Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä olisit ammatiltasi, jos leikitään, että voisit valita kaikista ammateista itsellesi vain sen mieluisimman? Tai mitä tekisit kaikista mieluiten työksesi koko loppuelämäsi?

Vierailija
14.06.2017 |

Toivon, etteivät ihmiset miettisi tätä palkan takia vaan sen takia, että millaista työtä ihan oikeasti haluaisit tehdä koko elämäsi?

Ei tarvitse esim. ajatella kouluunpääsyä tms, vaan kaikki olisi avoinna. Omat persoonallisuudenpiirteet on myös joihinkin ammatteihin esteitä, mutta nekin voi nyt unohtaa tässä.

Mitä valitsisit?

Kommentit (203)

Vierailija
141/203 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markkinointipäällikko NASAlla tai ESAlla. Tai astrofyysikko. Avaruus kiinnostaa. Tällä hetkellä työskentelen markkinointi hommisaa ja ala on kyllä mielenkiintoinen. Jos saisin vielä avaruuden yhdistettyä olisin super onnellinen!

Vierailija
142/203 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensihoitaja tai lääkäri ehdottomasti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/203 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mikään. Olen henkisesti kuollut eikä mikään kiinnosta enää.

- 30 v peruskoulun käynyt.

Vierailija
144/203 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palomies, tai no yritän pelastusopistoon lukion jälkeen, mutta koska olen nainen on sisäänpääsymahdollisuus todella pieni.

Toinen olisi varmaan lentoemäntä

Vierailija
145/203 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runoilija :) 

Vierailija
146/203 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansanedustaja: voisin perustaa eläinten hoitokodin,samalla palkka juoksisi ja eläke edut olisivat taattuja.

Välillä kävisin istuntosalissa näpräämässä kännykkää ja painamassa tyhjä äänestys nappia.Lomaakin olisi puolet vuodesta.

Vierailija
147/203 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti ratsastuksenopettaja. Mutta taidot ei riitä :(

Vierailija
148/203 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjailija

Psykologi

Ihotautilääkäri

ihotautilääkäri!!!? EIEEI ikinä! Tajuatko miten ällöttäviä ihotauteja ne joutuu hoitamaan!! ja siihen kuuluu myös sukupuolitaudit!!! Vaginasyylien penslaus, jne.

Vihonviimeisin ammatti!!!

Ei ole mitään mahtavampaa kuin innokkaasti levinneet syylät vaginassa!

T: Ihotautilekuri

Vierailija
149/203 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lemmikkipäiväkodin perustaisin tai koirien ulkoilutuspalvelua. Tai eläintenhoitajana eläinlääkäriasemalla tai eläinsairaalassa.

Vierailija
150/203 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentäjä jos vaan omat taidot siihen riittäisivät.

Toinen unelma ammatti olisi lossinkuljettaja.

Vierailija
151/203 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis joku tähtitieteilijä ois kyllä aivan upeeta tutkia avaruutta ja löytää kaikkea uutta, mutta ei vaan älli riitä semmoseen lähellekään XD 

Vierailija
152/203 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin saippuaoopperanäyttelijä tyyliin Susan Flannery tai joku pahis Days of our lives sarjassa.

Vierailija
153/203 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinvaihteenhoitaja...tai joku vanhanaikainen konttorirotta

Vierailija
154/203 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeuspsykologi

Vierailija
155/203 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisustussuunnittelija <3

Vierailija
156/203 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin olla oikolukija, sellainen joka lukee ja korjaa lehtien tekstit ennen painoonmenoa. Mutta kun tuo ammatti on lakkautettu nykypäivänä, jatkan äidinkielen aineenopettajana yläkoulussa. Se on se seuraavaksi paras vaihtoehto, ainakin tähän aikaan vuodesta. Itse asiassa jos minulle tupsahtaisi jokin 50 000 000 euron lottopotti, jatkaisin sitä työtä, tosin puolipäiväisenä.

Vierailija
157/203 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuvaohjaaja tai elokuvanäyttelijä

Vierailija
158/203 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perustaisin koirien päiväkodin. <3

Muuten sama, mutta kissoille. Vähänkö olisi siistiä rapsutella kissoja ja seurailla niiden puuhasteluja päivät pitkät. Niitä ei tarvitisisi välttämättä edes ulkoiluttaa, vaan riittäisi, että ruokkii, siivoaa hiekkalaatikot ja leikityttää. Jos vielä olisi sellainen iso omakotitalo, jonka pihalle saisi niille ulkotarhan...

Vierailija
159/203 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti ensihoitaja. Olen kyseiseen työhön aivan liian herkkä ja vuorotyö ei sovi minulle, mutta jos nämä asiat voisi unohtaa niin ehdottomasti ensihoitaja! Mikään ei olisi hienompaa! Nykyinen ammattini on jotain aivan muuta, mutta ensihoitajaksi minusta ei todellisuudessa vain olisi.

80-90 % ensihoitajien työstä on sydänvaivaisten ja heikkoudesta kärsivien mummojen ja pappojen kuljettamista päivystykseen ja terkkarin vuodeosastoille, joten voi olla, että hyvinkin pärjäisit ;)

Vierailija
160/203 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammaslääkäri tai suu- ja leukakirurgi.

Ensimmäinen olen jo ja toista mietin..

Älkää kysykö, miksi kukaan haluaa olla hammaslääkäri. Se on vain kutsumusammatti. Ei voi mitään..