Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korkeakoulujen yhteishaun tulokset 2017

Vierailija
15.06.2017 |

Ajattelin, että tässä keskustelussa voidaan jännittää yhdessä opiskelupaikkojen saantia. Toivon mukaan jo ensi viikolla tieto onko saanut opiskelupaikan, tulee opintopolkuun. Osaan paikoista on saattanutkin jo tulla.

Minne olette hakeneet ja mitkä on fiilikset?

Kommentit (1077)

Vierailija
381/1077 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En päässyt Aaltoon, varasijalla ~270. Harmittaa, kun pöndelle olisi kyllä noilla pisteillä menty.[/quote

Mikä ala?

Kauppatieteet

Vierailija
382/1077 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen jonossa sijalla 27 (aloituspaikkoja 35) eli tiukille on mennyt :D Huh!

Tiukille?

No tämänkin asian voi katsoa monesta näkökulmasta :)

Ehkä asiaan vaikuttaa se, että edellisellä hakukerralla ammattikorkeaan hakiessani olin sijalla 3 (40:stä), niin 27/35 tuntuu, että meni "tiukille".

Nyt kutsuu yliopisto!

Et selkeästi ymmärrä jonon konseptia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/1077 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten Aaltokin on saanut jo tulokset julkastua, mutta HY junnaa paikoillaan.

Vierailija
384/1077 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jonossa sijalla 27 (aloituspaikkoja 35) eli tiukille on mennyt :D Huh!

...Niin jos olet jonossa, etkö ole tällöin 62. paras hakija? Jos olet 35:n hyväksytyn joukossa, ei sinun pitäisi olla _jonossa_. :O

Vierailija
385/1077 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulos liikkuu. Pääsette alkuvarasijoilta.

Vierailija
386/1077 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kaikille, jotka ovat saaneet paikan!! <3 itse vielä odottelen...

Vierailija
387/1077 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metropoliasta, Laureasta ja Diakista odotan tuloksia... Mistäkään näistä ei ole tullut. Hain terveydenhoitajaksi yllä mainittuihin. Ovatko muut saaneet mitään sote-alan tuloksia näistä kouluista?

Vierailija
388/1077 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin venailen bilsan tuloksia (Helsinki ykkösenä ja Turku kakkosena). Pitäis ehkä lakata päivittämästä selainta koko ajan

Vierailija
389/1077 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin venailen bilsan tuloksia (Helsinki ykkösenä ja Turku kakkosena). Pitäis ehkä lakata päivittämästä selainta koko ajan

Mä en jaksa montaa kertaa per sisäänkirjautumikerta päivitellä, mutta oon omaa sydäntä (ja pankin tunnuslukulistaa) säästääkseni rajoittanut sisäänkirjautumiset 3krt/pvä. Eli aamulla joskus 9 aikaan kun luulisin että ne on alkaneet jo päivittää tuloksia, sit alkuiltapäivästä ja vikana joskus 19-20 aikaan kun kuvittelisin että sen jälkeen ei ainakaan enää uusia tuloksia tule. Mulla meinaan sydän hakkaa sen verran joka kerta kun tuonne kirjaudun ettei tää tunnu enää terveeltä :D

Onnea kaikki hyväksytyt! Ja pienillä varasijoilla olevat, tsemppiä teille, hyvät mahkut on vielä!

Vierailija
390/1077 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut jo muutaman päivän varasijalla 1. Tamkin th-koulutukseen... Juhannusta ennen muuttui varasijaksi 1 ja sen jälkeen on pysynyt siinä.

Vierailija
391/1077 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan kuullut Kareliasta mitään?

Vierailija
392/1077 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkeekö saamiaan pääsykokeiden pisteitä mistään? Sähköpostissa, joka tuli opintopolusta, ei ainakaan niitä näkynyt. Opintopolussakaan ei tietääkseni niitä näy.

Vierailija
393/1077 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkeekö saamiaan pääsykokeiden pisteitä mistään? Sähköpostissa, joka tuli opintopolusta, ei ainakaan niitä näkynyt. Opintopolussakaan ei tietääkseni niitä näy.

Tuloskirjeessä pitäisi tulla eli joskus jälkeen 30.6.. Jos ei, ota hakijapalveluun yhteyttä.

Vierailija
394/1077 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut jo muutaman päivän varasijalla 1. Tamkin th-koulutukseen... Juhannusta ennen muuttui varasijaksi 1 ja sen jälkeen on pysynyt siinä.

Tsemppiä! Mullakin oli viime vuonna 1. varasija tosi kauan mun nykyiseen kouluun, mutta kyllä niissä tapahtuu aina liikettä vielä kun viralliset tulokset tulee, varmasti pääset. :)

Nyt ite kuumottelen tästä ensikertalaiskiintiöstä, mun onneks HY teki tän uudistuksen tänä vuonna, niin omaan hakukohteeseen on jotai mahiksia, vaikka ei olis ensikertalainen. 

Vierailija
395/1077 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Metropoliasta, Laureasta ja Diakista odotan tuloksia... Mistäkään näistä ei ole tullut. Hain terveydenhoitajaksi yllä mainittuihin. Ovatko muut saaneet mitään sote-alan tuloksia näistä kouluista?

Mä odottelen myös näitä, lisäksi Turun amkiin kätilöksi/sh:ksi. Sais pikku hiljaa tulla tiedot! Helpottavaa, etten ole ainoa joka näitä odottaa, kelasin jo että kaikille hyväksytyille olisi ilmoitettu.

Vierailija
396/1077 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli eilen valinta vielä kesken. Mietin, että katsonko seuraavan kerran vasta viimeisenä päivänä, pystyisiköhän?

Tää sähköinen ilmoittelu on syvältä. 

Vierailija
397/1077 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei kans oo tamkin kätilökoulutukseen varasija liikkunu enää juhannuksen jälkeen, viime viikolla liikku monella sijalla. Metropoliaan ootan kans tuloksia!

Vierailija
398/1077 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mun neljännen hakukohteen varasija on muuttunut takaisin "opiskelijahaku kesken"? En ymmärrä.

Vierailija
399/1077 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Seamkin tuloksia tullut kellekään?

Vierailija
400/1077 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opintopolussa näkyy lokia klikkailemalla, selaa pari sivua taaksepäin niin näet kuinka. Tämä siis jos olet malttamaton, jos ei ole niin kiire niin hyväksymiskirjeessä käsittääkseni näkyy. Ja kouluihin soittamalla selviää myös tulosten julkistamisen jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän