Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koiran punkki

Vierailija
15.06.2017 |

Koiralla oli punkki ja juuri kun olin etsimässä pihtejä, niin koira rapsutti sen irti itsestään. Punkki selvästi katkesi. Onko vakavaa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koiralla oli punkki ja juuri kun olin etsimässä pihtejä, niin koira rapsutti sen irti itsestään. Punkki selvästi katkesi. Onko vakavaa?

Ei. Koira ja kissa poistavat varmasti itse itsestään kymmenkertaisen määrän punkkeja siitä mitä me niitä löydämme. Tosin en tiedä voiko koira / kissa saada tauteja punkista, mutta asialle ei kai voi mitään.

Vierailija
2/8 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin käyttämämme lääkäri oli sitä mieltä, että myös lemmikit saavat punkkitauteja. Oli lääkinnytkin lemmikkinsä, jotta borrelioosi ei tarttuisi siitä lapsiinsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ne saada samoja tauteja kuin ihmisetkin. Mutta mikäs teet, eipä ne ymmärrä, ettei niitä saisi rapsia pois.

Vierailija
4/8 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin käyttämämme lääkäri oli sitä mieltä, että myös lemmikit saavat punkkitauteja. Oli lääkinnytkin lemmikkinsä, jotta borrelioosi ei tarttuisi siitä lapsiinsa.

Joko sinä tai lääkäri olette kujalla. Borrelioosi ei tartu koirasta ihmiseen.

Vierailija
5/8 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis borrelioosi ei tartu koirasta ihmiseen. Vaatii sen punkinpureman. Koiralle on mitä ilmeisemmin annettu punkintorjuntalääkitys, ettei kuljettaisi eläviä punkkeja kotiin, eikö?

Vierailija
6/8 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen antanut koiralleni sellaisen niskaan levitettävän apteekin punkkitorjunta-aineen.

ap

Vierailija
7/8 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö tuon levittäen estää punkkeja tarttumasta koiraan?

Vierailija
8/8 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän