Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies asuu exänsä kanssa

Vierailija
14.06.2017 |

Olen seurustellut yli puoli vuotta miehen kanssa, joka on eroamassa. Nyt alkanut ilmetä ongelmaa, ettei mies oikein tajua ettei voi "varmistaa" että hänelle jää edes joku nainen. Avioeroa on jo haettu, tästä olen varmistunut. Exänsä ei haluaisi erota, eikä tee elettäkään muuttaakseen. Päin vastoin. Nyt lähtee lomailemaan, eli muutto ei etene taas aikoihin. Ja kuulemma kesällä ei löydy asuntoja. Keväälläkään ei löytynyt. Eroamisesta sovittu jo n vuosi sitten.

Mitä ihmettelen, että mies ei ole pyrkinyt minusta pääsemään exästään eroon juuri mitenkään. Osituslaskelmaa ovat tehneet, exä vitkuttelee kaikessa kuukausikaupalla, ei suostu antamaan tietoja. Mies sitten tokaisi minulle että jos exä muuttaa pois niin kai minä sitten muutan tilalle. Mitä ihmettä mies ajattelee? Jos hän eroaa, niin mitä väliä sillä periaatteessa on muutanko vaiko enkö. Muuttoakin on vaikea vakavissaan miettiä, kun exänsä maleksii kämpässä ja mies suostuu siihen. Enhän pääse edes katsomaan asuntoa. Mies oleilee itse paljon muualla, kun ei halua olla kotona.

Varmaan kyse osin rahasta mutta oikeasti. Eikö tuo nyt ole aivan älytöntä ja epäreilua?! Mies ei ymmärrä näkökantojani tai ainakin teeskentelee ettei ymmärrä.

Kommentit (133)

Vierailija
41/133 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi just sen exän pitäisi muuttaa? Miksi mies ei muuta?

Asunto on miehen, lunastaa exän pois. Ap

Unohda koko  ukkeli, tuosta ei tuu mitään.

Vierailija
42/133 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unohda koko  ukkeli, tuosta ei tuu mitään.

Koska..?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/133 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä jos et löydä muuta kuin pettävän ukkomiehen. Itse en kyllä ikinä suostuisi olemaan tuossa tilanteessa, en vaikka olen ollut vuosia parisuhteetta. Mutta ei kai sille mitään voi jos et itseäsi kunnioita. Odota nyt sitten että "ero selviää" ja "mies muuttaa sinun kanssasi yhteen" ja "suhteenne voi vihdoin virallisesti alkaa".

Ja takaisin AV:lle itkemään kun "saat selville" että yllättäen pettävä ukkomies pettää sinuakin sitten ns. parisuhteessanne. (Oikeasti, naisena hävettää tällaisten naisten puolesta. Vaihtakaa sukupuolta!)

Vierailija
44/133 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä välillä mietin että missä on naisten itsekunnioitus? Mä en koskaan suostuis tommoseen kuvioon alkuunkaan. Mieshän pitää sua ihan pilkkanaan.

Jos mies olisi tosissaan ja rehti, kuinka tämä mielestäsi menisi? Ap

En ole tuo jolta kysyt, mutta jos mies olisi rehti, niin hän olisi hoitanut ensin eron vaimostaan selväksi ja sitten vapaana miehenä alkanut vasta seurustelemaan muiden naisten kanssa. Miten mies voi olla rehti, kun avioliiton aikana vielä riiaa muiden kanssa? Ensin ero, sitten vasta muut suhteet. Avioliitto on tarkoitettu ikuiseksi liitoksi, joten siitä eroaminen on tosi iso juttu. Pitää olla aika vakava syy, että sellaisen liiton rikkoo.

En minä näe siinä mitään väärää, että harkinta-aikana alkaa tapailla muita jos siltä tuntuu. Kahden naisen tai miehen vedättäminen / roikottaminen sitä vastoin on mielestäni väärin. En omassakaan ystäväpiirissäni tunne ketään, itseni mukaan lukien, joka ei olisi alkanut katsella uutta miestä jo harkinta-aikana. Miksi ihmeessä hukata kuukausia kun eroaminen on selvä. Ap

No kuten huomaat, eroaminen ei selvästi heidän tapauksessaan ole laisinkaan selvä. Heilastelet varattua ja valheellista miestä.

Vierailija
45/133 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs siinä jos et löydä muuta kuin pettävän ukkomiehen. Itse en kyllä ikinä suostuisi olemaan tuossa tilanteessa, en vaikka olen ollut vuosia parisuhteetta. Mutta ei kai sille mitään voi jos et itseäsi kunnioita. Odota nyt sitten että "ero selviää" ja "mies muuttaa sinun kanssasi yhteen" ja "suhteenne voi vihdoin virallisesti alkaa".

Ja takaisin AV:lle itkemään kun "saat selville" että yllättäen pettävä ukkomies pettää sinuakin sitten ns. parisuhteessanne. (Oikeasti, naisena hävettää tällaisten naisten puolesta. Vaihtakaa sukupuolta!)

Eihän mies petä kun erosta on sovittu ja sitä on haettu. Olemme olleet aivan avoimesti yhdessä koko suhteemme ajan, myös exänsä tietää että seurustelemme. Ei silti, on tässä ns. toivomisen varaa. Jos et ole tutustunut nykydeittikulttuuriin, niin lähes kaikki alkavat deittailla jo ennen erilleen muuttoa, varsinkin miehet. Osa on eroamassa oikeasti, osa sitten saakin välit korjattua. Osa oli eroamassa vain leikisti. Ap

Vierailija
46/133 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä välillä mietin että missä on naisten itsekunnioitus? Mä en koskaan suostuis tommoseen kuvioon alkuunkaan. Mieshän pitää sua ihan pilkkanaan.

Jos mies olisi tosissaan ja rehti, kuinka tämä mielestäsi menisi? Ap

En ole tuo jolta kysyt, mutta jos mies olisi rehti, niin hän olisi hoitanut ensin eron vaimostaan selväksi ja sitten vapaana miehenä alkanut vasta seurustelemaan muiden naisten kanssa. Miten mies voi olla rehti, kun avioliiton aikana vielä riiaa muiden kanssa? Ensin ero, sitten vasta muut suhteet. Avioliitto on tarkoitettu ikuiseksi liitoksi, joten siitä eroaminen on tosi iso juttu. Pitää olla aika vakava syy, että sellaisen liiton rikkoo.

En minä näe siinä mitään väärää, että harkinta-aikana alkaa tapailla muita jos siltä tuntuu. Kahden naisen tai miehen vedättäminen / roikottaminen sitä vastoin on mielestäni väärin. En omassakaan ystäväpiirissäni tunne ketään, itseni mukaan lukien, joka ei olisi alkanut katsella uutta miestä jo harkinta-aikana. Miksi ihmeessä hukata kuukausia kun eroaminen on selvä. Ap

Kunnioituksesta avioliittoa ja omaa vielä laillista aviopuolisoa kohtaan. Ero kannattaa myös tunnetasolla käsitellä ja surra, saatika että jos vielä laillisesti ollaan naimissa, niin silloin ei muita tapailla. En olisi miehen kanssa, jolla on olemassa VAIMO.

Vierailija
47/133 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän mies petä kun erosta on sovittu ja sitä on haettu. Olemme olleet aivan avoimesti yhdessä koko suhteemme ajan, myös exänsä tietää että seurustelemme. Ei silti, on tässä ns. toivomisen varaa. Jos et ole tutustunut nykydeittikulttuuriin, niin lähes kaikki alkavat deittailla jo ennen erilleen muuttoa, varsinkin miehet. Osa on eroamassa oikeasti, osa sitten saakin välit korjattua. Osa oli eroamassa vain leikisti. Ap

"Nykyinen deittikulttuuri" ei ole mikään tekosyy paneskella ukkomiehiä.

Vierailija
48/133 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avioliitto on vielä voimassa. Mies ei kunnioita vihkivalaansa. Eron hakeminen ei ole vielä itse ero. Avioliitto on vielä voimassa.

Se, että osa alkaa deittailla jo vielä silloin kun naimisissa, ei tee asiasta yhtään sen enempää ok:ta. Mikä järki siinä on edes aviossa deittailla muita? Vähän outoakin, että heti kun on saanut edellisen eron ns selväksi niin oltaisiin jo vihille menossa uuden kumppanin kansa, elämänkestävään ikuiseen liittoon.

Vierailija
49/133 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ja aika usein vaimo ei tiedä siitä mitään että "oltiin eroamassa, mut sit palattiinkin yhteen" 😂 mut ei mies sun kanssa pettänyt.. Oli ne eroamassa.. Niinku leikisti.

Vierailija
50/133 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se kakkosvaihe on noin lähellä, niin odota se pari viikkoa, tässä kohtaa nyt on turha ruveta riehumaan.

Vierailija
51/133 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se kakkosvaihe on noin lähellä, niin odota se pari viikkoa, tässä kohtaa nyt on turha ruveta riehumaan.

Kyllä mä nyt vielä voin odottelenkin, mutta ihmetyttää kun ex ei edes pyri muuttamaan eikä mies aktiivisesti hoida asiaa. Tai kai joitakin asuntoja on jo katsonut, mutta mitään konkreettista ei ole käynyt. En tiedä kauanko viralliseen eroon menee, onko se viikkoja vai kuukausia II-vaiheen hakemuksen lähettämisen jälkeen. Lähinnä vain, että jos ero on voimassa eikä ex edelleenkään muuta. Niin kuin ei siis kuulemma aio muuttaa pitkään aikaan, kuulemma jokin uusi talo valmistuisi ensi vuonna jne. Toisaalta osituksessa sovittanee sitten joku päivä. Tuntuu ettei se tule ikinä. Ap

Vierailija
52/133 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa ap:ta viedään kuin ilmaista ämpäriä! Tai sitten hän vain provoilee. :)

Vierailija
53/133 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän se asunto ole miehen jos pitää exä lunastaa siitä ulos. Yhteinen se on.

Vierailija
54/133 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammanpoika, aina pitää olla varmistus jonkun naisen olemassaolosta. Mihin tollasta poikaa tarvitset kun miehiäkin on tarjolla?

Vierailija
55/133 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos avioero ei ole vielä voimassa, niin mieshän ei asua eksän kanssa vaan VAIMONSA.

Miesytäväsi on naimisissa toisen naisen kanssa. Älä ap sekaannu naimisissa oleviin.

Kuvittelin alun perin miehen puheista, että tuleva ex-vaimonsa olisi ollut muuttamassa jo kun tutustuttiin. Kummasti asia vain viivästyy ja viivästyy. Ero tulee voimaan kuitenkin pian, kakkosvaihetta saa hakea tämän kuun lopussa. Itselle tuli joistakin puheista tunne, että on sama kumpi siellä asuu. Puhuimmekin tästä mutta silti en ole ok. Ap

Samaa oma mieheni oli selitellyt uudelle muijalleen, mulle ei erosta sanonut sanaakaan ennen kuin varmistui että uusi akka ottaa nurkkiinsa, vasta sitten ilmoitti halustaan erota.

Vierailija
56/133 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän se asunto ole miehen jos pitää exä lunastaa siitä ulos. Yhteinen se on.

Tasinkoa maksaa omaisuudesta, mm asunnosta.

Vierailija
57/133 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä ihmisiä jotka eivät osaa asua yksin.

Eikö mies osaa olla sinkku, vaan pitää heti olla suhteen päätyttyä uusi kainalossa? Että aina on joku varalla?

Osaako siivota/kokata tai ylipäätänsä huolehtia itse elämästään? Mikä siinä yksinasumisessa on niin vaikeaa? Pelottaako itsenäisyys?

Vierailija
58/133 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahaa ap:ta viedään kuin ilmaista ämpäriä! Tai sitten hän vain provoilee. :)

Ikävä kyllä en provoile. Olen näitä uusia käänteitä harmistuneena seurannut. :( Ap

Vierailija
59/133 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko aivan varma. Ehkäpä mies elää exän rahoilla. Miten voit olla niin varma, että mies haluaa muuttaa pois? Mistä toefät, mitä he puhuvat.

Mies luultavasti varaton. Vai mitä? Asunnon saanti vaikeaa, koska ei ole luottotietoja.

Vierailija
60/133 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä ihmisiä jotka eivät osaa asua yksin.

Eikö mies osaa olla sinkku, vaan pitää heti olla suhteen päätyttyä uusi kainalossa? Että aina on joku varalla?

Osaako siivota/kokata tai ylipäätänsä huolehtia itse elämästään? Mikä siinä yksinasumisessa on niin vaikeaa? Pelottaako itsenäisyys?

Ilmeisesti. Hoitaa kyllä kotia ja viettäneet aikaa paljon erillään jo aiemmin. Exä mm vanhemmillaan. Kaipa kuitenkin haluaa olla jonkun kanssa. Eihän kukaan halua olla vain joku. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan