Mikä on nolointa, mitä sinulle on tapahtunut julkisella paikalla?
Kommentit (1938)
Olin koiran kanssa ensimmäistä kertaa bussissa ja jäimme Kampissa pois. Koira oli ollut koko bussimatkan ihan suht levollinen, toki hieman jännittynyt uudesta tilanteesta kun oli koko elämänsä matkustanut vain autossa. Asumme muutenkin Espoossa suht maalla emmekä olleet kertaakaan käyneet koiran kanssa keskustassa. No voittekin arvata mitä Kampin keskuksessa sitten tapahtui.. Emme ehtineet ulos kun koira kyykistyy ja jäätävät ripulit keskelle käytävää.. Olihan mulla kakkapussi mukana mutta ala sillä sitten ripuleita keräämään.. Jestas että nolotti! Nyt ollaan pysytty täällä maalla koiran kanssa :D
Olin Italiassa lomalla ja astelin hienon hotellin uima-aaltaalle. Altaan reunat täynnä makoilevia, drinkkejä siemailevia turisteja. Seisoin altaan reunalla ja laitoin päähäni hotellihuoneesta kiireellä ottamaani mustaa uimahattua. ( Italiassa pakollinen uima-altaalla)
Kun laitoin uimahatun päähäni niin Ihmettelin kun toisella puolella päätä iso reikä.
Olin laittanut päähäni mustat pikkuhousuni.
Exän kanssa akteissa kävi vähän köpelösti. Annoin hänelle luvan tulla ruikkimaan päälleni. Makasin ja hän asettui polvilleen yläpuolelleni ja juuri kun kuti oli tuloillaan, niin häneltä pääsi rehellinen pikku kakka johonkin napani korkeuteen. Eikä edes ole vitsi oikeasti...
Vierailija kirjoitti:
Exän kanssa akteissa kävi vähän köpelösti. Annoin hänelle luvan tulla ruikkimaan päälleni. Makasin ja hän asettui polvilleen yläpuolelleni ja juuri kun kuti oli tuloillaan, niin häneltä pääsi rehellinen pikku kakka johonkin napani korkeuteen. Eikä edes ole vitsi oikeasti...
Meillä taas kävi toisinpäin eli ratsastajalta tuli niin sanotusti satulaan tavaraa.
Menin silloisen tuoreen miesystäväni työpaikan juhliin aveciksi. Kaikki olivat tyylikkäitä, fiksuja aikuisia ihmisiä. Nyt oli mahdollisuus olla tyylikäs aikuinen pitkästä aikaa! Kaikki olivat kotelomekoissa, korkokengissä ja puvuissa. Itsekään en ihan teini enää - onnekseni kuitenkin hyvin nuoren näköinen.
Mies jutteli niin paljon työkavereidensa kanssa muissa porukoissa, että jäin vähän yksin, ja joutessani join liikaa viinaa ja oksensin lopulta pöydälle. Minut kannettiin aulaan, ja oksensin siellä lisää. Mies kertoi, että työkaverinsa olivat naureskelleet, että tuollaista se noiden nuorten kanssa on.
Suhde ei jatkunut. Miksiköhän. Enää en koske teräviin.
Vierailija kirjoitti:
Näiden piti olla noloja asioita julkisella paikalla. Tai no eihän sitä tässä tekstissä varmuudella sanota missä tämä seksi on tapahtunut.
- Lähdin hakemaan kahvimaitoa vihreä kasvonaamio kasvoilla ja ihmettelin miksi minua tuijotetaan
- Laihdutin useita kiloja ja lähdin ostoksille jalassa vanhat farkut jossa ei ollut vyötä, housut tippuivat ratikkaan noustessa nilkkoihin
- Ostin uuden huulirasvan ja vedin ulos päästyäni reippaan kerroksen, en tajunnut rasvan olevan sävyttävä ja ihmettelin vain ihmisten pitkiä katseita. Kotona huomasin näyttäväni Batmanin Jokerilta.
- Olin menossa ä-polille ultraan ja liukastuin sairaalan pihassa , useampi ihminen juoksi luokseni mutta vain ylpeyteni oli kärsinyt niin ja farkut , niitä ei enää saanut puhtaaksi
Hupanen ketju! Sai nauraa vedet silmissä! Tämä päivä piristy kummasti. 😂
Alkoi jo hävettää kun vain ajattelin kirjoittavani tästä.
Mieheni on muusikko ja oli ollut taustabändissä soittamassa yhden miesnäyttelijän laulukeikalla. Ihan tuuraamassa, kun joku oli sairastunut, hän ei siis vakituisesti soita tän näyttelijän kanssa. Mutta. Olen aina vähän fanittanut tätä näyttelijää ja nyt kun tilaisuus tuli, niin ajattelin että pääsisin ehkä tapaamaan hänet kasvokkain mieheni varjolla.
Järjestin niin, että tulin keikan jälkeen hakemaan miestäni kotiin. Mies tiesi, että ihailen näyttelijää, ja vei mut takahuoneeseen missä bändi oli ja esitteli minut että ”tässä on mun vaimo”. No, tämä näyttelijä ojentaa kätensä, sanoo hei, ja en saa ensin mitään sanottua. En tiedä mikä minuun meni! Olen aikuinen ihminen enkä mikään teinityttö. Sitten kuulen itseni sanovan: ”ihanaa tavata sut, oon ihaillut sua pitkään ja ajattelin että mehän voitais joskus näytellä jotain yhdessä.”
Siis whaaaaat! Mun mies siinä vieressä että öh mitä. Ja minä itse ihan yhä öh. Käännyin sit vaan pois ja kävelin autolle.
Olen lähtenyt aamulla töihin roskapussin kanssa ja huomannut bussissa, että mulla on edelleen se lemuava pussi ködessä. Tää on tapahtunut ei yksi vaan kaksikin kertaa. Bussimatka on pitkä ja siinä on ihmetelty.
Vierailija kirjoitti:
Alkoi jo hävettää kun vain ajattelin kirjoittavani tästä.
Mieheni on muusikko ja oli ollut taustabändissä soittamassa yhden miesnäyttelijän laulukeikalla. Ihan tuuraamassa, kun joku oli sairastunut, hän ei siis vakituisesti soita tän näyttelijän kanssa. Mutta. Olen aina vähän fanittanut tätä näyttelijää ja nyt kun tilaisuus tuli, niin ajattelin että pääsisin ehkä tapaamaan hänet kasvokkain mieheni varjolla.
Järjestin niin, että tulin keikan jälkeen hakemaan miestäni kotiin. Mies tiesi, että ihailen näyttelijää, ja vei mut takahuoneeseen missä bändi oli ja esitteli minut että ”tässä on mun vaimo”. No, tämä näyttelijä ojentaa kätensä, sanoo hei, ja en saa ensin mitään sanottua. En tiedä mikä minuun meni! Olen aikuinen ihminen enkä mikään teinityttö. Sitten kuulen itseni sanovan: ”ihanaa tavata sut, oon ihaillut sua pitkään ja ajattelin että mehän voitais joskus näytellä jotain yhdessä.”
Siis whaaaaat! Mun mies siinä vieressä että öh mitä. Ja minä itse ihan yhä öh. Käännyin sit vaan pois ja kävelin autolle.
Voi apua! :D Kertoiko miehes, mikä näyttelijän reaktio oli ollut, kun olit jo poistunut paikalta?
Tässä muusikon vaimo vielä.
En tiedä hänen reaktiostaan, sillä mun oma mies lähti siitä melkein heti mun perään (kun oli muutenkin siis lähdössä) ja automatkalla sain aika piikittelyä mieheltä, että mitäs ajattelit ”näytellä” sille, että onko jotain mitä mun pitäis tietää... Olin niin nolona että en oo kysellyt tarkemmin.
Ehkä noi julkkikset kuulee niin ihmeellisiä juttua faneilta, että tällänen keski-ikäisen tädin sopertelu on niille vaan arkipäivää. Toivotaan näin.
Olin ostanut rintsikat ja pikkarit Aleksi 13:sta ja kuljin pussia heilutellen kadulla, kun pussi lensi kädestä ja setti levis Aleksille.
Puliukko tuli Metrosta tyhjälle Kompassitasanteelle ja kiljui minulle, joka ekana tulin vastaan: "Sinä oot ihan Sophia Lorenin näköinen näyttelijä!"
En ollut näköinen enkä näyttelijä.
Olin parikymppinen ja oltiin kahden kaverin kanssa maauimalassa ulkomailla. Altaille kävellessä, mun bikinien alaosa hajosi "saumasta" (koska sauma ommeltu koruun, joka napsahti poikki) ja housut tipahti nilkkoihin! Alkoi hirveä vihellys ja karjunta paikallisilta nuorilta miehiltä (Olin vielä blondi, ja se herätti heti kaikkien kiinnostuksen kun tiesivät ulkomaalaiseksi). Kaverini vain nauroi ja minä tempasin toiselta pyyhkeen ja juoksin nolona pois! Noh onneksi olen hyvällä itsetunnolla varustettu ja tein solmun saumakohtaan ja painelin altaille, jossa mahtavat ystäväni hykyrrellen naurusta jo minua odottivatkin.
Ei enään bikineitä koruilla! kirjoitti:
Noh onneksi olen hyvällä itsetunnolla varustettu ja tein solmun saumakohtaan ja painelin altaille, jossa mahtavat ystäväni hykyrrellen naurusta jo minua odottivatkin.
Miksi kirjoitat kuin seksipalstan sedät?
Tiesin tapaavani todella vaikutusvaltaisen ulkomaalaisen poliitikon työni vuoksi. Harjoittelin ties mitä fraaseja, joilla tehdä vaikutus. Kävin mielessäni sen sata ja tuhat kertaa läpi, että mitä sanon. Tapaamishetkellä (eli esittäytymishetkellä) aivoni päättivät lähteä lomalle ja ainoa asia mitä sain sanottua (hetken suu auki tätä henkilöä toljotettuani) oli hänen oma nimensä (joka siis on niin selvästi miehen nimi kuin voi olla ja minä olen ihan naisellinen nainen, ja kaiken lisäksi tuo nimi on julkisuudessa aika lailla ainutlaatuinen). Sen jälkeen toljottaminen vain jatkui. Työtoveri onneksi pelasti tilanteen ja otti ohjat. Minä luikin takavasemmalle. Sinä iltana viini maistui, harmistukseen.
Vierailija kirjoitti:
Ei enään bikineitä koruilla! kirjoitti:
Noh onneksi olen hyvällä itsetunnolla varustettu ja tein solmun saumakohtaan ja painelin altaille, jossa mahtavat ystäväni hykyrrellen naurusta jo minua odottivatkin.
Miksi kirjoitat kuin seksipalstan sedät?
Koska olen sisäisesti seksi-setä! O_o
Vierailija kirjoitti:
Tää tapahtui tänään ja kyllä tekee mieli kuolla... Olen siis lukiossa ja päätinpä käydä tauon aikana vessassa. Olin jo ehtinyt istahtaa pöntölle, jolloin opettajani avaa oven :) Olin siis unohtanut laittaa vessan oven lukkoon, en todellakaan tiedä miksi! Sanoin vaan hiljaisella äänellä anteeksi ja opettaja lähti tietenkin menemään. Kaiken lisäksi minulla oli edessä vielä kyseisen opettajan tunti! Aloin tärisemään vessassa, mutta yritin suhtautua asiaan huumorilla. Silti hävettää niin paljon, en tiedä miten selviän seuraavista tunneista. Lisäksi pari muuta oppilasta oli tietty käytävällä todistamassa tilannetta. Niin ja itse olen tyttö ja opettaja oli miespuolinen.
Ehkä tää asia naurattaa sitten parin vuoden päästä...
Miksi se miesope tuli tyttöjen vessaan
vedin kerran överikännit yökerhossa ja ilta päättyi siihen että multa otettiin huumetestit ja kiidattiin sitten ambulanssilla sairaalaan alkoholimyrkytyksen vuoksi.
oli siinä sitten aamulla sairaalan letkuissa pohtimista että mitähän sitä tuli taas perseiltyä
muntsi