Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taco Bell tulee Suomeen!

miesss
15.06.2017 |

http://www.is.fi/taloussanomat/porssiuutiset/art-2000005255141.html

Vihdoinkin =) Hyvää meksikolaista sapuskaa. Suosittelen.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheeta sontaa! Suosittelen kiertämään kaukaa.

Vierailija
2/31 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää roskaruokaa tänne tarvitaankin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei oikeasti voitais lisätä terveellisiä vaihtoehtoja?

Täälläkin osa länkyttää lihavuudesta yms. miksei tekisi asialle jotakin ja perusta vaikka terveysruoka-ravintolaa, joka ei kuitenkaan olis mikään liian kallis. Jos olis muutakin vaihtoehtoja kuin jotain amerikkalaisia rasvaa ja hiilareita tihkuvia pikaruokia, niin olis varmasti monelle helpompaa pysyä terveellisessä ruokavaliossa.

Vierailija
4/31 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee, epäterveellistä roskaruokaahan ei ole mistään aiemmin saanut!

Vierailija
5/31 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meksikolaisen ruoan kanssa TacoBellilla ei ole mitään tekemistä.

Vierailija
6/31 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisia annoksia ja minkälaisia ruokia he siis tarjoavat?

Vierailija
7/31 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko yhtä paska kuin hese ja mäkki?

Vierailija
8/31 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen syönyt Taco Bellissä ja mielestäni ruoka oli tosi mitätöntä. Tuskin edes vaivaudun testaamaan uudelleen kun se Suomeen tulee. Ihan yhtä hyvää tex-mex pikaruokaa teet itse kotona kun ostat tacokuoret kaupasta, laitat väliin vähän paistettua kanaa, salaattia, tomaattia ja jotain kaupan hyllyltä löytyvää tex-mex kastiketta. Hintaa tuolle tulee 20% siitä mitä sama ruoka Taco Bellissä maksaa.

Vierailija
9/31 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo aivan sontaa koko ruoka en tykkää itsekään .

Vierailija
10/31 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista ruokaa tarjotaan, jota myydään. Eli kaikki kasvisravintolaruoan kannattajat sanoista tekoihin jotta paikkanne pysyvät pystyssä. Meidän kaupungin kasvisruokaravintola meni juuri konkurssiin...

Vierailija
11/31 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään näe, että tälle olisi kysyntää Suomessa. Kuinka moni pikaruokaan päätyessään valitsee jotain tacoja?

Vierailija
12/31 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sensuroidaan asiallista kritiikkiä (epäterveellinen, laaduttomat ainekset jne) tuota ketjua vastaan, jo 12 viestiä on poistettu. Sama juttu oli tuossa nestle kitkat hypetys ketjussa.

Eihän sitä voida sallia restelin ja nestlen kritiikkiä ettei vaan mee mainossopparit sanomalta muualle. Hävetkää modet.

Vierailija
13/31 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siellä muutakin kuin tacoja. Tai ainakin jenkeissä oli. Sisällöksi pystyi valitsemaan erilaista tavaraa, oma suosikkini oli joku papujauhelihatäyte tortillaan. Kävimme muutaman kerran Amerikassa asuessamme Taco Bellillä syömässä ja ihan ok se oli vaihteluna, ruokaisaa ja nopeaa.

Vierailija
14/31 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran olen syönyt Taco Bellissä ja mielestäni ruoka oli tosi mitätöntä. Tuskin edes vaivaudun testaamaan uudelleen kun se Suomeen tulee. Ihan yhtä hyvää tex-mex pikaruokaa teet itse kotona kun ostat tacokuoret kaupasta, laitat väliin vähän paistettua kanaa, salaattia, tomaattia ja jotain kaupan hyllyltä löytyvää tex-mex kastiketta. Hintaa tuolle tulee 20% siitä mitä sama ruoka Taco Bellissä maksaa.

No nyt päästään asian ytimeen! Miksi on yleensäkään ravintoloita, kun voi tehdä itsekin? Ja pirskatti sentään, pääsee paljon halvemmalla! :D Joopa joo...

Vierailija
15/31 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi itsekin mieli inistä siitä, että pitäisi saada terveellisempää ruokaa, eikä noita pikaruokaloita... mutta olen kuullut, että taco bellissä olisi hyvää ruokaa, niin pitää se ainakin testaamassa käydä :)

Vierailija
16/31 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän asti olen joutunut lähtemään hollantiin joka kerta, kun olen Taco Belliin halunnut. Siellä lähin. Nyt alkaa tulla huomattavaa säästöä, ku ei enää tarvi tehdä useaa päivän reissua hollantiin päästäkseen maaaaaaailman parhaaseen ravinteliin, mmmmmmslurps!

Vierailija
17/31 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihmisellä on perusruokavalio kunnossa niin ihan ok välillä syödä tuollaisissa paikoissa. Eikä ravintoloita perusteta sitä ajatellen et tuleekohan tästä nyt jollekin ylipainoiselle ongelma.

Vierailija
18/31 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tex Mexillä ei ole mitään tekemistä meksikolaisen ruuan kanssa.

Vierailija
19/31 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituista on se uutisointi, että "tulee lisää työpaikkoja". No joo, tulee lisää 7e/tunti -työpaikkoja opiskelijoille ja toki kilpailu lisääntyy samalla, joku paikka sitten ehkä menee samalla nurin tai vähentää työvoimaansa.

Vierailija
20/31 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Restell haluaa maksaa Taco Bellille että saa myydä tex-mex ruokaa? Suomessa menestyisi aivan itsekehitetty brändikin . Annokset ovat taatusti mukautettu Suomen erityisolosuhteisiin niin että asiakas tuntee tulleensa huijatuksi kuten mäkkärissä ja hesessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä