Mikä on nolointa, mitä sinulle on tapahtunut julkisella paikalla?
Kommentit (1991)
Vierailija kirjoitti:
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Naisten päät TODELLA kääntyvät, kun yrittävät naurultaan katsoa sinusta poispäin.
Sitä paitsi se liian lyhyen ja kireän t-paitasi teksti "Only God can juge me", jonka olet itse kirjoittanut tussilla on typerä.
Onhan näitä pieniä
arkikomediallisia tilanteita jokaisella.
Kerran skidinä ylireagoin
äidin sikeisiin päikkäreihin
uimahallista (ilman
kotiavainta) ovelle saavuttuani.
Soitin ovikelloa kerran. Toisen.
Ei vastausta. Kolmannen.
Ei vieläkään äiti tullut avaamaan.
Huolestuin.
Ajattelin välittömästi pahinta:
Onko äiti saanut aivoinfarktin tai
kenties tehnyt im? 🤔 [Miten voikin
pienenä alakoululaisena jo olla
noin aikuismaisen vastuullinen ote asioihin].
Nohevana rimpautin saman krsen
naapuri-sairaanhoitajan ovikelloa
rauhallisena/rationaalisena pysytellen.
Soitimme huoltoyhtiön pika-avaamaan.
Avain vääntyi Abloyssa - kaikki hyvin:
Äiti nukkui tyytyväisenä pyjamassaan..
kovan nuhakuumeen uuvuttamana. 🧐
Olen kakannut kahdesti housuuni ripulit keskeisellä paikalla kun piti vain pieraista.
Karjaan rautatieasemalla löysät pääsi housuun 15 min ennen junan saapumista. Katsoin pikavauhtia läheltä pienen metsikön mihin menin puhdistautumaan. Kävelytie kulki aivan vierestä.
Toinen sattui Rovaniemen keskustassa ja sama homma oli edessä. Olin sattumalta ostanut puolta tuntia aiemmin uudet kalsarit, joka oli onni onnettomuudessa. Vanhat kakkaiset jäi pusikkoon. Ennen pusikon löytämistä olin ilmeisesti niin tuskaisen näköinen, että vastaantulija kysyi 'onko kaikki hyvin?'.
Nuo onkin ainoat kerrat kun lurahtanut housuun. Eikä ollut edes mitään pidempää ripulia. Ylirasitustila ja luonnonvesien juominen ilmeisesti aiheutti.
Korona-aikana osallistuin Zoomissa työväenopiston ruotsintunnille. Ekalla tunnilla olin ns. tien päällä ja jouduin lähtemään kesken pois, mutta osallistuin silti. Noh, puolivälissä tuntia sanoin heipat ja kirjauduin ulos keskustelusta - tai niin luulin. Laitoin puhelimen käsilaukkuun ja menin vessaan...
istuin samassa pöydässä kaija koon kanssa
Vierailija kirjoitti:
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Joo kääntyvät pois päin, kun oksettaa. Uskon että on nolo kokemus julkisilla paikoilla.
Ps.Millainen aikuinen käyttää sanaa "masu?"
Nuorena lähdin kaverin kanssa busalla Hesan keskustaan busalla vaikka olin vähän heikossa hapessa edellisillan takia. Perille kun päästiin niin ei kun juoksin assan vessaan (silloin maksullisia) ja yrjöt lensi just ennen pyttyä lattialle. Aikani kaottuani hipsin takaisin ja sanoi kassarouvalle "sori se tuli niin äkkiä"
Katteli kyllästyneenä ja totesi että "niinhän ne aina"
Vierailija kirjoitti:
Julkinen kosinta ---- Oli ollut eron partaalla suhde jo aiemmin. Tuo oli viimeinen niitti. Edelleen meinaan tukehtua häpeään.
Oli omia sukulaisia siinä lähellä ja muuta lössiä. Sitten tää mies laitto kännykästä jonku järkyn (tyyliin My heart will go on) biisin soimaan ja suurieleisesti polvistui..
Se ihmisten tuijotus ja hymyilevät naamat oli jotain ihan karmeaa.
Nykyään suhteessa ja semmoiset traumat jäi, että miesystävälle olen tehnyt selväksi, että jos kositaan jompi kumpi toisiamme, niin ihan kahden kesken kiitos.
Joo tossa tilanteessa sanot vaan "joo" ja seuraavana päivänä perut koko homman. Ei ole reilua mieheltä vaatia julkista sitoutumista kysymättä etukäteen. Mutta ei silti tahdo nolata miestä täysin sukulaisten ja ystävien edessä. Suhde on kuitenkin ollut.
Olin siskontyttöni kanssa pulkkamäessä ja siinä eräs samassa talossa asuva isä oli lapsiensa kanssa myös
mäessä. Siinä sitten naureskeltiin ja jutusteltiin lapsien mäenlaskua katsellen, jossa sitten vain tokaisin
että jos ei sulla ole kiire niin meillä olisi "piparia" tarjolla. Homma jäätyi välittömästi ja en tiedä miksi
vaikka olin juuri leiponut siskontyttöni kanssa pipareita. Taisi ymmärtää väärin ja katsoo nykyisin minua
kummasti.
Tuo on kyllä todella noloa. Hävettää sinun puolestasi, että sinulla on niin alhainen älykkyys, että kirjoittelet tuota mielikuvitus-juttuasi joka ketjuun.
Ja varsinkin tuo käyttämäsi sana "masu". yöööök....