Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa mulle Kuopiosta!

Vierailija
14.06.2017 |

Muutan syksyllä Kuopioon täältä etelämmästä. Jännittää, en tunne sieltä ketään ja oon vaan kerran eläessäni siellä käynyt ihan pikaisesti.

Kertokaa kaikki Kuopiosta! Asuinalueet, millanen keskusta, ostoskeskukset, tapahtumat, baarit, ravintolat, satama, ihmiset, julkinen liikenne..

Kommentit (129)

Vierailija
61/129 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopiossa on karhu liikkeellä ja tunnetusti karhu syö ihmisiä elävältä. Ei kannata tulla.

Vierailija
62/129 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi useat kuopiolaiset eivät ole kovin kiinnostuneita ympäristöasioista. Luulisi, että maaseutukaupungissa, jota ympäröi kaunis luonto ja Kallavesi, luontoasiat olisivat lähellä sydäntä. Tiedän, että täälläkin on vihreiden kannattajia jne, mutta... Tämä on vain oma kokemukseni, ei koko totuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/129 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suonenjoesta nyt puhumattakaan!

terv. suonenjokelainen

No mikäs mikä Suonenjoessa on?

terv. 4 vuotta Suonenjoella asunut

No, esim. tämä: "Suonenjoella monet lapset alkavat tupakoida ja käyttää alkoholia jo ala-asteen lopulla. Asialle pitäisi todella tehdä jotain ja pian." Voit tämän perustella päätellä, minkälaisia monet aikuiset ovat. Ihme, ettet ole neljässä vuodessa vielä huomannut. Jos sinulla on lapsia, ole varovainen. Tämä ei ole provo.

Tunnen eri ikäistä porukkaa Suonenjoelta vauvasta vaariin eikä ole mitään valittamista. Pakkoko sitä on hakeutua sinne rupusakin seuraan?

Vierailija
64/129 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Yle kertoo, että tutkijat ovat saaneet yllättäviä ja huolestuttaviakin tuloksia Kallavedellä tehdystä mikromuovitutkimuksesta. Veden muovipitoisuudet olivat huomattavan korkeat verrattuna maailmalla raportoituihin tuloksiin järvistä ja joista."

http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/ympäristö/yle-kallavedessä-on-yllätt…

Tuota samaa muovijätettä löytyy sinunkin nurkistasi pienenä pölynä ja erivärisinä. Otapa näytteitä ja katsele vaikka suurennuslasin läpi ja mieti sitten mistä se nanomuovi tulee joka paikkaan....

Vierailija
65/129 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miksi joku haluaa muuttaa tänne Savoon.

Vierailija
66/129 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopion savuttomuus ideologia vie pois potentiaalisia yhteistyökumppaneita. Se harmittaa eniten.

Vierailija
67/129 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

terv. suonenjokelainen

Kuopion tuppukyläversio, jossa ei ole muuta elämää kuin ne helkutin Mansikkakarnevaalit, jossa nuoriso ryyppää ja ö-luokan artistit esiintyvät. Nyt tosin siitäkin tapahtumasta on tulossa maksullinen, ihan niin kuin joku haluaisi maksaa tuollaisesta.

Vierailija
68/129 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuopiossa on karhu liikkeellä ja tunnetusti karhu syö ihmisiä elävältä. Ei kannata tulla.

Niin näkyy Karhu-tölkkejä tuolla pitkin teiden varsia ja tunnetusti liiallinen kaljan juonti syö ihmisiä elävältä. 

Samaa mieltä: ei kannata tulla.

Vierailija
69/129 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon itse savolainen, mutta en pidä savolaisia lupsakoina :D tänne mahtuu hyviä ja huonoja tyyppejä, ihan kuten muuallekin.

Vierailija
70/129 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, miksi joku haluaa muuttaa tänne Savoon.

Niin, paikkaan jossa kaikki on tehty niin h*lvetin vaikeeks. Ei siellä hevillä selviä. :/

Vierailija
71/129 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästä mut pois!

Vierailija
72/129 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

terv. suonenjokelainen

Kuopion tuppukyläversio, jossa ei ole muuta elämää kuin ne helkutin Mansikkakarnevaalit, jossa nuoriso ryyppää ja ö-luokan artistit esiintyvät. Nyt tosin siitäkin tapahtumasta on tulossa maksullinen, ihan niin kuin joku haluaisi maksaa tuollaisesta.

aivan samaa mieltä

Vierailija
73/129 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lähempänä Siperiaa sen pahempi.

Vierailija
74/129 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitokset vastauksista!

Ihmeen negatiivista väkeä täällä, mä aion tulla Kuopioon vähän positiviisemmalla asenteella ja toivon mukaan myös pystyn positiivisuuden säilyttämään kun kyseinen kaupunki näyttää imevän teistä kaikki mehut ;)

En ole tulossa opiskelemaan, vaan töihin. Työpaikka on Saaristokaupungissa ja samoin tulevani asuntonikin, ihan Kallaveden äärellä! Kivaa :)

Voin kertoa että mikä vaan voittaa Kouvostoliiton, eli kyllä, olen tulossa ja haluan tullakin!

Ap

Vierailija
75/129 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen, kun poliisit eivät juurikaan puutu Mansikkakarnevaaleilla siihen alaikäisten ryyppäämiseen. Nappailevat kuulemma nykyään tablettejakin siellä, siis lapset/nuoret. 

Vierailija
76/129 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa ap, Saaristokaupunki on kivaa aluetta :) ei kannata uskoa kaikkea mitä täällä lukee.

Vierailija
77/129 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muualta tulleena sanoisin, että kaunis luonto ja leppoisat ihmiset. Vähän korpeaa päätöksenteossa jatkuva vanhan repiminen ja luonnon hyväksikäyttö, mutta semmoistahan se maaseutukaupungeissa aina. Nyt ajetaan sellutehdasta. Mutta kai se on sen hinta, että kaupunki kasvaa, toisin kuin naapurit Jyväskylä ja Joensuu.

Ruokaravintolat ovat hyviä ja niitä on kohtalaisesti, suosikkejani lounaalla Urban. Tekemistäkin riittää mulle ainakin, tänä iltana menen katsomaan kansainvälisen tason tanssia.

Vierailija
78/129 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä Kuopiossa saa hyvää vegaaniruokaa?

Vierailija
79/129 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitokset vastauksista!

Ihmeen negatiivista väkeä täällä, mä aion tulla Kuopioon vähän positiviisemmalla asenteella ja toivon mukaan myös pystyn positiivisuuden säilyttämään kun kyseinen kaupunki näyttää imevän teistä kaikki mehut ;)

En ole tulossa opiskelemaan, vaan töihin. Työpaikka on Saaristokaupungissa ja samoin tulevani asuntonikin, ihan Kallaveden äärellä! Kivaa :)

Voin kertoa että mikä vaan voittaa Kouvostoliiton, eli kyllä, olen tulossa ja haluan tullakin!

Ap

Onnea yritykseesi! Saat kyllä yrittää kovasti. Toivottavasti et masennu.

T. nimimerkki "Kokemusta on"

Vierailija
80/129 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

terv. suonenjokelainen

Suonenjoella on todella paljon erilaista harrastustoimintaa. On ihan itsestäsi kiinni mitä kanavia seuraat ja mistä yrität itseäsi kiinnostavia asioita löytää. Osa nuorisosta ryyppää joka kaupungissa ja osa nuorisosta on absolutisteja niin kuin muuallakin. Itselleni löytyi montakin itse asiassa HARVINAISTA asiaa Suonenjoelta. Edelleen, on ihan itsestäsi kiinni minkälaisiin porukoihin tutustut ja mihin piireihin itsesi änkeät. Etsivä löytää ne helmet ja saa pitää jos osaa niitä arvostaa.

Olen saanut aivan loistavaa ja Suomen ystävällisintä palvelua Suonenjoelta, missään muualla ei ole niin ystävällisiä myyjiä tai virkailijoita. Jos joku on kohdannut huonoja niin voi miettiä millä asenteella on itse ollut liikenteessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän