Tilanneviesti

Keskustelu Aihe vapaa-alueella on suljettu aikavälillä 23:00 - 07:00.

Mind Fuckit, jotka tajusit aivan liian myöhään?

Vierailija

Minulla myös tämä kuuluisa N-Y-T - Nyt, eli ne kirjaimet eivät ole sattumalta juuri N-Y-T

Sivut

Kommentit (338)

Vierailija

Cheekin Sokka irti... luulin, että kyseessä on joku kranaatin räjäyttämiseen liittyvä vertauskuva. Sitten yhtenä päivänä tajusin, että sillä tarkoitetaan juomatölkin sokkaa. Juomisestahan se biisi kertookin!

Vierailija

Yläasteella tajusin, että tuiki tuiki tähtönen ja aakkoslaulu menee samalla sävelellä. Musta tuntuu, että on vielä kolmaskin, mutten keksi että mikä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tajusin vasta pari vuotta sitten, että Olvin logossa lukee Olvi. Luulin aiemmin logoa (olut)tynnyriksi.

Mutta sehän on :D siinä lukee olvi oluttynnyrin muodossa.

Ja itellä oli toi N-Y-T:n kanssa sama, vasta pari vuotta sitten tajusin. Pienenä aina sanoin "än yh tee nyt", ei mennyt ihan oikein :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tajusin vasta pari vuotta sitten, että Olvin logossa lukee Olvi. Luulin aiemmin logoa (olut)tynnyriksi.

Itse tajusin tän, kun opin lukemaan, oli vaikea olla näkemättä sitä OLVI-sana siinä.

Vierailija

kun katsoo Bliw-saippuaa peilistä, niin heijastuksesta tulee wild. Hokasin tämän vasta pari viikkoa sitten kun satuin katsomaan peiliin se pullo kädessä ja olin ihan että wow :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
kun katsoo Bliw-saippuaa peilistä, niin heijastuksesta tulee wild. Hokasin tämän vasta pari viikkoa sitten kun satuin katsomaan peiliin se pullo kädessä ja olin ihan että wow :D

Wow! Tää oli uusi mulle, en ollut ees ajatellut :D todellinen mindfuck!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Yläasteella tajusin, että tuiki tuiki tähtönen ja aakkoslaulu menee samalla sävelellä. Musta tuntuu, että on vielä kolmaskin, mutten keksi että mikä.

En minä ole koskaan sillä sävelellä aakkosia laulanut. Luulin että ainoastaan englanninkielisissä maissa lauletaan aakkoset ja "tuiki tuiki  tähtönen" samalla sävelellä.

Vierailija

Että uunin alla oleva lokero on tarkoitettu ruuan lämpimänä pitämiseen jos jotain ei mahtunut samalla kertaa valmistamaan.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat