Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovulaatio ja yhdynnät ma 12.6, voiko näkyä testillä tästä 2 vkon kuluttua juhannuksena 24-25.6?

Vierailija
15.06.2017 |

Voiko raskaus näkyä apteekin testillä 2 vkoa yhdynnöistä? Mitä testiä suosittelette?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teoriassa voisi jo näkyä. Kannattaa kysyä apteekista mitä siellä suositellaan mutta onko niissä oikeasti eroa?

Vierailija
2/9 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP tässä. Oviksessa Clearbluen mittarilla kaksi hymynaamaa ja yhdynnät ajoittuivat tähän. Siitä asti alavatsa ollut kova, ihan kuin selvästi jo tuntisin oireita/ olevani raskaana.

Kannattaako tehdä testi jo viikon kuluttua, eli 2 vkoa ovulaatiosta? Miten ns lisäyhdynnät, tuleeko seksiä harrastaa nyt normaalisti edelleen ovulaation hymynaamojen jälkeen päivittäin tai joka toinen päivä? 

Kiitos vastaajille!! Vauva kovasti toiveissa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se joillakin saattaa näkyä jo noin aikasin, minulla ei näkynyt. Minulla näytti testi plussaa vasta kun kuukautiset olivat viikon myöhässä eli noin kolmen viikon päästä ovulaatiosta.

Lisäyhdyntöjä kannattaa tehdä joka toinen päivä.

Vierailija
4/9 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
5/9 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain Prisman halppistestillä plussan heti 2viikkoa ovulaatiosta. Clearbluella näkyi vasta myöhemmin. Prismassa taisi kaksi testiä maksaa 5e. Halppis ei ole aina huono :)

Vierailija
6/9 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos 5 kiva kuulla!! 

Vierailija
7/9 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla näkyi jo n. 11 päivää hedelmöittymisen jälkeen haalea plussa. Taisi olla joku raskauskeijun perustesti.

Vierailija
8/9 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi! Teiltä saattaisi saada vähän apua tilanteeseen. Tästä on jo 17pv kun olin yhdynnässä, omistan mirena kierukan ja ennen yhdyntää oli pieniä kipuja alavatsassa, olisiko voinut kierukka liikahtaa? No kuitenkin on nyt ollu jo yli viikon outoa nippailua ja viilto tunteita alavatsassa ja tosi turvonnut olo, hirmu väsymys kokoajan, huimaa todella paljon että välillä tuntuu kuin jalat lähtisi alta.. ja tosi kovaa päänsärkyä. Nännipihatkin tummentuneet.. Tein äsken testin ja näytti negaa.. voiko silti olla mahdollista että olisin raskaana, koska nämä oireet on todella pahoja eikä mitään kuviteltuja.. :/ millon kannattaisi tehdä uusi testi että olisi jo aika luotettava?

9/9 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis tuohon aikaisempaan liittyen ei ole tullut ollenkaan kierukan aikana kuukautisia joten en voi päätellä niistäkään millon olisi hyvä tehdä uusi testi :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme