Mikä on nolointa, mitä sinulle on tapahtunut julkisella paikalla?
Kommentit (1938)
Puuhamaan vesipuistossa olin kahden lapsen kanssa, käytiin suihkussa ja puin lapsille uikkarit. Katsoin, että molemmat pysyy näkyvissä ja koska oli ahdasta, annoin toisille suihkuun tuleville tilaa ja siirryin itse "sermin" viereen pukemaan uikkaria. Yhtäkkiä tajusin, että ei se mikään sermi ollut. Olin siirtynyt avoimesta ovesta ulos ja vedin alastomana uikkaria monen miehen nähden päälleni ottaen tukea seinämästä. Se "sermi" olikin näkösuoja siellä ulkona, ettei toisesta suunnasta näe suoraan pesutiloihin.
Ostin ekan kerran kännykällä lipun metroon. Oli tosi kiire ja juoksin lähimpään vaunuun. Katsoin vaunussa, että helvetti, olen lähettänyt tekstarin A1siihen numeroon ja ei tule vastausta. Laitoin menemään uuden tekstarin ja taas uuden ja uuden ja tuijotin, että viestissä näkyy vain ne minun A1-viestini, ei vastausta. Jossain vaiheessa paniikissa sählättyäni katsoin saapuneet viestit. Siellä oli 5 tai 6 viestiä, joissa oli lippu bussi- ja raideliikenteeseen. Ummikkoja varten ohjeissa olisi hyvä olla maininta, että lippu saapuu eri numerosta kuin mihin itse viestin lähettää 😄
Olin ensitreffeille menossa aivan upean miehen kanssa. Voin sanoa suoraan, että ihan eri tasoa kuin itse olen ja olin onnesta sekaisin. En tiedä mikä testi se oikein oli, mutta mies tuli sellaisella pikkuisella mopolla treffipaikalle. Olin pukeutunut minihameeseen.
Päästin valtavan pierun prisman hedelmäosastolla. Jotkut katsoi aika pitkään paheksuvasi ja syystäkin.
Muutaman kerran olen kännissä oksentanut kadulle/lla tai muussa julkisessa paikassa, ja joka kerta se on yhtä nöyryyttävä ja häpeällinen tunne. Kuin olisi alinta ihmisroskaa.
Mulle itselleni ei kai ole käynyt mitään noloa, mutta tuli mieleen kaverini joka oli ensimmäisiä kertojaan juomassa. Istuttiin puiston penkillä kun ihan yht'äkkiä hän alkoi huutamaan täysiä "AAAHH" siis kunnon seksiääntä ja seisoin häntä vastapäätä ja näin miten hänen farkkujensa saumoista alkoi suihkuamaan kusta. Kusi siis housuun kun oli liian kännissä lähteäkseen pissalle. Luoja mua hävetti hänen puolestaan.
Olin työmatkalla syömässä ravintolassa isommalla porukalla. Ilmeisesti toiset olivat sopineet yhdessä, että kukin maksaa ja myöhemmin laskuttaa omansa. Kävin jossain vaiheessa vessassa ja takaisin tullessani kävin sanomassa tarjoilijalle, että tuo mies tuolla maksaa. En kiinnittänyt mitään huomiota, kuinka ihmiset maksoivat. Kun lähdettiin pois, se maksajamies ihmetteli, että onpa kalliit hinnat. Hän otti alkupalat, pääruuan ja kahvin ja loppusumma oli yli 80 €. Tajusin heti, että jokaisen olisi pitänyt maksaa itse. Yritin änkyttää, että minulle ei muistettu tuoda laskua, olisiko se lisätty jonkun muun laskulle. Tämä vaikutti oudolta selitykseltä, koska oltiin istuttu eri puolilla pöytää. Mies halusi palata selvittämään asian ravintolaan, luuli tietenkin tulleensa vedätetyksi ravintolan taholta. Tarjoilija tietysti puolustautui sanomalla, että lasku on laitettu juuri siten kuin pyydettiin!
Olen sellainen tiukka toimistotäti. Pyöräilin tässä yksi iltapäivä töistä kotiin ja päästin liikennevaminäkín kunnon pierun. En ollut ollenkaan huomannut taaksetulleita teinipoikia. Oli heillä kyllä hauskaa. Präät prööt matkivat siellä. Pyöräilin muina naisina rauhallisesti kotiin ja vielä huikkasin pojille, että ilimoja ei pitele.
Jouduimme rippikoulussa menemään jotain "käärmetanssia" missä olimme letkassa ihan kiinni toisissamme. Takanani tanssivalla pojalla alkoi seisoa ja huomasin sen kyllä, siinä sitten yritin selkä kaarella möngertää eteenpäin niin etten olisi tuntenut sitä seisokkia alaselässäni (poika oli pidempi) No, jos yhtään lohduttaa niin poikaa hävetti varmasti enemmän :D
Oksensin kassajonossa, olin raskaana, maha ei edes vielä näkynyt.
Olin Turussa Wiklundilla ja mielestäni todella tyylikkäänä juhliin menossa, kun kiireessä piti käydä ostaan varasukkahousut. Sain ostokseni tehtyä ja kipitin ulos ovesta. Olivat pirut just pessy tavaratalon ikkunat, joten kävelin suoraan päin liukuovien sivussa olevaa koko oven korkuista ikkunaa päin pää edellä. Lensin selälleni ja siinä kaikkien edessä. Juhlat ei olleet kivat, ku pää oli pirun kipeä koko illan ja otsaan tuli älytön patti, mikä illan edetessä alkoi mustumaan. Olin ku turpaan saanut.....
Olin esikoisen kanssa synnärillä ja opettelin imettämään. Hoitsu vinkkasi, että tuulettaminen auttaa kipeisiin nänneihin. No, minähän sitten makoilin sängyssä yöpaita auki napitettuna. Ja tietenkin nukahdin. - Kun heräsin, oli vierailuaika ja koko 6 hengen potilashuone täynnä isiä ja paappoja...
Minä menin kerran kaverini kanssa hevostallille, tarkoituksenani katsoa hänen ratsastustuntinsa. Jotenkin sitten päädyin myös itse samalle tunnille. Minulla on hevostaustaa joidenkin vuosien ajalta, joten ihan noviisina en hevosen selkään päätynyt. No luulin tietysti kun menin ratsastamaan, että on varmaan mukavan rauhallinen tunti tiedossa. Päinvastoin. Sain ratsukseni entisen ravihevosen, joka kaahotti menemään kentällä pää pystyssä niin kauheeta pierupukkilaukkaa, että olin pelon ja kauhun takia itse aivan hiestä märkä. Hevonen ei ollut mitenkään hallinnassa ja pysähtyi täydestä vauhdista vasta sitten kun väkisin tein yhdellä ohjalla hätäjarrutuksen. Eikä siinä vielä mitään, sen jälkeen hypättiin esteitä. Yhden kerran kokeilin ja ihme kyllä päästiin esteen yli. Koska meinasin lentää selästä kuin leppäkeihäs, ilmoitin opettajalle että eiköhän tämä tunti ollut tässä minun osaltani. Kun sitten laskeuduin hevosen selästä alas - tietysti aivan hikisenä ja maitohapoilla jalat vapisten - housuni repesivät haarovälistä. Sen jälkeen vielä pyllähdin ensin perseelleni ja siitä vielä selälteni. Siinä räpiköin hetken kuin koppakuoriainen pikkuhousut haarovälistä paistaen kunnes pääsin jonkun tuntia katsoneen ihmisen avustamana ylös. Ja minun johdolla sitten koko kööri mentiin takaisin tallille. Edelleen pikkarit (hiekkaisesta) persuksesta paistaen. Jatkoin kyllä ratsastamista, mutta eri tallilla. :)
Kun joku herranterttu alkoi käännyttää minua itkupotkuilla keskellä katua. Suureen ääneen keuhkosi "tunnusta heti Jeesus on herra" ja halaili suuressa liikutuksessaan ja voi sitä itkuräkäsotkun määrää joka takkiini tarttui.
Olisi pitänyt kai ohjata ystävällisesti terveyskeskukseen, apua saamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävelin oikein hienosti laittautuneena kaupungin keskustassa pahimpaan ruuhka-aikaan ihan jumalattomat korot jalassa, kun yhtäkkiä onnistuin jotenkin potkaisemaan toisen kengän pois jalasta johonkin monen metrin päähän. Siinä sitten nilkutin kiireesti kengän perään toinen jalka 20 senttiä toista pidempänä ihmisten tyrskähdellessä ympärilläni.
En ole sen jälkeen käyttänyt korkokenkiä, joissa ei ole jonkun sortin kiinnityssolkea.
I feel you. Olen jäänyt korkokengästä kiinni siltaan ja tanssilattian reunaan. Ekasta en päässyt irti muuten kuin astumalla kengästä pois, kyykistymällä ja vetämällä kaksin käsin kengän irti lautojen välistä. Sitten linkutin varpaillani loppumatkan sillan yli (ei tullut mieleenkään ottaa kenkiä pois, koska tyyli ennen kaikkea). Jälkimmäisessä tempoilin ihan hirveän hetken melkein selälleni kaatuen kunnes sain jalan irti. Ja sen jälkeen olen mennyt aina keskelle lattiaa heilumaan..
Minulla jäi kerran nuorempana korko jumiin ratikkakiskojen väliin! En ehtinyt miettiä sitä nolousaspektia niinkään paljon kuin sitä lähestyvää ratikkaa... :/ Olen jatkossa ollut huomattavasti tarkempi katuja ylittäessäni.
Mulla jumittui etupyörä ratikkakiskoihin kun ekoja kertoja pyöräilin Helsingissä. Pikkusen kuumotti kun takana tuli ratikka ja rengas upposi kiskoon oikein kunnolla... Nolous iski vasta jälkikäteen. Tapahtumasta on yli 20 vuotta ja edelleen kierrän ratikkakiskot kaukaa pyöräillessä.
Olin käynyt ruokakaupassa ja vähän muuallakin ja pakkailin ostoksia vähän matkan päässä kassasta. Siinä sählätessä hupsista heijaa aiemmin ostamani viinipullo tipahti ja räsähti tuhannen pirstaleiksi lattiaan. Kauppa oli tupaten täynnä väkeä, mutta ei auttanut muu kuin kerätä kamppeet, lähteä etsimään myyjää ja pyytää häntä siivoamaan jäljet. Kun tulin myyjän kanssa takaisin, koko kaupan aulaan oli levinnyt imelä punaviinin haju... nolotti, mutta ystävällinen myyjä sanoi, että yleensä ihmiset noissa tilanteissa hipsivät vain vähin äänin tiehensä.
Nämä on aika raadollista luettavaa. Tosi moni on ripuloinut, pissannut tai laatoittanut ihmisten ilmoilla... Oikeastiko tämmöstä tapahtuu porukalle? Itselleni ei ole, vaikka kaikkea muuta noloa kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Nämä on aika raadollista luettavaa. Tosi moni on ripuloinut, pissannut tai laatoittanut ihmisten ilmoilla... Oikeastiko tämmöstä tapahtuu porukalle? Itselleni ei ole, vaikka kaikkea muuta noloa kyllä.
Mitä kaikkea muuta noloa?
Tää itseasiassa tapahtui eilen.
Olin käymässä Ruotsissa ja olin sitten kaverin luona käydessäni unohtanut mp3-soittimeni sen luo. No sovittiin treffit rautatieasemalle ja lähdin sitten kävelemään sinne hotellilta (matkaa ehkä noin 3km). Olin kävelly ehkä jotain 2 kilsaa, kunnes joku pyöräilevä mies pysäyttää mut ja sanoo jotain ruotsiksi. Sanoin, että en puhu ruotsia ja sitten se sanoi englanniks, että mun perse näkyy :D Mulla oli siis päällä hame, ei kovin pitkä sellanen, ja sen helma oli jäänyt mun selän ja repun väliin. Olin siis kävellyt kaks kilsaa perse kaikkien nähtävillä :D Ai kauhee, ku hävettää. Ei enää ikinä Ruotsiin.
17 vuotiaana olin nuorten työpajalla ja mentiin nuorisoporukalla keilaa. Olin ensimmäistä kertaa keilaamassa, menin liian lähelle sitä rataa ja pienenä tyttönä pallon paino vei minut mukaansa eli liuin sen saakelin pallon perässä melkein puoleen väliin sitä liukasta rataa. Kaikki jätkät naureskeli.
-----
Nuorena säädin baarissa jätkän kanssa, olimme molemmat ihan kännissä ja mä ehdotin että mennään vessaan panee. Mentiin ihan pokkana miesten vessaan jossa oli yksi koppi ja otin tältä jäbältä suihin. Järjestysmies tuli hakkaamaan ovea ihan hulluna ja sen takana vielä miesasiakkaita tulossa asioille. Oli tosi noloa kun jouduttiin avaamaan oven, meidät poistettiin ravintolasta.
-----
Kerran laivalla menin ensimmäisten joukossa tanssilattialle (diskobaari), olin kännissä ja mahassa alkoi kiertää (perus). Aloin sitten piereskelemään kun ajattelin että kukaan ei kuitenkaan kuulu koska musiikki soi kovaa. No pierut sattuivat haisemaan ihan törkeän pahalle ja samaan aikaan komea mies tulee viereen tanssimaan ja iskemään. Alkoi katselemaan minua epäuskoisena ja minä idioottina pyöritin päätä muka etsien "syyllistä" vaikka tanssilattialla oli ehkä 2 tyyppiä ihan toisella puolella -.-
------
Joskus yläasteella kaveri huusi tunnilla komealle nuorelle miesopettajalle, että olen ihan rakastunut siihen. Olin punainen kuin paloauto ja koko luokka naureskeli.