Mies haluaa muuttaa mun ja lapsen kanssa asumaan, mutta ei halua isäpuoleksi eikä että ollaan uusperhe
Elikkä olen yh, ja ollaan nyt seurusteltu pari vuotta silleen että on oltu välillä kaksin kun lapsi on isänsä luona, ja välillä kolmisteen. Mies on ihana kahden, ja haluisi kovasti että muutetaan yksiin. Se vaan että on kyllä lapselle ihan asiallinen ja noin, mutta ei voi sanoa että heillä sen kummemmin synkkaa, ja mies on aina mielellään kaksin. On ollut uusperheessä ennenkin ja sanoo ettei halua enää lisää sitä lajia.
Mitä teen? On ihana ja huomaavainen ja puuhakas mies.
Kommentit (307)
Kysytkin vielä?? Se haluaa sut mut ei sun lasta. Mitä sä tollasella miehellä teet???
No mihin se sun lapsi menee? Muuttaako se siis isälleen vai meneekö se jonnekin sisäoppilaitokseen vai mihin?
Ei voi asua teidän kanssa se on selvä. Eli vastaa nyt tähän: Mihin lapsi?
No mä tietenkin haluan asua mun lapsen kanssa ja että sillä on kotona hyvä.
Ap
Ette muuta yhteen, ei tule toimimaan saman katon alla asuminen tuolla asenteella. Suhde voi olla vakava vaikka asutte eri osotteissa ja pysyy luultavasti kiinnostavana pitkään, kun voitte deittailla, ettekä jaa koko arkea yhdessä.
Miten voit edes kysyä tuollaista? En olisi mitenkään voinut seurustella kahta vuotta miehen kanssa joka ei pidä lapsestani. Surettaa lapsi joka on jo kaksi vuotta joutunut elämään niin että tietää äidin uuden miehen toivovan ettei häntä olisi. Ja varmasti tietää, lapset vaistoavat kyllä ihmeellisen hyvin asioita. Mitä jos olisit vihdoin äiti ja laittaisit lapsesi hyvinvoinnin oman parisuhteesi edelle. Mistä näitä yh-äitejä oikein sikiää jotka ovat valmiita laittamaan oman lapsensa tuollaiseen tilanteeseen heti kun joku mies vähän lepertelee.
On muuten hyvä mies, raitis ja luotettava, töissäkäyvä, tekee kotitöitä ja halaa ja pussaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miten voit edes kysyä tuollaista? En olisi mitenkään voinut seurustella kahta vuotta miehen kanssa joka ei pidä lapsestani. Surettaa lapsi joka on jo kaksi vuotta joutunut elämään niin että tietää äidin uuden miehen toivovan ettei häntä olisi. Ja varmasti tietää, lapset vaistoavat kyllä ihmeellisen hyvin asioita. Mitä jos olisit vihdoin äiti ja laittaisit lapsesi hyvinvoinnin oman parisuhteesi edelle. Mistä näitä yh-äitejä oikein sikiää jotka ovat valmiita laittamaan oman lapsensa tuollaiseen tilanteeseen heti kun joku mies vähän lepertelee.
No mä ajattelin että ottaa varmaan aikansa että tutustuu toisiinsa, että pitää vaan viettää aikaa yhdessä. Mutta kyllä me nyt on sen verran vietetty, ettei se tästä muutu.
Ap
Vierailija kirjoitti:
On muuten hyvä mies, raitis ja luotettava, töissäkäyvä, tekee kotitöitä ja halaa ja pussaa.
Ap
Halaa, pussaa, nussaa - ja vihaa lastasi. On muuten hyvä mies.
Vierailija kirjoitti:
5/5
No ei oo ees provo.
Oliskin.
Ap
Pudotappa ne vaaleenpunaset lasit silmiltäsi nainen. Tietenkään et muuta yhteen miehen kanssa joka ei ole pätkääkään kiinnostunut lapsestasi. Miltä susta tuntuis jos teille muuttaisi joku joka ei pidä _sinusta_?
Ajattelin siis että eihän uuden miehen tarvis toisen lasta varsin rakastaakaan. Mutta jotenkin tuntuu että olis hyvä jos edes vähän pitäis.
Ap
Kysy mieheltä mitä käytännössä tarkoittaisi että hän haluaisi asua yhdessä mutta ei olla perhe?
Haluaisi todennäköisesti että maksat asumis- ja elinkustannuksista 2/3 osaa, kun teitähän on kaksi, mies yksin.
Miltä lapsesta tuntuisi, kun ihminen joka ei välitä eikä halua osallistua asuisi samassa talossa?
Eikö se muka riitä että tulee tenavan kanssa toimee. Ei kenenkään tarvi esittää isää jos sitä ei ole!
Mammoilla meni taas tunteisiin? Sillä lapsella on jo isä, eikä ap ole mikään yyhoo.
Mies ei ole alkamassa siis miksikään isäksi lapselle?
Hän olis valmis maksaan puolet asumiskuluista.
kun lapsi on ollut kipee ja miehellä vapaata, ei ole kumminkaan tarjoutunut oleen lapsen kanssa kotona. Samoin ei jos mulla on ollut iltatöitä tai menoa ja lapsi olisi ollut yksin kotona, mies on aina lähtenyt omaan kotiinsa kun olisi voinut tarjota olla paikalla. On meillä muuten paljon kun mä olen kotona.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Eikö se muka riitä että tulee tenavan kanssa toimee. Ei kenenkään tarvi esittää isää jos sitä ei ole!
No hän on kyllä tosi asiallinen ja tulee toimeen, mitään ilkeä ei ole.
Ap
Aaaa, viimeisimmän aloittajan kommentin jälkeen toivon, että mies tajuaa juosta ja helvetin lujaa.
Ap hakee elättäjää ja lastenvahtia.
Annat tietysti lapsen pois miehen mieliksi.