Sähkön hinta 60c huomenna.
Miksi media ja jokainen p.a.ukapää puhuu kalliista sähköstä , kyse ei ole kalliista sähköstä vaan siitä että sägkö on loppumassa joten hinta nostetaan korkeuksiin ettei se lopu....olemme siis sähkököyhiä.
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Sähkösaunon huomenna koko illan kiinteään hintaan.
Työnnä ahteriisi se sähkösauna. Minä lämmitän puusaunan
Vierailija kirjoitti:
Sähkön hinta on joka päivä 9senttiä. Onni on vakiohintainen sopimus.
Hullu. Keskihinta ollut tänä vuonna 4,68 senttiä.
Ei ole oikeita ongelmia kun usean vuoden ajan sähkön hinta on ollut uutisoinnin aihe. Siinä saadaan taas sopuleille ajateltavaa, millonka keitetään kahvit että tulee hlavemmaksi. Aivan älytöntä touhua!
Köyhälistö istuu ehtoon pimeässä ja jyrsii pottunsa raakoona. Huomaavat, että olisi kannattanut mennä töihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puusauna on huono, koska se on kertakäyttöinen. Itse lämmitän puuLÄMMITEISENsaunan.
t. eri
Jeesus nämä sähkön hintaketjut on todellista laatua. T: Urpo 5v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puusauna on huono, koska se on kertakäyttöinen. Itse lämmitän puuLÄMMITEISENsaunan.
t. eri
Heh he he, hah ha ha, oletpa nokkela. Kai muistat joka kerta puulämmitteisestä saunasta puhuessasi sanoa, että kyseessä on puulämmitteinen sauna, jossa on puulämmitteinen kiuas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hullu olet itse kun maksat 60 senttiä 9 sentin sijaan. Tasahintaisen sähkön idea on juuri se, että taklataan tuollaiset piikit, jolloin pidemmällä tähtäimellä sähkö on halvempaa kuin isojen vaihtelujen pörssissä. Sama logiikka kuin sijoituksissa: rahastoista saat pienemmän, mutta tasaisen varman tuoton, osakemarkkinoilla altistus isoille heitteilyille.
Missä olet ollut matematiikan tunnilla? Se on juuri toisin päin pidemmällä aikavälillä. Toiseksi minulla on sähkön ohjaus halvoille tunneille automaattisesti. Lämmitys on ainoa merkittävä sähkönkuluttaja meillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. eri
Heh he he, hah ha ha, oletpa nokkela. Kai muistat joka kerta puulämmitteisestä saunasta puhuessasi sanoa, että kyseessä on puulämmitteinen sauna, jossa on puulämmitteinen kiuas.
Tietysti. Mikä muu se kiuasvoisi olla kuin puulämmiteinen? Se on kuitenkin valmistettu pääosin metallista.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole oikeita ongelmia kun usean vuoden ajan sähkön hinta on ollut uutisoinnin aihe. Siinä saadaan taas sopuleille ajateltavaa, millonka keitetään kahvit että tulee hlavemmaksi. Aivan älytöntä touhua!
Pitkiin aikoihin ei ole uutisoitu. Siitä voi päätellä, että sähkö on ollut halpaa. Vain kalleista ja huippukalleista päivistä uutisoidaan.
Kahvinkeiton ajankohdalla ei ole väliä, sähkösaunomisen ajankohdalla on, jos siis on pörssi ja on kiinnostunut rahankulutuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hullu olet itse kun maksat 60 senttiä 9 sentin sijaan. Tasahintaisen sähkön idea on juuri se, että taklataan tuollaiset piikit, jolloin pidemmällä tähtäimellä sähkö on halvempaa kuin isojen vaihtelujen pörssissä. Sama logiikka kuin sijoituksissa: rahastoista saat pienemmän, mutta tasaisen varman tuoton, osakemarkkinoilla altistus isoille heitteilyille.
Missä olet ollut matematiikan tunnilla? Se on juuri toisin päin pidemmällä aikavälillä. Toiseksi minulla on sähkön ohjaus halvoille tunneille automaattisesti. Lämmitys on ainoa merkittävä sähkönkuluttaja meillä.
Palataan asiaan sitten, kun pörssisähkö on 60 sentin hinnoissa sanotaan nyt vaikka 3 kuukautta putkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinä sitten teet pörssisähköllä kun et edes tarvitse sähköä talonpoikaistalossasi.
Vierailija kirjoitti:
Onni on pörssisähkö, kuukauden laskennallinen keskihinta on ollut 4,94 cent.
Itsellä halvempi, kun kulutus sijoittuu pääosin HALVOILLE tunneille.Vuoden oma keskihinta oli 5,35 cent
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla lämpiää öisin kiuas, on aina lämmintä tyyppiä. Voi saunoa koska vaan, kun aukaisee luukun ja heittää löylyä
Vierailija kirjoitti:
60 c vai 60 snt ?
Riippuu siitä, millä kielellä halutaan lyhenne ilmaista. Toki sentti ei englanniksikaan lyhennyt c.
Itsellä kuluu sähköä n.200w klo 19 joka tekee 20c...uskon etten joudu konkurssiin , sähkö voi tosin loppua.