Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa muuttaa mun ja lapsen kanssa asumaan, mutta ei halua isäpuoleksi eikä että ollaan uusperhe

Vierailija
14.06.2017 |

Elikkä olen yh, ja ollaan nyt seurusteltu pari vuotta silleen että on oltu välillä kaksin kun lapsi on isänsä luona, ja välillä kolmisteen. Mies on ihana kahden, ja haluisi kovasti että muutetaan yksiin. Se vaan että on kyllä lapselle ihan asiallinen ja noin, mutta ei voi sanoa että heillä sen kummemmin synkkaa, ja mies on aina mielellään kaksin. On ollut uusperheessä ennenkin ja sanoo ettei halua enää lisää sitä lajia.
Mitä teen? On ihana ja huomaavainen ja puuhakas mies.

Kommentit (307)

301/307 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen, että mies haluaa muuttaa AP:n asuntoon siksi, koska ajattelee sen tulevan halvemmaksi hänelle itselleen, jos sitten AP maksaa kaikki muut kulut, siis laskut, ruuat, vakuutukset jne

Vierailija
302/307 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän olis valmis maksaan puolet asumiskuluista.

kun lapsi on ollut kipee ja miehellä vapaata, ei ole kumminkaan tarjoutunut oleen lapsen kanssa kotona. Samoin ei jos mulla on ollut iltatöitä tai menoa ja lapsi olisi ollut yksin kotona, mies on aina lähtenyt omaan kotiinsa kun olisi voinut tarjota olla paikalla. On meillä muuten paljon kun mä olen kotona.

Ap

No eihän se miesystävälle kuulukaan olla sun lapselle lapsenlikkana

Ap vuodelta 2017 ei välttämättä ole lukemassa viestejäsi. Mikä idea on nostaa vuosia vanha ketju ja kommentoida siihen kuin tuoreeseen? Että muut palstalaiset eivät hoksaisi kyseessä olevan vanhan ketjun ja vastailisivat ap:lle? Vai mikä on idea? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
303/307 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yh-faija täällä valittaisi siitä, että naisystävä ei halua leikkiä äitiä hänen lapselleen, saisi hän sellaisia vastauksia , että ei sen naisen pidäkään hoitaa toisten ihmisten lapsia, mutta miehiltä kyllä odotetaan, että elätetään ja hoidetaan toisten ihmisten lapsia

304/307 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap vuodelta 2017 ei välttämättä ole lukemassa viestejäsi. Mikä idea on nostaa vuosia vanha ketju ja kommentoida siihen kuin tuoreeseen? Että muut palstalaiset eivät hoksaisi kyseessä olevan vanhan ketjun ja vastailisivat ap:lle? Vai mikä on idea? 

Asia voi silti olla ajankohtainen jollekin toiselle.

Vierailija
305/307 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin joskus tällasen miehen kanssa oikein " traumasuhteessa". Voin sanoa että kadun loppuelämäni. Yhdessä asuminen jäi lyhyeen, mutta suhde jatkui koska jatkuvasta perseilystään huolimatta hän ei suostunut päästämään irti vaan piti tunnekoukussa.  En ymmärrä silloista itseäni lainkaan. Hänellä oli juuri nämä " maksan 1/3 koska sinun lapsesi" ja lomailla hän ei lapseni ja minun kanssa voinut, pelkästään parina. En käsitä, miten en päässyt moisesta k^ sipäästä irti, hän varasti vuosia elämästäni , vaikutti kauttani huonosti lapsiin ja traumatisoi loppuiäksi. Tinderistä löytyy, tykkää nuoremmista naisista tämä setämies

306/307 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

moni nainen (ja mies) tekee mitä haluaa lapsesta välittämättä. Minäkin tunnen erään läheisriippuvaisen naisen, joka ottaa jokaisen uuden miesystävän kotiinsa asumaan vaikka hänellä on teini-ikäinen lapsi kotona. Juuri sellainen käytös houkuttelee niitä reppanamiehiä.

Vierailija
307/307 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tää keissi sit ratkesi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän