Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen käyttänyt kaikki rahani

Lallalaa
13.06.2017 |

Oon huomannut, että täällä tykkää usein ihmiset haukkua toisiaan, joten tässä teille helppo kohde.

Oon 23-vuotias opiskelija ja käyttänyt kaiken opintolainan, mitä opiskeluajalta voi saada. Lisäksi mulla on 1000e arvoinen kulutusluotto, joka on käytetty. Ainoana tulonani on enää 474e/kk oleva opintotuki, jolla maksan kuun alussa kaikki laskut ja olen loppukuun syömättä.

Saa haukkua, areena on vapaa.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki töitä?

Vierailija
2/32 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin varmaan täytyy seuraavaksi, koska tilanne on melko toivoton..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minkä ihmeen takia et oot edes kesätöissä? Kai sitä ny johonkin pääsee töihin jos viitsii nähdä vähän vaivaa. Mäkin oon opiskelija ja oon melkeen kaikki kesät ollut töissä. Mun mielestä on noloa maata vaan himassa. Suurin osa nuorista on kesätöissä. Ihan turha purputtaa silloin rahasta. Jos olisit töissä kesällä,niin ei olisi huolta. Aina jotain löytyy,mitä tehdä ja työkokemus aina eduksi kaikkeen.

Vierailija
4/32 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö oo saanu töitä muka mistään kesäksi? Oletko edes hakenut mihinkään? Eikös opiskelijoista aika moni tee töitä kesällä?

Vierailija
5/32 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia en oo töissä vielä, koska teen kesäopintoja ja elokuun alussa alkaa 3:n kuukauden palkaton työharjoittelu. Aion kattoa seuraavaks mol.fi, pääsiskö jonnekin siivoojaksi heinäkuun ajaksi.

Vierailija
6/32 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työt ei maistu ja taivaasta pitäisi tippua rahaa?

Miten itse ajattelit tämän asian. Keneltä pitäisi ottaa rahaa sinun käyttöösi ja miksi se olisi oikeudenmukainen teko?

Vierailija
7/32 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työt maistuisi, mutta niitä ei ole. Mol tarkastettu.

Vierailija
8/32 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuu mun viereen yöksi nukkumaan, niin saat iltapalan, aamupalan ja 20 € vielä lähtiessäsi.

M38

Vierailija
9/32 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos työtarjouksesta! Oon kihloissa, joten ei onnistu niin kauan kuin tää suhde on olemassa.

Vierailija
10/32 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran et ny oo tehnyt töitä niin miksi valitat ? Kai sä ny hyvä ihminen tiesit ,että miten tulee käymään,niin oiskohan asialle kannattanut tehdä jotain vaikka jo opintojen aikana,josset kerran kesällä opintojen takia kykene.

Kieltämättä vähän pännii,että joku odottaa rahan tippuvan taivaalta ku toiset painaa kesän töitä niska limas et saa rahaa..haloo..Sä oot 23 :D

Vierailija
11/32 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sullahan on hyvin pullat uunissa. Jos olet nostanut kaiken opintolainan, etkä saa opintotukea, olet oikeutettu toimeentulotukeen. TT-tuki on reilusti suurempi kuin opintotuki, joten no problem.

Vierailija
12/32 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hätää. Istuthan pankin päällä.

Vierailija
13/32 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, oon 23-vuotias. Luulin siis, että opintolainaa tulisi vielä syksyllä, mutta mulle soitettiin tänään, että maksimimäärä on nostettu. Oisin hakenut töitä aiemmin jos oisin tiennyt tämän.

Toimeentulotukea en saa, sillä mieheni tienaa liikaa. Me eletään molemmat omilla rahoillamme, joten minä saan sen 470e, ja hän 2400e.

Vierailija
15/32 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän miehesi ajattelee ku et tee töitä ja hän on itse työelämässä. Mä en kyllä katselis tuollaista touhua päivääkään,jos oma kumppani ei tee mitään et sais rahaa. Ihmettelen myös miksi et oo koulun ohella tehnyt töitä,kun tiedät, että talous on tiukilla. Onhan se raskasta,mutta elämässä täytyy tehdä valintoja. Oma tyttöystävä on aina melkein ollut töissä opiskelujen ohella puhumattakaan kesätöistä eikä oo koskaan tarvinnut olla huolissaan riittääkö ruokaan rahaa. No,elämä on valintoja täynnä.

Vierailija
16/32 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lallalaa kirjoitti:

Kyllä, oon 23-vuotias. Luulin siis, että opintolainaa tulisi vielä syksyllä, mutta mulle soitettiin tänään, että maksimimäärä on nostettu. Oisin hakenut töitä aiemmin jos oisin tiennyt tämän.

Toimeentulotukea en saa, sillä mieheni tienaa liikaa. Me eletään molemmat omilla rahoillamme, joten minä saan sen 470e, ja hän 2400e.

Päätöksessä lukee kyllä millaisen summan sitä lainaa saa, joten ei voi tulla yllätyksenä, että syksylle ei yhtäkkiä olekaan. Tosin kuulostaa mahdottomalta, että et saisi muka lainaa, jos saat opintotukea vielä syksyllä, vai oletko käyttänyt nyt jo syksynkin lainat? 

Vierailija
17/32 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä töitä löytyy ku viittii ettiä!

Vierailija
18/32 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukkuminen ei kiinnosta, vaan uteliaisuudestani kyselen.

1. Ahdistaako sua?

2. Paljonko laskujen jälkeen jää rahaa tuosta 474 eurosta, kun laskut on maksettu?

3. Onko sinun mahdollista saada mieheltäsi lainaa tai muuta apua tilanteeseesi?

Vierailija
19/32 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se mies voi lainata rahaa? Toki ymmärrän,jos ei halua,koska et ole hankkinut kesätöitä ,mutta yritä edes kysyä . Ehkä hän voi ymmärtää.

Vierailija
20/32 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivastihan täällä saatiin tää haukkuminen ja potkiminen käyntiin, just niin kuin aloittaja pyysi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi