Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on nolointa, mitä sinulle on tapahtunut julkisella paikalla?

12.06.2017 |

Tervetuloa lukemaan palstamme hauskinta ketjua! 🙂✌️

Kommentit (1991)

Vierailija
1961/1991 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää itseasiassa tapahtui eilen.

Olin käymässä Ruotsissa ja olin sitten kaverin luona käydessäni unohtanut mp3-soittimeni sen luo. No sovittiin treffit rautatieasemalle ja lähdin sitten kävelemään sinne hotellilta (matkaa ehkä noin 3km). Olin kävelly ehkä jotain 2 kilsaa, kunnes joku pyöräilevä mies pysäyttää mut ja sanoo jotain ruotsiksi. Sanoin, että en puhu ruotsia ja sitten se sanoi englanniks, että mun perse näkyy :D Mulla oli siis päällä hame, ei kovin pitkä sellanen, ja sen helma oli jäänyt mun selän ja repun väliin. Olin siis kävellyt kaks kilsaa perse kaikkien nähtävillä :D Ai kauhee, ku hävettää. Ei enää ikinä Ruotsiin.

Mulle kävi myös näin Suomessa kun olin työpäivän jälkeen marketin ruokaosastolla. Tietokonereppuselässä oli kävellessä hilannut ohuen pellavamekon ylös . Hedelmäosastolla yksi ulkomaalainen nainen tuli kertomaan että mekko takaa ylhäällä. Kiittelin vuolaasti. Ties miten pitkään olin jo mekko takaa ylhäällä kävellyt kun kuitenkin töistä saavuin bussilla marketin pihaan ja edelleen pitkät kävelymatkat pihan halki ja jättimarkettien sisällä. Miksi suomalaiset ihmiset ei sano kun näkevät? 

Vierailija
1962/1991 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää itseasiassa tapahtui eilen.

Olin käymässä Ruotsissa ja olin sitten kaverin luona käydessäni unohtanut mp3-soittimeni sen luo. No sovittiin treffit rautatieasemalle ja lähdin sitten kävelemään sinne hotellilta (matkaa ehkä noin 3km). Olin kävelly ehkä jotain 2 kilsaa, kunnes joku pyöräilevä mies pysäyttää mut ja sanoo jotain ruotsiksi. Sanoin, että en puhu ruotsia ja sitten se sanoi englanniks, että mun perse näkyy :D Mulla oli siis päällä hame, ei kovin pitkä sellanen, ja sen helma oli jäänyt mun selän ja repun väliin. Olin siis kävellyt kaks kilsaa perse kaikkien nähtävillä :D Ai kauhee, ku hävettää. Ei enää ikinä Ruotsiin.

Mulle kävi myös näin Suomessa kun olin työpäivän jälkeen marketin ruokaosastolla. Tietokonereppuselässä oli kävellessä hilannut ohuen pellavamekon ylös . Hedelmäosastolla yksi ulkomaalainen nainen tuli kertomaan että m

Minulle on käynyt tämä sama, joskus oli sellainen hame joka lähti rullaamaan ylös reppua vasten. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1963/1991 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Crokcrokroo kirjoitti:

Kerra olin menossa kesällä töihin Hki keskustaan, huomasin että crocsit oli jäännyt jalkaan , noh heti ensimmäiseen roskikseen ne pudotin ja kävelin paljain jaloin loppu päivän. Crocsit sain synttäri lahjaksi maalais serkuilta ja ollut vain käytössä illalla roskista viemässä.

Aika paljon nolompi kävellä paljain jaloin Hki keskustassa kuin crocseissa. Tosi likaista ja vaarallistakin. Pitäiskö sun hiukan miettiä tarkemmin mikä on noloa. Min mielestä ainakin serkkujen lahjojen dissaaminen on tosi noloa. Ja olen Helsingistä ja käyttäisin keskustassa mieluummin crocseja tai vaikka varvastossuja kuin olisin paljain jaloin. 

Vierailija
1964/1991 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kerta kun en päässyt Berghainiin sisälle; jonotin reilu kolme tuntia coolina tuiskussa ja tuulessa. Viimeistä iltaa viettämässä ja olo oli sen mukainen, ei siis täydessä terässä. Kun oma vuoro tuli ovella kuului tyly "raus". Tämä oli se ainoa kerta kun Pyhä Pietarista seuraava Sven ei ollut ovella, muutoin siinne olen päässyt. Tosin olen kompastunut ovella, sekoillut turvatarkastuksissa ja kääntynyt väärään suuntaan takaisin ulos kun noista selvinnyt.

Ja se häpeän ja säälikatseiden tunne kun kävelee pois. Onneksi Berliinissä on muitakin paikkoja, pääsi häpeästä hetkessä. Tuon jälkeen ei ole ollut ongelmia päästä sisälle vaan oli sisuunnuttava kokemus. Asenne ratkaisee, se että sun pitää todella tuntea kuuluvasi sinne. Ne tyypit ovella tietää mitä tekee.

Vierailija
1965/1991 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tipuin teininä ensin portaat kierien alas, ja sitten naurettiin sille kavereiden kanssa niin että kusin vielä housuunikin. 

Vierailija
1966/1991 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
1967/1991 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskansin housuun Oulun maatalousnäyttelyssä 1982.

Olin 6v.

Vieläkin hävettää.

Vierailija
1968/1991 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kyykkypisulla bussipysäkin takana, niin karkasi samalla äänekäs pieru. Joku oli ehtinyt tulla siihen pysäkille sillä aikaa.

Vierailija
1969/1991 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh muistui mieleen kun vuosikausia sitten menin metroon ja vaunun yhtäkkiä nykäistäessä liikkeelle horjahdin ja kaaduin päin vastapäistä nuorta miestä. Otin käsillä vastaan ja tietenkin ne osuivat vastapäisen molempiin reisiin.

Siinä sitten vastapäätä istuttiin ja punoiteltiin.

Sama täällä, horjahdin ruuhkaisen lähijunan ovien lähellä seisoessani kun tuli äkkijarrutus, ja kouraisin istumaan päässeen miehen yläreittä kun yritin olla kaatumatta junan lattialle.

Vierailija
1970/1991 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
1971/1991 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seisoin lomakohteen rantavedessä vahtimassa kahta pientä leikkivää poikaani, kun toinen kaatui ja nappasi kiinni bikinihousuistani ja kiskaisi ne kaatuessaan nilkkoihin. Kiskaisin pöksyt ylös ja yritin jatkaa lungisti seisoskeluani

Vierailija
1972/1991 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Olin ollut yön migreenin takia päivystyksessä ja aamulla kun pääsin pois,tilasin taksin. Yritin vaan sitten johonkin henkilöautoon enkä taksiin! Ja oli sitä aikaa,kun takseissa oli vielä keltaiset kyltit katolla niin ei olisi pitänyt erehtyä.

- Kiertelin torilla hellemekko päällä ja   reppu selässä, joku juoppo huusi sitten että "tyttö hei, sun persees näkyy!" Mekon helma oli repun alla. Oli ollut ties kuinka kauan.

- Sain  bussipysäkillä kauhean yskänpuuskan,pieraisin ja oksensin.

Vierailija
1973/1991 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opin kerrasta, että kuivahedelmiä ei pidä syödä määräänsä enempää. Töissä mutustelin semmoisesta kuivahedelmäpussista mistä yleensä tehdään sekametelisoppa ja lopulta söin koko pussillisen. Töissä auton ratissa, tiukka aikataulu eikä missään huoltoasemaa, kahvilaa tai muuta vessaa. Eikä missään myöskään metsää mihin juosta. Sietämätön kakkahätä iski niistä kuivahedelmistä. Yritin ajaa, mut lopulta kun tuli vastaan pienehkö metsä ja siinä iso kivi, äkkiä sen ison kiven taakse ripuloimaan. Mut ehti tulla jo housuunkin. Töiden jälkeen pyörin ympäriinsä ettei kukaan työkaveri olisi toimistolla kun tulen takas. No voi kakka, ilkein juorutyyppi tuli sinne heti kun pääsin sinne itse. Haisin tosi pahalle.

Vierailija
1974/1991 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkat tuli lukioaikoina kesken tunnin läpi. Kangaspäällysteiseen tuoliin jäi iso läntti. Vieläkin välillä yön pimeinä tunteina mietin, missähän se tuoli mahtaa nykyään olla...

Vierailija
1975/1991 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kesäinen, hiljainen sunnuntai-iltapäivä Helsingin Stockmannilla. Mä laittautuneena ihan viimesen päälle cooleihin kuteisiin, joka käsitti trikookankaisen maxihameen. Rullaportaita alas ja sit kaikki tapahtuu silmänräpäyksessä. Tunnen et hame nykii, se on jäänyt rullaportaiden väliin, yritän nykiä mut ei irtoo minnekkään, lyön hätäpysäytysnappia ja seisoskelen siinä kyyryssä ettei hame lähde päältä :D 

Missään ei näy ristin sielua.

Myyjä vilahtaa nurkan takana ja huutelen sille sitte että tarttis vähä apua :D No sit siinä venailen pienen ikuisuuden vartijaa, asiakkaita käy pällistelemässä kun mitäki sirkuseläintä... Myyjä ihana onneks piti mulle seuraa siinä ja koitti rauhotella että näitä sattuu, ite olin ihan sairaan nolona ja teki mieli esim kuolla siihen paikkaan :D Vartija tuli sit saksien kanssa ja leikkas mekon helmasta poikki. Laitoin aurinkolasit naama

Tämä on varmasti ollut todella kamala tilanne...!

Vierailija
1976/1991 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli koko sen syksyn ja talven joku aivan kammottava yskä, tk:ssa kohauteltiin vaan olkia kun mikään yskänlääke tai höyryhengitys ei auttanut. Yhtenä päivänä ystävällä oli nimpparit ja pyysi mukaan Pizza Razziin,sanoi ettei  haittaa, jos yskin. Ihan hyvin meni, join vettä pienillä huikilla kun aina kun tuntui, että alan yskiä.

No, kun poistuttiin vatsat täynnä pitseriasta sain sitten niin karmean yskäkohtauksen että oksensin puoliksi syötyjä pitsanpaloja ja kanansiipiä,ohikulkijat väistelivät inhoten ja vartija tuli huutamaan.

Vierailija
1977/1991 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus 7-8-vuotiaana oli kova kiire kavereiden perään uimahallissa sinne altaalle. Töytäisin naisten pukuhuoneen seinäkkeen ympäri allashuoneeseen ja kaveri huusi hämmästyneenä: "Sull ei oo uimapukua!"

No, en kai nolostunut liikaa, koska kävin laittamassa uimapuvun päälle ja polskittiin ja molskittiin ihan normisti. Vaikka kyllä kaverit joskus muistutteli siitä ilman uimapukua -episodista, ja silloin nolotti.

Vierailija
1978/1991 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin migreenin takia sairaalaan. Mulla oli yllä toppi,gollarit,huppari,tennarit ja kun oli talvi vaikka olikin lämpöasteita niin pistin päähän äitini neuloman pipon joka näyttää ihan tonttuhatulta, kun siinä on pitkä "häntä". En omista käsilaukkua,vaan kuljetan tavaroita repussa jonka otin tuolloinkin mukaan asiaa edes miettimättä.

Sain lääkkeet ja luvan lähteä kotiin,soitin ex miehelleni että tulee hakemaan. Oli  hiki ja saamani  lääkitys väsytti v""sti joten menin ulos röökille odottamaan exää.. ja nukahdin pihalla olevalle penkille. Heräsin tuiman vartijan ravisteluun ja ihmiset tuijotti. Näytin varmaan ihan joltain  kodittomalta huu""meiden käyttäjältä huppari puoliksi yllä (toinen käsi hihassa), tatuoidut rinnat melkein ulkona topin sisältä,se  hassu pipo päässä, kalpea naama ilman meikkiä, nukkuessani istualtaan reppua halaten,joulukuussa! Jos joku on katsonut "Shameless" sarjaa niin Frank nukkumassa kadun poskessa on varmaan lähellä sitä,miltä näytin..

Onneksi samassa eksä saapui ja pelasti katseiden ristitulesta. 

Vierailija
1979/1991 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Housujani pitävä vyö paukahti poikki julkisella paikalla ja housut tipahti nilkkoihin (olen mies). Alla ei tietenkään ollut mitään alushousuja. En kuitenkaan jäänyt tilanteessa sanattomaksi vaan kylmän viileästi kysyin ohi kiiruhtavalta daamilta:

"Anteeksi, olisiko teillä antaa nokare Niveaa? Minulla on paha ihottuma reidessä..."

Mene takaisin sinne Apu-kehden palstalle hiton boomeri! Typerääkin typerämpi keksitty juttu.

Eikö tällainen Nivea-juttu ollut aikoinaan Pahkasiassa? Otsikolla, jotenkin, että miten säilytät

kasvosi noloissa tilanteissa.

Kyllä, Pahkasian juttu oli. Paretskoin tai Ruusuvuoren kirjoittama, muistelen.

"Nolointa mitä minulle on julkisella paikalla tapahtunut: Yritin kirjoittaa hauskan jutun netti-palstalle, mutta kaikki tajusivat minun kopsanneen sen jutun Pahkasika-lehdestä.

Muuten Pahkiksessa, oli etusivun alalaidassa teksti, jossa kiellettiin lehden sisällön osittainenkin lainaaminen!

Vierailija
1980/1991 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi