Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Help! Hätä/pika: miten saan naisen leppymään?

Vierailija
15.06.2017 |

Olen ihastunut yhteen naiseen ja käyttäydyin yli-innokkaasti taas kuin idiootti. Kosketin hänen kämmeniään, kun olisin halunnut halata häntä yhdessä lähtötilanteessa. Mutta hän ei halunnut lähempää kontaktia. Hän oli ärhäkkä ja hieman vihainen jopa. Vein hänelle hienon (ja arvokkaan) ruusukimpun, mutta muu performanssini oli täysin epäonnistunutta. Hän on itseäni kymmenisen vuotta vanhempi ja tapaamme joskus töihin liittyvän tilanteen myötä. Olen totaalisen rakastunut häneen. Mikä auttaisi vielä?

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koskit kämmeniin?

Koskin käsiin, kyllä. Se oli erehdys, mutta olisin halunnut halata häntä tai edes jotenkin sipaista hellästi. En käsitä, miksi hän oli niin vihainen ja vihamielinen mua kohtaan. Tekisi mieli tehdä itsari, mutten pysty tekemään sellaista perhesyistä.

Olet pelottava.

En jaksaisi elää, jos joudun olemaan ilman rakkautta lopun elämäni. Hän on kaunein nainen, jonka tiedän. En voi kiinnostua kenestäkään muusta kuin hänestä.

Sitten sinä et jaksa. Mitä tarkalleen ottaen tapahtuu, kun lakkaat jaksamasta?

Sekin on hankala tilanne, sillä mun pitäisi vain kärvistellä lasten vuoksi. Oikeasti haluaisin kuolla, mutta exäni on niin vastuuton, etten voi jättää lapsia hänen armoilleen. Ja toki lapset ja omat vanhempani sekä pari kaveria pitävät minusta ja minä heistä. Mutta puolison löytyminen näyttää täysin mahdottomalta tehtävältä.

Ymmärsin tekstistä että sulla oli jo puoliso. Millos rakkaus häneen katosi? Miksi et alunperin mennyt rakkaudesta naimisiin ja tehnyt lapsia rakkausliittoon? Vai oliko tunteet samanlaisia aikanaan exää kohtaan ja sait vastakaikua ja nyt on tylsää ja pitää löytää uusi saavuttamaton ihailun kohde, kun exän saavutit? Tälle on joku nimityskin mitä en muista.

Menin alunperin rakkaudesta naimisiin, mutta rakkaus alkoi häipyä parin ensimmäisen vuoden jälkeen. Mitään läheisyyttäkään ei enää ollut. Kieltämättä siinä, miten kohtasin exäni, oli jotain samaa tämän tilanteen kanssa, sillä hän oli tavallaan "sopimaton" puolisoehdokas tuolloisten asemiemme vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän