Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Help! Hätä/pika: miten saan naisen leppymään?

Vierailija
15.06.2017 |

Olen ihastunut yhteen naiseen ja käyttäydyin yli-innokkaasti taas kuin idiootti. Kosketin hänen kämmeniään, kun olisin halunnut halata häntä yhdessä lähtötilanteessa. Mutta hän ei halunnut lähempää kontaktia. Hän oli ärhäkkä ja hieman vihainen jopa. Vein hänelle hienon (ja arvokkaan) ruusukimpun, mutta muu performanssini oli täysin epäonnistunutta. Hän on itseäni kymmenisen vuotta vanhempi ja tapaamme joskus töihin liittyvän tilanteen myötä. Olen totaalisen rakastunut häneen. Mikä auttaisi vielä?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskit kämmeniin?

Vierailija
2/41 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos soittaisin hänelle, mitä voisin sanoa lepyttääkseni hänet? On ankeaa viettää koko kesä näkemättä häntä, jos viimeisin tilanne olisi ollut niin alakuloinen ja ahdistava kuin tämänpäiväinen tilanne oli. Oon ihan epätoivoinen. Hän on mun elämäni rakkaus oikeasti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole koira! Ole itsevarma sika.

Vierailija
4/41 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla, hän ei pidä sinusta. 

Vierailija
5/41 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puhuminen on vaikeaa niin kirjoita kirje ja kerro tunteistasi.

Vierailija
6/41 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koskit kämmeniin?

Koskin käsiin, kyllä. Se oli erehdys, mutta olisin halunnut halata häntä tai edes jotenkin sipaista hellästi. En käsitä, miksi hän oli niin vihainen ja vihamielinen mua kohtaan. Tekisi mieli tehdä itsari, mutten pysty tekemään sellaista perhesyistä.

Olet pelottava.

Vierailija
7/41 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna olla, hän ei pidä sinusta. 

Mikä mussa on vikana? Miten mun pitäisi muuttua?

Vierailija
8/41 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olet varattu ja sinulla on lapsia, mutta olet nyt palavasti rakastunut toiseen naiseen. Itsaria et voi tehdä koska sinulla perhe joka luottaa sinuun.

Vinkkini on, että unohda se toinen nainen äläkä lähentele häntä enää. Hän ei pidä sinusta. Tai tietää että olet perheellinen, eikä halua sekaantua tuollaiseen. Anna olla ja vie seuraavat kukat vaimollesi.

Vierailija
9/41 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koskit kämmeniin?

Koskin käsiin, kyllä. Se oli erehdys, mutta olisin halunnut halata häntä tai edes jotenkin sipaista hellästi. En käsitä, miksi hän oli niin vihainen ja vihamielinen mua kohtaan. Tekisi mieli tehdä itsari, mutten pysty tekemään sellaista perhesyistä.

Olet pelottava.

En jaksaisi elää, jos joudun olemaan ilman rakkautta lopun elämäni. Hän on kaunein nainen, jonka tiedän. En voi kiinnostua kenestäkään muusta kuin hänestä.

Vierailija
10/41 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli nuoruudessa muutama tuollainen perässäroikkuja ja kutsuin heitä vainoojiksi ja itseäni idioottimagneetiksi.

Se oli todella ahdistavaa kun joku roikkkui perässä, soitteli ja seurasi!

Ei auttanut vaikka kuinka töykeä oli.

Tuli omat ahdistavat kokemukset mieleen kun tekstiäsi luin.

Jätä se nainen nyt herranen aika rauhaan. Hän ei ole sinusta pätkääkään kiinnostunut.

Vierailija
11/41 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan käytä sanaa performanssi hänen kuultensa.

Vierailija
12/41 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli nuoruudessa muutama tuollainen perässäroikkuja ja kutsuin heitä vainoojiksi ja itseäni idioottimagneetiksi.

:D

Vierailija
13/41 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takiaisista ei kukaan tykkää. Takiasspanielista vielä vähemmän.

Vierailija
14/41 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli olet varattu ja sinulla on lapsia, mutta olet nyt palavasti rakastunut toiseen naiseen. Itsaria et voi tehdä koska sinulla perhe joka luottaa sinuun.

Vinkkini on, että unohda se toinen nainen äläkä lähentele häntä enää. Hän ei pidä sinusta. Tai tietää että olet perheellinen, eikä halua sekaantua tuollaiseen. Anna olla ja vie seuraavat kukat vaimollesi.

Otin eron exästäni osittain tämän rakastamani naisen vuoksi. Noh, ilmeisesti hän ei sitten tosiaan pidä minusta, mutta olisi kiinnostavaa tietää se syy siihen.

Vierailija
15/41 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se oli todella ahdistavaa kun joku roikkkui perässä, soitteli ja seurasi!

Ei auttanut vaikka kuinka töykeä oli.

Tuli omat ahdistavat kokemukset mieleen kun tekstiäsi luin.

Jätä se nainen nyt herranen aika rauhaan. Hän ei ole sinusta pätkääkään kiinnostunut.

Mutta mitä mun pitäisi tehdä, jotta hän olisi kiinnostunut? Tai että joku muu lähes yhtä upea tapaus kiinnostuisi.

Vierailija
16/41 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koskit kämmeniin?

Olet pelottava.

En jaksaisi elää, jos joudun olemaan ilman rakkautta lopun elämäni. Hän on kaunein nainen, jonka tiedän. En voi kiinnostua kenestäkään muusta kuin hänestä.

Sitten sinä et jaksa. Mitä tarkalleen ottaen tapahtuu, kun lakkaat jaksamasta?

Vierailija
17/41 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koskit kämmeniin?

Olet pelottava.

Sitten sinä et jaksa. Mitä tarkalleen ottaen tapahtuu, kun lakkaat jaksamasta?

Sekin on hankala tilanne, sillä mun pitäisi vain kärvistellä lasten vuoksi. Oikeasti haluaisin kuolla, mutta exäni on niin vastuuton, etten voi jättää lapsia hänen armoilleen. Ja toki lapset ja omat vanhempani sekä pari kaveria pitävät minusta ja minä heistä. Mutta puolison löytyminen näyttää täysin mahdottomalta tehtävältä.

Vierailija
18/41 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei vastannut alkuperäiseen kysymykseeni...siis miten saisin hänet leppymään? Vai pitäisikö minun vain lopultakin luovuttaa?

Vierailija
19/41 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaan sinä mitään syytä alat tivaamaan. Ihmiset pitävät toisistaan luontaisesti tai sitten ei. Mitä sillä tiedolla tekisit? Yrittäisitkö esittää jotain muuta kuin mitä olet? Tuo sinun tunteesi ei ole rakkautta vaan pakkomielle. Ihastunut siis kyllä olet. Mutta jokaisella on vapaus valita seuransa. Luultavasti ihastuksesi kohde on jo huomannut pakkomielteisen stalkkauksesi ja kärsii siitä. Hänen mielestään olet todennäköisesti kiusallinen, jopa vastenmielinen. Et tule koskaan saamaan ketään ihmistä väkisin. Lopeta ja hae apua mielenterveysongelmaasi. 

Vierailija
20/41 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän antoi mulle jo kerran aiemmin pakit...itse asiassa juuri ennen virallista avioeroani. Mutta silti meillä oli kivaa flirttailua ja mukavaa fiilistä tuossa välissä. Tulin aina onnelliseksi, kun näin hänet. Ei niin erityisen kiinnostavia naisia tapaa kuin ehkä kerran kymmenessä vuodessa, joten harmittaa, jos menetän hänet lopullisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän