi halunnut, ja melkein aina annoin sen takia etten jaksanut alkaa tappelemaan.

Mutta jotenkin tässä vuosien varrella on tuollekkin miehelle järkeä tullut päähän ja se on jotenkin kasvanut aikuseks... mutta silti nuo tapahtumat vaan aina tulee mieleen jos tulee riitaa tms...

Vierailija
8/28 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei ole koskaan tehnyt mulle mitään inhottavaa.

Vierailija
9/28 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tainnut ihan oikeesti kasvaa aikuseks...

T:11

Vierailija
10/28 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka miten miettisi, niin ei tule mitään inhottavaa mieleen, vaikka 10v ollaan kohta yhdessä oltu.

Vierailija
11/28 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narrasi minulle vievänsä kamun vain rajalle, jossa sitä tullaan vastaan. Pari kertaa luvannut tulla ajoissa pippaloista kotiin, vaan aamuun meni.

Mutta toi Viipuri juttu oli kyllä mehevin inhotus ; )

Vierailija
12/28 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan normaalisti, myös sängyssä. Meidän nuorin lapsi oli silloin 5kk!

Vierailija
13/28 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hermostuu joka kerta kun huomautan asiasta, että en minäkään omiani enää säilytä.

Ei ilmeisesti aikomustakaan hävittää kirjeitä?

minusta se on loukkaavaa. miksi hän haluaa säilyttää entisensä vuodatuksia? ei osaa itsekään siihen vastata, vaan hermostuu aiheesta suhteettomasti.

Vierailija
14/28 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä ole enään minun mies:D

Vierailija
15/28 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran veti jaloista sohvalta alas niin että olin mustelmilla ei sentään lyönyt.

Vierailija
16/28 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vituttaa tällä hetkellä eniten!!

Vierailija
17/28 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei uskonut että hänen äiti vittuilee yms... mulle aina sillon kun mies ei ole paikalla, mies vaan piti äitinsä puolia koko ajan, mutta onneksi tuokin sitten hänelle ajan mittaan valkeni. JA

On niin mustasukkainen että en ikinä päässyt mihinkään, edes kauppaan ilman lasta ja sillonkin soitteli aina perään.

Vierailija
18/28 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olin työn vuoksi paljon toisella paikkakunnalla.

Petti minua myös parhaan ystäväni (nykyään ex-ystävä) kanssa.

Kännissä haukkuu, alistaa henkisesti ja mollaa.

Selvin päin hyvä mies.

Vierailija
19/28 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätti minut... Siitä on nyt viikon verran... Elämäni on ohi... Hän haluaa säilyttää suhteemme, mutta haluaa olla yksin. Ei tiedä mitä elämältään haluaa.. Mutta tietää sen että haluaa olla yksin. Sunnuntaina soitin ja joku tyttö vastaa ja sanoo, että olen PIIPIN uusi tyttöystävä ja hän ei halua että soittelet enään.. Sen jälkeen puhelimeen ei vastattu. Olivat jossain baarissa.

Maanantaina soitin päivällä (oli töissä) ja vastasi.. Se tyttö on vaan pano. Sillä tytöllä on monia miehiä, haluaa vaan pitää hauskaa. Siksi tykkää siitä tytöstä. Eli ei ole tyttöystävä; molemmat haluaa vain seksiä.

Ja edelleen parun tämän miehen perään. Olen aivan erakoitunut tänne kämppäään. Itken 24/7. Aamuisin en saa edes meikkiä silmiin kun ne on niin turvonneet..

En jaksa enään..

Vierailija
20/28 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten jankutti noin 10 kertaa erästä osoitetta. Asutaan keskustassa ja minä lähdin klo 04 pyjamassa juoksemaan tähän kyseiseen osoitteeseen.

Mies seisoi tällä kadulla ja kun pääsin hänen kohdalleen, huomasin, että häneltä tuli vaahtoa suusta. Oli tuhannen kamoissa. Sain talutettua kotiin ja soitin sairaalaan. Selvisi, että joku oli " myrkyttänyt" mieheni baarissa joillain ryyneillä. Läheltä piti ettei henki mennyt. Monta tuntia oli sellaisessa ihme tilassa. Saattoi esim yhtäkkiä nousta sängystä istumaan ja kuvitteli ajavansa autoa :D

Onneksi tästä selvittiin. Mieheni ei siis ole mikään narkkari, sattui vaan olemaan väärässä paikassa väärään aikaan. Vaikkei tuo välikohtaus mieheni syytä ollutkaan, niin olin siitä pitkään vihainen, niin paljon pelästyin! Tämä siis pahinta, mitä mieheni on minulle " tehnyt" . Hyvä mies on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi